Love Happens (Niall Horan) ~ Chapter 41

2.4K 93 9
                                    

POV Niall

Mijn hand gleed langs de lichtschakelaar in de woonkamer en zonder er over na te denken liep ik verder naar de trap. Ik sloeg de krakende traptreden over en sloop over de overloop.

Mijn hand stak uit naar de deurklink van het kleine kamertje. Mijn vingers krulden zich om de deurklink toen ik even bleef staan. Mijn linkerhand gleed over het naambordje op de witte deur.

‘Anne-Jessy’. Mijn stem klonk fluisterend, alsof het een stille wind was. Ik glimlachte terwijl mijn hand over de laatste sierlijke letters gleed. Voorzichtig duwde ik de deurklink naar beneden en opende de deur.

Heel stil stapte ik het kamertje binnen en liet mijn ogen aan het donker wennen. Demi had Anne-Jessy lekker warm toegedekt met een extra dekentje en aan het opengeslagen boek te zien, had ze haar het lievelingsverhaal voorgelezen. Ik sloop glimlachend naar de zijkant van het grote bed.

Een klein opgerold lichaampje, in het midden van het veel te grote bed. Glimlachend hurkte ik naast haar neer. Mijn hand haalde het opengeslagen boek weg, legde haar knuffel in haar handjes en vervolgens streek ik zachtjes door haar haartjes. Bruine golvende krulletjes, nu warrig op het kussen.

Als Jessy dit zou zien, had ze de haren allang in een knotje gewurmd. Zelf had ze ook zo’n hekel aan lange haren s’nachts.  Het kleine lichaampje draaide zich rustig om, ademde regelmatig en liet soms kleine geluidjes horen. Haar handje lag langs haar hoofdje, terwijl haar rechterduimpje in haar mond was verstopt. Normaal zou ik haar corrigeren en het duimgedrag afkeuren. Maar wanneer ze zo heerlijk lag te slapen, vond ik het normaal. ‘Mijn kleine prinsesje…’ Mijn stem kraakte bij ieder woord.   Wat leek ze toch op haar moeder.

Ik boog iets  voorover en plaatste een kusje op haar voorhoofd. Voorzichtig trok ik mijn hand terug en bewoog achteruit. Het nachtlampje, wat nog aan stond, knipte ik snel uit. Daarna verdween ik uit haar kamertje. Glimlachend liep ik naar mijn eigen kamer en sloot de deur. Het was zeker niet makkelijk ; een alleenstaande vader. Maar het was het meer dan waard. Elke morgen werd ik gewekt door een te mooi meisje, wat vervolgens dicht tegen mij aan in bed zou kruipen.

Elke avond keek ik alweer uit naar de volgende morgen. Ik liet mijn broek op de grond vallen, trok het witte shirt over mijn hoofd en kroop onder de dekens. Nog snel mijn telefoon aan de oplader en ondertussen het dekbed rechtstrijken. Het tweepersoonsbed gaf niet veel warmte, als je er zo alleen in moest liggen, gelukkig wendde het snel.

Mijn linkerhand trok aan het koord, vlak boven mijn hoofd, waarmee het licht uitsprong. Ik liet mezelf in de kussens vallen en sloot langzaam mijn ogen…

POV Demi

‘Kom maar, dan gaan we daddy wakker maken…’ Fluisterend nam ik het handje van Anne-Jessy in mijn grote hand en samen slopen we naar Niall’s slaapkamer. Snel liet Anne-Jessy mijn hand los en duwde de grote deur open. Ze rende op haar blote voetjes naar het grote bed en klom er boven op.

‘Daddy, Daddy! Wakey Wakey!’  Ze hing boven Niall en zette haar handjes op zijn borstkast. Niall kreunde terwijl hij langzaam zijn ogen opende. Ik bleef in de deuropening staan, mijn armen over elkaar en stevig tegen de deurpost aangeleund.

‘Please, babe… I wanna sleep…’ Teleurgesteld liet Anne-Jessy haar armpjes langs haar lichaam zakken. ‘Maar daddy… Demi is ook al uit bed!’ Langzaam kroop Niall overeind en kwam tot de conclusie dat ik al in zijn kamer stond. ‘Owh.. Goedemorgen.’ Hij haalde vlug een hand door zijn haar en probeerde zijn lichaam nog te bedekken met wat lakens. ‘Oke, honey. You got me.’ Niall kwam nu helemaal omhoog en wreef nog een keer door zijn gezicht.  Anne-Jessy sloeg een vrolijke kreet uit, terwijl ze een natte zoen op Niall’s wang drukte.

‘Anne-Jessy vind daddy lief!’  Niall glimlachte en sloeg zijn sterke armen om Anne-Jessy heen. ‘Daddy houd nog veel meer van jou!’ Ik liep naar het bed en tilde Anne-Jessy eraf. ‘Come on, girl. Jij gaat even lekker in bad, dan kan daddy zich aankleden.’ Ik knipoogde naar Niall, terwijl ik Anne-Jessy naar de badkamer tilde. Ik draaide de kranen open en liet het warme water de badkuip instromen.

‘Anne-Jessy vind Demi ook lief!’ Haar schelle stemmetje klonk hard door de gangen, Niall moest het wel hebben gehoord. Ik boog voorover en duwde mijn neus tegen de hare. ‘Demi vind jou ook superlief!’ Anne-Jessy giechelde, en draafde vrolijk over de gang.

Ik draaide de kranen weer dicht en spoot wat sop in het warme water. ‘Anne, kom eens hier!?’

Het kleine meisje kwam aangehuppeld en ging voor me staan. Ik knielde voor haar neer, terwijl ik langzaam haar pyjama uitrok. Ik hoorde hoe Niall langzaam zijn bed uit strompelde en zich door zijn kamer bewoog. Terwijl ik Anne-Jessy voorzichtig optilde en haar in het warme water liet zakken, begon ze te spartelen met haar voetjes. ‘He! Kijk nou? Je maakt me helemaal nat!’ Ik duwde met mijn natte hand op haar neusje. ‘Demi gaat even wat kleren voor jou pakken. Blijf jij even zitten?’

Anne-Jessy knikte braaf en volgde mijn bewegingen toen ik op stond. Lachend stapte ik de badkamer uit en liep door naar de kleine prinsessenkamer. ‘Niall? Had je al wat klaargelegd voor Anne?’ Ik hoorde wat gebrom, een klap van de kastdeur en daarna stond Niall voor me. Hij trok snel een shirt over zijn hoofd en haalde een hand over zijn gezicht.

‘Euhm… Nee niets specifieks. Zoek maar iets uit.’ Ik draaide me knikkend naar de kast en schoof wat kledingstukken opzij. ‘Wil jij dan even bij je dochter kijken?’ Niall knikte en strompelde verder naar de badkamer.

~~~

Wieeeeeeh, chapter 41 is weer een feit (:

Mag ik jullie vragen om een gunst?

Ik ben begonnen met een nieuw idee, het is een fanfiction met Liam Payne en hij staat sinds vanmiddag online..

Ik wil graag jullie mening of ik hier mee door moet gaan of er nu al geen energie in moet steken....

Please... Go and read 'Cuddels & Scars'

Speciaal voor jullie hier een kleine previeuw :

'' POV Lauren

'The notebook of Loveletters?' Liam hield de beide films omhoog en keek me afwachtend aan. 'Loveletters.' zei ik vastbesloten. Liam deed de film in de videoplayer en kroop daarna naast mij op bed. Zo deden we dit elk weekend. Liam en ik waren nu voor zeven maand samen en nog steeds kon ik het niet geloven. Ik legde ondertussen mijn hoofd op zijn borst en staarde naar de tv. Dit weekend koos ik de film, grote kans dus dat volgende week er weer een thriller aan de beurt was. Ik liet een diepe zucht ontsnappen waarbij Liam reageerde door met zijn hand kalm over mijn rug te strelen. 'Hoelaat komen je ouders terug?' Ik verroerde me niet maar bleef naar de tv staren. 'Lau?' Ik glimlachte en tilde mijn hoofd op. 'Ze zouden rond half twaalf terug zijn. En nu shht ik wil de film volgen.' Liam  zakte onderuit en ging op zijn rug liggen. Niet lang daarna lag ik beschermd in zijn armen. 'Ook wat?' Liam hield me een bak popcorn voor en schudde met de bak. Ik keek op maar legde mijn hoofd snel weer neer. 'Nee bedankt.' Liam zette de film op pauze en ging rechtop zitten. 'Heeft dit nog steeds met dat dieet gedoe te maken? Lauren je bent perfect!' Ik schudde geïrriteerd mijn hoofd. 'Gewoon geen trek...' Liam zuchtte. 'Net als bij de lunch & avondeten. Ik zie je nooit meet iets eten, eet je uberhaupt nog wel?' Zijn stem klonk niet bezorgd meer, eerder boos. 'Ik eet echt wel!' Ik drukte de playknop weer in en zuchtte. Liam duwde de tv weer op pauze en zweeg. 'Je let gewoon niet op. Ik heb vanmiddag nog een milkshake gedronken met mijn moeder. Daarna een appelgebakje in de stad en ik heb nog geen uur geleden een reep chocola opgegeten!' Ik keek hem boos aan.  Natuurlijk vertelde ik hem niet dat ik al dat voedsel er net nog af gerent heb. Voordat Liam belde had ik al bijna een uur door het park gerent. Liam glimlachte. 'Ik vind het wel sexy als je zo boos doet..' Ik schoot in de lach en duwde opnieuw op de playknop. 'Shht.' ''

Dusss....  Willen jullie het een kans geven, please?

Eerlijke reacties zijn altijd welkom, anders begin ik er niet eens aan (;

xxxx

Love Happens  - ft. Niall Horan (Vervolg op I'm Right Here)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu