Nem tudom, hogy erre a folytatásra számítottatok-e, de én nagyon félek tőleXDDD aki nem bírja az "ilyeeen" részeket az nyugodtan kihagyhatja ezt az egyet.
Nem tudtam mit teszek, így csak sodródtam az árral, és Harryvel, aki egyre hevesebben falta a számat. Azt vettem észre, hogy próbálja átvenni az irányítást. Ó, nem nem. Itt csakis én irányítok.
Egy jól irányzott mozdulattal átbillentettem a fejét balra, míg a saját fejemet jobbra, és úgy csókoltam, hogy szinte felrepedt a szám. Többnyire az alkohol hatása alatt álltam, de azért is voltam ilyen heves, mert már több hete nem feküdtem le senkivel. És kanos vagyok. Harry pedig olyan, mint egy kezesbárány.
Miért is ne?Bal tenyeremet is az arcára raktam, majd hirtelen elszakadtam az ajkaitól. Értetlenül nézett rám, és már hajolt volna vissza, amikor gyorsan felpattantam a bárszékről - Harry kezét megragadva -, és sietősen az emelet felé vettem az irányt.
Még szerencse, hogy ezen a szórakozóhelyen külön szobákat csináltak "alvásra".Amikor azt említettem, hogy Harry olyan, mint valami kezesbárány, nem sokat tévedtem. Úgy jött utánam, mint egy kiskacsa az anyja után. Sőt, még hozzám is simult hátulról.
Sajnos a lépcsőt csak a tánctéren keresztül lehet elérni, így át kellett magunkat verekednünk a táncoló tömegen. Egy idő után egyre idegesebb lettem, mivel hol elölről, hol oldalról tapadt rám valami ribanc, de csak leráztam őket magamról.
Pár perc múlva már az emeleten álltunk, a korlát mellett, és gyorsan körülnéztem a folyósón. Üres.
Az egyik szoba ajtaja pedig nyitva, úgyhogy szabad a pálya.
Arra lettem figyelmes, hogy Harry elém áll, és kezeit a combomra simítva, az ölébe emel. Nem tiltakoztam, bokáimat a hátánál kulcsoltam össze, az arcát pedig a tenyerem közé vettem, és megint csókolni kezdtem.- Menj be abba a szobába - suttogtam a szájába, miközben fél kézzel hátramutattam.
Nem mondott semmit, csak a hátam mögé nézett, és bement a szobába.Lassan leszálltam az öléből, egy gyors csókot nyomtam a még mindig nyáltól fénylő ajkaira, majd becsuktam az ajtót, és a kezemmel a villanykapcsolót kerestem.
Alighogy megtaláltam, és felkapcsoltam, máris egy forró test simult a hátamnak, majd tenyerek furakodtak be a pólóm szegélye alá.
Fejemet hátradöntöttem Harry vállára, és csücsörítettem felé, jelezve, hogy csókoljon már meg.
De ő nem tette.
Helyette sietősen húzta át a pólómat a fejemen, majd eldobta a szoba egyik sarkába.
Tettével együtt megfordultam, két kézzel a hajába túrva húztam le magamhoz, és birtokba vettem az ajkait. Durván és szenvedélyesen.
Elkezdtem hátrafele kormányozni az ágyhoz, ő pedig készségesen lépegetett, közben pedig kezeit elindította csupasz mellkasomon, és felfedezőútra vitte őket.
Amint megéreztem, hogy Hazz lábai akadályba ütköztek, leültettem az ágyra, és elszakadtam tőle.Láttam, ahogy ül az ágy szélén, és engem pásztáz a tekintetével, miközben szinte zihál.
Nem bírtam tovább. Egy párduc sebességével kaptam az övemhez, szélsebesen kapcsoltam ki, ezután pedig szinte letéptem magamról a nadrágot.
Ahogy láttam, Harry sem tétlenkedett, szétgombolta az ingét, majd le is kapta magáról, és ismét nekem szentelte a figyelmét.
Egy szál alsógatyában álltam előtte, ami az ő tekintetét sem kerülte el. Lassan, tetőtől talpig végignézett rajtam, majd a lábaimon át, vissza is tért a célpontjához.
Viszont nekem nem volt türelmem ilyesmihez.
- Vetkőzz! - szóltam neki halkan, de parancsolóan.
- Ahogy óhajtod - vágta rá, mire élesen beszívtam a levegőt.Felállt az ágyról, ezzel együtt pedig egyre kevesebb lett a hely közöttünk.
Nadrágjával ugyanazt a műveletet hajtotta végre mint én, majd ő is ledobta magáról.
Már mindketten csak alsógatyában álltunk egymás előtt, és ahogy végignéztem rajta, nem csak egyféleképpen "állt".
YOU ARE READING
hotel room » l.s /befejezett/
FanfictionLouis, a 22 éves recepciós már 2 éve tölti unalmas mindennapjait az amerikai hotelben. De belép valaki az életébe, tulajdonképpen annyival, hogy kibérel egy szobát. Harry Styles, a 19 éves modell, nem is tudja mi - vagy inkább ki - vár rá New Yorkb...