Twenty-seven

4.9K 290 11
                                    

- Nem igaz mááár - hallottam Harry mérgelődését a nappaliból, miközben én a konyhában vettem ki a sütőből a pizzát.
- Mi a baj édes? - kiáltottam át neki.
- Á, semmi, csak alig értünk haza, és holnap kifutós előadásra kell mennem - halk léptek közeledtek a hátam mögött, végül pedig karok fonódtak a derekamra.
- Nem szoktál kifutón lenni, nem? - fordultam lassan felé, amint a pizzát a pultra helyeztem.
- Nem... De most kivételesen megkértek rá, mivel valamelyik modell csajszi nem tud ott lenni - forgatta meg a szemeit.
- Szerintem te sokkal jobb leszel, mint az a csaj - csaptam rá finoman a fenekére, majd elslisszoltam mellette, hogy felszeletelhessem a pizzát.
- De még sosem voltam ilyenen... Biztos elrontom, vagy valami - ahhoz képest, hogy modell, elég sokszor bizonytalan magában.
- Biztos hogy nem - javítottam ki, miközben az asztalhoz vittem a tányérokat. - Kívánod most a pizzát? - húztam el a számat, mivel meg sem kérdeztem, hogy akar-e enni.
- Hááát... - lépett mellém, miközben én leültem a székre, majd hirtelen az ölembe rakta le magát. - Inkább mást kívánnék - harapta be féloldalasan a száját, szempilláit pedig csábosan leeresztette félig, mire halkan felnevettem.
- Ma alszunk! - jelentettem ki.
- Persze. Együtt... Én meg alattad leszek - hajolt hozzám közelebb, majd puszikat kezdett hinteni a nyakamra, amik lassan nedves csókokká nőtték ki magukat. Halkan sóhajtoztam tettére, majd finoman belemarkoltam a fenekébe, de hamar rájöttem, hogy le kéne állítanom.
- Hazz... - sóhajtoztam folyamatosan. - Holnap előadásod van. Hamar kelsz. Nincs időnk ilyenekre.
- Csak egy gyors menet? - nézett rám bociszemekkel.
- Mióta lettél te ilyen kis szex-mániás? - csipkelődtem vele, majd a háta mögé nyúlva felvettem egy pizzaszeletet, és a szája elé tartottam. Lassan beleharapott, és halkan csámcsogva kezdte el enni, majd természetesen teli szájjal megszólalt.
- Nem tudom, ki izgult rám a fotózásom közben... - vágott vissza.
- Ugyan... Az már két hónapja volt - legyintettem.
- Két hónapja? Jesszus, milyen gyorsan telik az idő - beszélt még mindig teli szájjal, ahogy továbbra is etettem. Válaszolni nem tudtam erre semmit, csak néztem őt.
- Mi az? - kérdezte, karjait pedig a nyakam köré fonta, amikor elfogyott az első szelet.
- Semmi - ráztam meg a fejem. - Na fejezzük be a kaját, aztán fürdő és alvás! Holnap zsúfolt napod lesz - dirigáltam.
- Biztos, hogy nem fogok elmenni! - jelentette ki határozottan, majd felpattant az ölemből, és a fürdő felé igyekezett, majd egy pillanatra még visszanézett. - Azért egy közös fürdésről lehet szó?
- Persze - mosolyogtam rá, mire dobott egy puszit a levegőbe, és már vetkőzve indult a fürdő felé.

***

Persze Harry kijelentéséből, miszerint "Biztos nem megy el holnap" nem lett semmi, mert már reggel felébresztettem, hogy készülődjön el, majd alig fél óra elteltével el is indulhattunk.
Az út rövidebbnek tűnt, mint általában, így hamar odaértünk.
A nézők, a cégvezetők, és a többi modell közül még nem igazán volt ott senki, így egyenesen egy öltözőbe irányított minket az egyik lány, ami külön Harrynek volt kijelölve.
- Mikor fog kezdődni? - kérdeztem tőle egy székre leülve, miután a lány magunkra hagyott minket.
- Egy óra múlva, tehát nem kellett volna ilyen hamar indulnunk - durcáskodott összefont karokkal. Reggel is ilyen volt, konkrétan kiráncigáltam az ágyból, mivel nem akart kimászni. - Jézusom - mondta döbbent hangsúllyal.
- Mi az? - fordultam felé, majd abba az irányba néztem, amerre ő.

Az egyik székre egy hátul fekete, elöl piros ing volt felakasztva. Ez eddig oké, csak az ing eleje átlátszó "színben" pompázott.
- Ezt kéne felvennem? - sápadt le azonnal. Sosem szerette mutogatni magát, ez is egy furcsa tulajdonság a modellkedés mellett, de Harry... Nos, ő Harry, tehát vannak ilyen furcsa dolgai.
- Szerintem dögösen állna - villantottam felé egy csábosnak szánt mosolyt, mire ő csak lehuppant egy székre.
- Ezt max otthon venném fel előtted, de százötven ember előtt biztos nem! - biggyesztette le a száját.
- Először próbáld fel, majd aztán meglátjuk mit mondasz.

hotel room » l.s /befejezett/Where stories live. Discover now