Prologue

11.3K 479 32
                                    

Mit is mondhatnék magamról? Átlagos, 22 éves férfi - inkább fiú - vagyok, kék szemekkel és barna hajjal.
Tipikusan az, akit ha meglátsz az utcán, két másodperc múlva el is felejtesz.
Egyedül élek, egy belvárosi kis lakásban, mivel a szüleim Washingtonban laknak, a többi tesómmal. 4 lánytestvérem van, Lottie, Felicité, Daisy és Phoebe.

Mint általában, most is fél 8-ra mentem be a munkahelyemre, ahol Lucas várt, a kisfőnököm, hogy kiossza a napi feladatokat.
Értesített, hogy ma érkezik egyenesen Londonból egy híres modell.
- Nagyooon híres - emelte ki Lucas szemöldökhuzogatva.
- Ha annyira híres, miért pont a mi hotelünket választja? - kérdezem visszavágva.
- Mert a mi hotelünk elég híres hozzá - csapja kezeit csípőjére, orrát pedig fintorba húzza, mire elnevetem magam.
- Ha te mondod! - hagyom rá és nevetek tovább.

Negyed 10 körül nyílik a hotel ajtaja, majd látom, hogy a hosszú, pulthoz vezető "vörösszőnyegen" kecses lábak lépkednek, szoros, fekete csőgatyába és világosbarna csizmákba burkolva. Feljebb haladva egy félig kigombolt, fehér inget pillantok meg, mialól kilóg egy pillangó tetoválás.
A hason pillangó tetkó? Ez elég fura, de hagyjuk is - gondoltam magamban.
Továbbmentem szemeimmel, ahol telt ajkakat, majd smaragdzöld szemeket véltem felfedezni. Barna, göndör haja vállára omlott - hozzáteszem, elég lányosan.
Már megint valami kis night klubból kilépett fiúcska tér be hozzánk? Remek.
Azonban ekkor még nem tudtam, mekkorát tévedek.

Hey guys😄
Itt is van az új blogom prológusa, remélem elnyerte tetszéseteket.
Ha tetszett, jelezzétek egy vote-tal, vagy komival❤
Good night everyone🐰👑

hotel room » l.s /befejezett/Where stories live. Discover now