Harry mellett a napok szélsebesen teltek el, és csak azt vettem észre, hogy a hetek csupán óráknak tűnnek. El sem tudtam hinni, amikor Hazz úgy ébresztett, hogy "Boldog hónapfordulót", majd rámvetette magát. Azóta pedig már eltelt két hét, én pedig boldogabb vagyok, mint eddig valaha voltam. Márciusnak hála, ki is tudtunk menni sétálni, vagy csak a szabad levegőn ültünk a teraszon.
Néha napján, amikor Harry a kanapén ült, és a tévét bámulta, figyelni szoktam, ahogy a gyűrűjével játszadozik, amit én adtam neki. Ilyenkor mindig belemerül a gondolataiba, és teljesen kizárja a külvilágot.Az egyik héten szabadságot kért, és hazautazott Angliába pár napra. Nagyon sokáig próbált meg rávenni, hogy menjek vele, de nem akartam ennyire elsietni, hogy bemutasson a családjának. Persze már tudnak rólam, de azért mégis.
Egyszer újra elmentünk Liammel és Zaynnel buliba, de ez valami házibuli volt, akinek a gazdájáról a mai napig fogalmunk sincsen.
Zaynék persze az egyik hálószobában kötöttek ki, amíg mi lent ültünk a nappaliban a kanapén. Egy idő után Harry eléggé lerészegedett, majd megpróbált rám mászni, amit természetesen nem hagytam neki, tekintve a múltkor történteket. Oké, már járunk, de nem akarom, hogy a második alkalom is részegen történjen meg.***
Vasárnap lévén, mindketten otthon voltunk, ahogy általában szoktunk. Hallottam, ahogy Harry a konyhában mesterkedik, már fél órája körülbelül.
Kíváncsi voltam mit művel, de gondoltam majd kiderül, ezért inkább csak a nappaliban néztem valami focimeccset a tévében.
Pár perc múlva, halk lépteket hallottam a hátam mögül, de ahogy hátra akartam fordulni, két kar támasztotta meg a vállamat, hogy ne tudjak felállni.
- Hova-hova Lou? - suttogta Harry a fülembe, engem pedig kirázott a hideg a rekedtes hangjától.
- Én csak... Nem tudom - ahogy a vállaimat kezdte masszírozni, azt sem tudtam, hogy mi a nevem. Annyira jól esett, amit a keze művelt, konkrétan kocsonyás állagú lett az egész testem.
- Így jó? - kérdezte halkan, majd éreztem, ahogy lágy, nedves puszikkal hinti be a nyakam hátulját.
- Ugh, igen, azt hiszem - az agyam elködösült, és éreztem, ahogy kezdek felizgulni. Ó, a fenébe. Már attól feláll, ha ennyit csinál velem.
Egy ponton megszívta a nyakam, mire felsóhajtottam, ezután éppen emeltem a kezeimet, hogy selymes tincsei közé nyúljak, de pont ekkor nem éreztem már ajkait a nyakamon, és a teste melegét mögöttem. Mire hátrafordultam volna, hogy megnézzem, hova tűnt, éreztem, ahogy hirtelen az ölembe huppan, pont rá a merevedésemre. Egy óriásit nyögtem, le is akartam takarni a számat, mivel annyira elszégyelltem magam.Nem tudtam hova tenni ezt a hirtelen jött heves énjét, amivel most szószerint letámadott, de nem igazán bántam, csak kíváncsi voltam, mire megy ki a játék.
- Lou? - nézett a rám, mire zöldjei összekapcsolódtak az én kékjeimmel. Kérdőn néztem rá, majd kezeimet a combjára helyeztem, hüvelykujjammal pedig cirógatni kezdtem a bőrét, és örültem, hogy ma egy rövidebb nadrágot vett fel. Karjait a nyakam köré fonta, homlokát pedig az enyémnek döntötte. - Én... öhm. Azt akarom, hogy... Tudod - szemeit lesütötte, én viszont vártam, hogy folytassa, mert nem voltam benne biztos, hogy mit szeretne.
- Mit? - néztem rá lágyan, mire arcát a tenyereibe temette. - Naa - húztam el onnan a kezeit, majd egy cuppanós puszit nyomtam az orrára. - Pedig jól kezdted - kacsintottam rá, mire a feje elkezdett egy piroshoz hasonlító árnyalatot felvenni.
- Tudod, így nem könnyíted meg nekem - nevetett fel kínosan.
- Ha nem szeretnéd, akkor nem kell - közöltem vele, mert tényleg így gondoltam.
- Nem szeretném, hanem akarom, úgyhogy most fogd be - koncogott fel, majd szenvedélyesen csókolni kezdett.Már csak arra eszméltem fel, ahogy elkezd lassan ringatózni az ölemben, én pedig konkrétan a haját tépem. Eszemet vette a vágy, és úgy tűnt, az övét is. Ez valószínűleg amiatt volt, mivel már azóta nem értünk "úgy" egymáshoz, amióta a bulin... Nos, tudjuk mi történt.
Harry hirtelen a számba morgott, majd elszakadt tőlem, és elém térdelt. Mindez olyan gyorsan történt, hogy alig fogtam fel, már a melegítő gatyát húzta le rólam. Nagyot nyeltem arra a látványra, ahogy előttem térdel. Amikor már az alsóm sem volt rajtam, felnézett rám, majd felkelt a földről, hogy az ölembe ülhessen. Picivel hátrébb ült, mint az előbb, hogy még véletlenül se nyúljon hozzá a merevedésemhez, bár ha arra készül, amire gondolok, akkor nagyon is hozzá fog érni. Khm...
Ráérősen hajolt újra hozzám, hogy aztán az agyamat húzva játszadozzon az alsóajkammal, amit morgásokkal díjaztam. Pár perc után már képtelen voltam elviselni a játékát, ezért keményen csókoltam meg, amíg két kezemmel ismét a hajába túrtam. Mondanám, hogy haj-fétises vagyok, de más emberek haja nem igazán érdekel, ezért inkább magamra aggatom a Harry-hajfétises jelzőt. Tökéletes.Annyira elvesztem a csókjában, hogy szinte fel sem tűnt, ahogy kezét a hosszom köré fonta, viszont amikor egy picit megszorított, akkor már felnyögtem. Harry belevigyorgott a csókba, majd kezét elkezdte fel-le mozgatni rajtam, úgy, hogy semmit sem várt. Gyorsan cselekedett, én pedig nem tudtam hova tenni ezt az egészet. Kicsit úgy tűnt, mintha csak túl akarna lenni ezen.
Kezemet a csuklója köré fontam, mire ijedten nézett rám.
- M-mi az? Valamit nem jól csinálok? - kérdezte félénken.
- Ó, dehogyis. Minden a lehető legjobb, csak... Picit lassabban csináld - mosolyogtam rá, amire csak egy apró bólintással válaszolt.Ezután tényleg lassabban csinálta, viszont engem már körülölelt a vágy, így korábbi kérésemet meghazudtolva kiabáltam rá, hogy "Gyorsabban!". Ezután pár perc se kellett, a kezébe élveztem, amit ő csak egy kis fintorgással figyelt. Az asztalról felemelt egy zsepit, majd miután megtörölte a kezét, az én hasamat is letakarította vele.
- Öhm... Milyen volt? - kérdezte tőlem, miközben én már a nadrágomat húztam vissza.
- Csodálatos - sétáltam oda hozzá, majd egy szerelmes csókba forrtunk össze.***
Másnap este, már a munkából értem haza, amikor észrevettem, hogy Harry nem volt otthon. Furcsa, mivel általában délután haza szokott érni.
Leellenőriztem a hálószobát, a honyhát, a nappalit, de minden ugyanolyan volt, mint ahogy reggel hagytuk. Akkor haza se jött.
Megpróbáltam nem pánikba esni, ezért gondolkodni kezdtem, hogy hol a fenében lehet. Megpróbáltam felhívni, azonban öt csörgés után felraktam.
Este tízkor, már rendesen pánikoltam, mivel egyszer sem vette fel a telefont, nem válaszolt az üzeneteimre, de még a munkahelyén se látták délután 2 óta - ezt azért tudtam, mert már őket is felhívtam.
Éjszaka 11-kor még mindig a nappaliban ültem, és vártam, hogy talán hazajön. Féltem, nagyon. Fel akartam hívni Liamet, vagy Zaynt, de gondoltam hogy őket nem zavarom ilyesmivel.
Megpróbálkoztam még egyszer rácsörögni, amikor már felvette. A szivem úgy ugrott meg a mellkasomban, mint még soha.
- Harry?? - kiabáltam hisztérikusan a telefonba, már az sem érdekelt, ha a szomszédok hallanak. - Hol vagy? Miért nem vetted fel eddig?? Válaszolj!
- Ó... Lewis, Lewis, Lewis. Úgy hallom, aggódsz Harry miatt. Jól is teszed - hallottam meg egy idegesítő nevetést, amitől megfagyott az ereimben a vér. Mi a fasz?
- Hol van Harry?? - ordítottam továbbra is.
- Azt hiszed, el fogom mondani? - a hangja félelmetesen ismerős volt, de nem tudtam kitalálni, hogy honnan. A testem folyamatosan reszketett, iszonyúan aggódtam, már a könnyeim is folytak.
- Kérlek - vettem lejjebb a hangsúlyom. - Hol van? Mit csináltál vele?
- Miből gondolod, hogy én csináltam vele valamit? Lehet, hogy pont Ő akart velem jönni - hallatszott megint velőtrázó nevetése.
- Mondd el azonnal, te fasz! - pattantam fel a kanapéról, majd idegesen járkálni kezdtem.
- Talán majd elmondom valamikor, de csak szólok, hogy többé úgyse látod őt - és lerakta.
Könnyeim záporozva hulltak a szememből, nem voltam képes, és nem is akartam megállítani őket.
Két dolog járt a fejemben.
Elvesztettem Harryt.
De meg kell találnom. Minden áron.Heyheyy
Nos... Remélem tetszett a rész, elég hosszúra sikeredett:D
Szerintem már tudjátok, kinél van Harry, de ez annyira nem baj.
Írjátok meg a véleményeket erről a részről, kíváncsi vagyok rájuk:)
All the love xx
YOU ARE READING
hotel room » l.s /befejezett/
FanfictionLouis, a 22 éves recepciós már 2 éve tölti unalmas mindennapjait az amerikai hotelben. De belép valaki az életébe, tulajdonképpen annyival, hogy kibérel egy szobát. Harry Styles, a 19 éves modell, nem is tudja mi - vagy inkább ki - vár rá New Yorkb...