Three

6.4K 387 47
                                    

A pultban állva unatkoztam, amikor meghallottam Lucas hangját.
- Akkor hányra jönnek?
A hátam mögé néztem, és láttam ahogy a hátsó szekrény fiókjában nézi a papírokat.
- Igen, egy hét van ideírva - folytatta a beszélgetést. Miről lehet szó? - Igen, akkor három egyágyas szoba, ma estétől, jövőhét szombatig.

A beszélgetés további részére nem figyeltem, mivel csörgött a telefonom.
- Csá haver - szólt bele a hang.
- Szia - köszöntem vissza.
- Figyelj, ma nem igazán érünk rá este. Liamet el akarom vinni valahova...
- Oké, semmi gáz, majd máskor elmegyünk.
- Jó, majd megbeszéljük, köszi - hallottam hangját, hogy mosolyog.
- Szia, Zayn - köszöntem el.
- Csá Lou.

Hát igen. A két legjobb haverom, Zayn és Liam. Gimibe ismerkedtünk meg, azóta is jóban vagyunk. És hát.
12.-ben rájött a két kis veréb, hogy szerelmesek egymásba, ezért összejöttek.
Nem, nem ítélem el őket, mivel nem vagyok homofób szemétláda. Így is kapnak elég sértést. Mondjuk mindenkinek egyesével bevernék, aki beszól nekik emiatt.
Már 4 és fél éve együtt vannak, és egyszerűen öröm rájuk nézni, mivel süt róluk a boldogság.
Eleanor is imádja őket, aminek mindenki örül.

Na és péntek este lévén, elmentünk volna bulizni négyen, de El alapból lemondta, Ziamék pedig akkor nem érnek rá. Kár. Pedig jó lett volna bebaszni ezután a hosszú és fárasztó nap után. Na majd máskor.

- Louis! - hallottam ismét Lucas hangját, de most magam előtt.
Tekintetemet felemeltem a telefonomból, majd ránéztem.
- Igen?
- Ma este, olyan 9 körül, jönnek ismét. Tudod, ilyen kis sztárok.
- Na és kik? - sóhajtottam bosszúsan.
- Kendall Jenner és Taylor - mondta.
- Milyen Taylor? - kerekedtek el a szemeim. Csak őt ne.
- Swift - mondta ki a sátán nevét. Nem tudom, valahogy nem csípem azt a csajt. Egyszer már járt nálunk, igaz, még akkoriban kezdtem el itt dolgozni, de egyből megutáltam. Csak a zenéit bírom.
- "Cause we never go out of style, we never go out of style" - énekeltem elvékonyított hangon azt a két sort, amit kívülről tudok.
- Nee, Louis, kérlek - tapasztotta kezeit a fülére Luke, mintha csak megsüketülne. - Inkább énekelj normálisan, vagy elijesztesz mindenkit - kezdett el nevetni, azonban én nem csatlakoztam hozzá.
- Miért jön ide megint az a ri.. khm, kiscsaj? - javítottam ki magam.
- Taylor? Azért, mert a múltkor tetszett neki a hotel. Ha jól tudom. Bár ennek lehet, hogy valami más oka is van - kezdett el gondolkozni.
- Na jó, hagyjuk. A másik? Kendall? - kérdeztem kíváncsian, de mintha meg se hallotta volna a kérdésem.
- Ja, Gigi Hadid is jön - mondta hirtelen. Szemeim elkerekedtek, és elkezdtem a levegőt kapkodni. - Neki se örülsz, vagy nálad ez a boldogság kifejezése? - kérdezte unottan.
- Gigi. Ide. Fog. Jönni? - kérdeztem tagolva. Imádom azt a csajt. Modellként is, meg amúgyis. Egyszer voltam egy bemutatóján és imádtam. Pár mondatot sikerült csak beszélnem vele, de akkor is.
- Louis... - nézett rá az órára Lucas. Kérdőn néztem rá. - Mikor mentek Styles-szal a medencéhez?
- De ma nem kozmetikushoz kell mennünk? - kérdeztem vissza csodálkozva.
- Reggel megmondtam a programot, de látom nem figyeltél rám. Szóval hányra kell menned?
- Asszem 7-re, miért?
- Csak jelzem, hogy hét óra lesz 3 perc múlva. Siess - mutatott a hallban lévő faliórára, aminek mutatói vészesen közeledtek a heteshez és a tizenketteshez. Dejó.

***

- Dehát nem az volt, hogy kozmetika van ma? - kérdezte Styles, miután ajtót nyitott, és ismertettem a tervekről.
- De, én is úgy emlékeztem, de úgy tűnik medence van - vontam meg a vállam. - Már késésben vagyunk, szóval inkább siess.

A szekrényéhez lépett, majd mielőtt kinyitotta volna az ajtókat, rámnézett.
- Öhm. Kimennél? - kérdezte piros fejjel.
- Jaj, de kis szégyenlős valaki - forgattam meg szemeimet.
- Nem is - pirult el. Csak idegesen néztem rá. Most direkt húzza az időt?

Egy percig csak meredt maga elé. Azt hittem azt várja, hogy kimenjek.
- Muszáj elmennünk a medencéhez? - kérdezte nyafogós hangon. Oké, már értem miért utálom.
- Igen, ez van benne a programban - mondtam, majd léptem az ajtó fele. - Készülj el akkor, és megyünk.
- Nem - jelentette ki, mire visszanéztem.
- Tessék? - kérdeztem felhúzva a szemöldököm.
- Nem - ismételte meg.
- Figyelj, ez nem így megy. Megvan adva a programod, amit gondolom a főnököd csinált - válaszoltam gondolkozva.
- De ahj - biggyesztette le az ajkát, mint egy szomorú macska. Hülyén nézett ki amúgy. - Te is olyan vagy mint mindenki, nem tudsz lazítani kicsit - morogta az orra alatt, de tisztán értettem. Oké, hisztis hercegnő.
- Jó, akkor csinálj amit akarsz, én lelépek - mentem újra az ajtóhoz, de mielőtt kiléptem volna, megfogta a felkarom, mire hátratántorodtam.
- Csak még egy kérdés - mondta szinte búgva.
- Mi az? - kérdeztem mérgesen. Már eléggé felbaszott.
- Akkor mehetek a kozmetikushoz? - nézett rám komolyan, mire kirántottam a kezem a szorításából, és megfogtam a kilincset.
- Azt csinálsz, amit akarsz. Semmi jogom megmondani. Ha a főnököd lebasz, nem az én hibám lesz.

Hallottam, ahogy hátam mögött idegesen puffog, de csak kiléptem a 239-es szoba ajtaján, ma már harmadszor.
Sajnos még sokszor fogok ide belépni.

Hey guys😄
Itt is van a kövi rész
Van benne egy kis Ziam, sajnálom, ha nem bírjátok azt a párost, én is csak félig shippelem őket, de na😂
Kicsit eseménytelen lett ez a rész, de majd a kövibe remélem fellendülnek az események, legalább egy kicsit.
Szeretnélek titeket megkérni arra, hogy ha elolvastátok, kommenteljetek egyet, esetleg kritikát is, sokat segítene.
Love you all💛👑

(Ui.: Tegnap szarakodott a wattpadom, szóval párszor kiraktam ezt a részt, csak nem jelezte ki senkinek:(😂)

hotel room » l.s /befejezett/Where stories live. Discover now