- Nemár, most kajak itt laksz? - döbbent le Harry, amikor már a konyhámba vezettem be.
- Aha, de nem valami nagy szám - vontam meg a vállam, majd a hűtőből vettem ki málnaszörpöt, hogy két pohárba öntsem.
- Viccelsz velem? Ha ilyen lakásom lenne inkább ki se mozdulnék - vette a poharat a kezemből, majd egyből el megitta az egészet.- Én megyek letusolni, aztán felöltözök. Megvársz itt? - kérdeztem tőle, miközben már indultam a szobám felé.
- Öhm, megvárlak itt - mutatott az egyik székem felé, majd leült rá, és elkezdett nézelődni.15 perc múlva már megvoltam a tusolással, és épp az extraszűk, sötétszürke farmeremet próbáltam magamra ráncigálni. Sokan megdícsérték benne a seggem, szóval szeretem ezt a gatyát. Miután sikerült sok küszködés árán magamra kapnom, gyorsan felvettem egy fekete, feliratos pólót, beparfümöztem magam, és kicsit felállítottam a hajam, ahogy régebben is hordtam. Úgy döntöttem, nem váratom Harryt, szóval gyorsan lesiettem a konyhába, ahol az említett nekem háttal ült és elmélyülten telefonozott.
- Nee - röhögtem fel, mire fel sem nézve telózott tovább. - Most komoly rózsaszín Iphone-od van?
- Miért mi a baj vele? - kérdezte morcosan, miközben elkezdte a telefon hátlapját nézni.
- Jaa, semmi, csak ez eléggé erősíti a hercegnő stílusod - vontam meg a vállam, majd hátranézett rám, és a szemei elnyíltak, annyira bámult.
- Hű - nyögte ki. - Öhm.. jól.. nézel ki - ejtette ki a szavait, miközben a combjaimat fixírozta. Úristen, hogy bámul! Na nem mintha zavarna..
Vagyis. Mi? Dee, de zavar. Nagyon is.
- Köszi... Te is - mosolyogtam rá. - Na, lassan induljunk, mert Zaynék mindjárt itt vannak - ahogy ezt kimondtam, a telefonom megrezzent a hátsó zsebemben, jelezve, hogy üzenetem érkezett. Gyorsan megnéztem, az üzenetben pedig csak ennyi állt:Liam:
Itt várunk 10 perce a lakásod előtt, húzzátok már ki a seggeteket!Öt perc múlva már bent ült mindenki a kocsiban. Zayn vezetett, Liam az anyósülésből nézett szerelmesen a barátjára, én pedig hátul ültem, jobbomon Harryvel, aki unott fejjel ücsörgött.
Liam hirtelen feltekert valami borzalmas remixelt zenét, mire én csak nekidöntöttem a fejem az ablaknak, és vártam, hogy odaérjünk.***
- Nekem igazából ehhez semmi kedvem - húzta el a száját Harry, mire Zayn mellélépett.
- Inkább gyere a pulthoz, és igyál. Megjön a kedved tőle, hidd el - vigyorgott rá, majd megveregette a vállát.
- Zayn - nyafogott Liam. - Azt mondtad kipróbálod velem azt az új koktélt.
- Oké Lima beanem, menjünk - nyomott egy csókot az említett homlokára Zayn, de én csak értetlenül néztem őket.
- Lima? - próbáltam visszafogni a röhögésem, de egyszerűen... Lima. (oke ez lehet hogy amugy nem vicces de en rengeteget rohogok rajta. Lima pls. Csak mondjatok ki. L i m a XDDDDDDDD szerk.)- Becenévről hallottál már? - nézett rám Zayn fáradtan, majd a vőlegényét elcipelte a pulthoz.
- És mi? - nézett rám Harry tanácstalanul. - Nem tetszik ez a hely - mondta fintorogva, miközben körbenézett.Igazából elég nagy szórakozóhely, ezáltal rengeteg ember van itt. A pult, a tánctér, a kanapék dugig vannak tömve minden pillanatban, csak napközben hal ki a buli.
A helyiség minden pontja kis neonfényekkel világít, ami eléggé hangulatossá teszi ezt a helyet.
Az itt szóló zenét mondjuk elég hangosra veszik mindig, de ha kicsit hangosabban beszélsz, mondjuk az ismerősöd fülébe üvöltesz, akkor megérted a másikat.- Louuu - kezdte ráncigálni Harry a kabátomat, mire kérdőn ránéztem. - Melegem van - nyafogott az orrát felhúzva. Úgy nézett ki, mint egy cica.
- Styles, ne hisztizz, mert megfájdul tőled a fejem - néztem rá, majd a karjánál megfogva elráncigáltam egy kissé biztonságosabbnak tűnő fogashoz.
Miután letettük a kabátunkat, elindultunk a pult felé, ahol Harryt leültettem egy bárszékre, és odatelepedtem mellé én is.
- Mit kérsz inn-
- Nem iszok! - jelentette ki gyorsan, még mielőtt befejeztem volna a mondandómat.
- Ezt ugye nem gondolod komolyan? - túrtam a hajamba idegesen, nem is foglalkozva azzal, hogy nemrég még tökéletesen belőttem. - De iszol. Méghozzá... - gondolkoztam erősen, Harry arckifejezését figyelembe se véve. - Egy felest. Először - vigyorogtam rá, és láttam, hogy már ellenkezne, de hevesen megráztam a fejem, amolyan "eszedbe se jusson" módon, így megadva magát bólintott egyet.***
Körülbelül egy óra elteltével szem elől vesztettük a gerlepárt, bár sejtéseim szerint épp a parketten táncolnak.
Ahogy Harryre néztem, láttam, hogy pont a következő kört kéri mindkettőnknek, és csábosan vigyorog, tulajdonképpen a semmibe.
Hát, szerintem már mindketten leittuk magunkat rendesen. Összevissza beszéltünk, mindenen nevettünk, de csak jól éreztük magunkat. Örültem, hogy végre Harry is felengedett egy kicsit. Jövőhéten úgyis elkezd dolgozni, megint lefárad meg minden.
És igazából azt is el kéne döntenie, hogy mi lesz vele. Mármint, hogy hova megy. A hotelben nem lakhat örökre, ezt ő is tudja. Viszont én is gondolkoztam a dolgon, és az, hogy odaköltözzön hozzám, igazából nem is olyan rossz ötlet. Csak egy baráti gesztus tőlem, miért is ne?- Louis? - kérdezte mellőlem Harry, és felém nyújtotta a whiskey-s poharat.
- Köszi - vigyorogtam rá bárgyún, mire csak közelebb hajolt hozzám, és egy puszit adott a szám jobb sarkára.
Kérdőn néztem rá, de ő csak rámvigyorgott, majd egyszerre megitta a poharában lévő löttyöt.
Úgy gondoltam, viszonzom ezt a kis cukiságát, így a poharamat a pultra téve nyúltam az arcához, mire ösztönösen hajolt még közelebb.
Csak egy puszit akartam neki adni, de a tervemnek lőttek, amikor éhes tekintettél bámult az ajkaimra.
Gyorsan rátapadtam a szájára, az egész hirtelen jött, de meg sem álltunk. Harry még jobban felém fordult a székén, kezeit a nyakamra rakva, óvatosan húzott maga felé, amitől nekem száguldott a vér az ereimben. Ha leiszom magam, sokkal vadabb vagyok, minden téren, és ez most is megmutatkozott.
Szinte felfaltam Harryt, aki hangosan szuszogott a tettemre, amikor pedig végignyaltam az ajkain, fel is nyögött.
Jézusom, az a hang!Éreztem rajta, hogy el akar húzódni a csókból, de nem engedtem, hanem inkább mélyítettem rajta.
Lassan elváltam tőle, majd néztem a gyönyörű, smaragdzöld szemeibe, amik konkrétan megbabonáztak.
A nyakához hajoltam, majd elkezdtem csókolgatni, a nyelvemmel pedig végignyaltam rajta, amitől remegés futott végig az egész testén.
Nem akartam kiszívni a nyakát, így inkább csak visszahajoltam a kívánatos, duzzadt ajkaihoz, és tovább csókoltam. Karjai ismét a nyakamra fonódtak, én pedig egyik tenyeremet az arcán pihentettem, másikkal a derekát markoltam szorosan.
Bár az agyam ködös volt, mivel teljesen elöntötte az alkohol, úgy éreztem, tökéletes ez a pillanat.Hi everybody! Erről a részről nem igazán tudok mit mondani, csak hogy remélem tetszett. Most is épp nyaralok szóval gyorsba raktam fel ezt.
Hmm a következő rész már megvan írva, viszont nem tudom mikor sikerül kiraknom, remélhetőleg minnél hamarabb.
Remélem várjátok☺
Addig is várom a visszajelzéseket:)
All the love, A.
YOU ARE READING
hotel room » l.s /befejezett/
FanfictionLouis, a 22 éves recepciós már 2 éve tölti unalmas mindennapjait az amerikai hotelben. De belép valaki az életébe, tulajdonképpen annyival, hogy kibérel egy szobát. Harry Styles, a 19 éves modell, nem is tudja mi - vagy inkább ki - vár rá New Yorkb...