Nemohla jsem se dočkat na písmenka, která budou na bílém papíře. Klidně to mohla být i negativní zpráva. V téhle chvíli by mě nic nevykolejilo. To jsem si alespoň myslela..
Děkuji ti za tvůj dopis, dcero. Hmm, co bych ti tak ještě sdělila. Asi jen jedno.. Příště už neminu! Mé oči si stále dokola pročítaly ty slova. Nerozumím tomu. Celá jsem se rozklepala a spadla na zem. K dopisu byl přiložen také výstřižek z novin. Kdybych nebyla tak uzamčená od okolního světa a četla noviny nebo se na ně dívala v televizi, věděla bych to nejspíš dřív. Na novinách stálo: Policie přišla na vraha Rosemary Cecílie Greyové. Alice Guirová, odsouzenkyně za konzumaci a prodej drog, uprchla z věznice a dívku střelila zbraní. Není známo, kde zbraň vzala. Žena je již znova dopadena. Čeká na ni trest smrti.
Příště nemine.. Chtěla trefit mě. Moje matka! Nemůžu popadnout dech, Jestli jsem si myslela, že už to nemůže být horší, že už jsem se dávno psychicky zhroutila, byla to zase lež. To mě postihlo teprve teď. Táta si přečetl dopis a reagoval stejně jako já. Sedl si na zem a objal mě. "Chtěla střelit tebe.." Nevěřil svým vlastním slovům. Já jim nevěřila také.
Brečela jsem a brečela. Přece jen moje oslava osmnáctin bylo to nejhorší, co jsem mohla zažít. Věděla jsem, kdo zabil Rosie a proč. Taky vím, že matka umře také.
Za pár minut se to dozvěděli všichni ostatní z baru. Myslím, že už to někteří věděli, že už o tom četli v novinách, jen to neřekli. Utěšovali mě i tátu, ale copak mi mohli pomoct? Bohužel ani Johny ne. Můj život je jedna velká katastrofa. Dneškem se to potvrdilo.
•••
TAKŽE UŽ DEFINITIVNĚ KONEC.. NERADA SE S TÍMHLE PŘÍBĚHEM LOUČÍM, ALE VŠECHNO MÁ SVŮJ KONEC. NECHÁM UŽ OSUD SAM BÝT A PUSTÍM SE DO JINÝCH VĚCÍ.. ÚPLNĚ NAKONEC BYCH CHTĚLA PODĚKOVAT TŘEM DŮLEŽITÝM OSOBÁM, BEZ KTERÝCH BY KNIHA NEVZNIKLA A TO SICE @asteriagalaxias, KTERÁ MĚ NA SAMOTNÝ WATTPAD NAVEDLA, I KDYŽ SI PŘÍBĚH NEČETLA CELÝ, DĚKUJI TI :D .. DÁLE @NicolJohnson, KTERÁ MĚ PŘÍBĚHEM PROVÁZELA A HVĚZDIČKOVALA MI KAPITOLY :D, TAKY TI STRAŠNĚ DĚKUJU ZA PODPORU A VŠECHNO OSTATNÍ. NO A NAKONEC MILOVANÉ @LAsTORYs, KTERÁ MĚ VŽDYCKY POTĚŠILA JAK KOMENTÁŘEM PSANÝM TAK KOMENTÁŘEM MLUVENÝM DRUHÝ DEN VE ŠKOLE :D VŽDYCKY SI MĚ DOKOPALA K NAPSÁNÍ DALŠÍ ČÁSTI, ZA COŽ TI STRAŠNĚ DĚKUJU, PROTOŽE POCHYBUJU, ŽE BYCH BEZ TOHO PŘÍBĚH VŮBEC DOPSALA :D :) .. TAKY DĚKUJU VŠEM MÝM ČTENÁŘŮM, VŠECHNO TO BYLO PRO VÁS, TAK DOUFÁM, ŽE SE VÁM TO ALESPOŇ TROCHU LÍBILO :-* ♥ .. BranwodaTrikova SE ZATÍM LOUČÍ..
ČTEŠ
Jeden Moment
RomanceMěl to být její velký den. Den, kdy vstoupí do světa plnoletosti a bude žít ještě dlouhá dlouhá léta. Jeden z nejšťastnějších dnů vůbec. Jenomže osud si s námi dělá, co chce. To byl asi taky případ moji nejlepší přítelkyně Rosie. Ona neměla zemřít...