Potlačila som vzdychnutie, ale nedarilo sa mi predstierať, že ma zaujíma, čo do nás práve učiteľ Angličtiny tlačí. Bol len tretí týždeň školy a ja už som odpočítavala dni do leta. Vedľa mňa zaznel mierny kašeľ.
Pozrela som sa, a uvidela svoju najlepšiu kamarátku Natashu sedieť vystretú vedľa mňa. Jemne si upravila blonďavé vlasy a hodila pohľad na malý poskladaný štvorček papiera na zemi. Posunula mi ho nohou v svojej neskutočne vysokej lodičke.
Skontrolovala som pohľadom učiteľa, aby som sa uistila, že sa na mňa nepozerá a pomaly som natiahla nohu do uličky. Zacítila som papierik pod mojou bosou nohou a jemne som si ho pritiahla. Robila som sa, že si zo sebe beriem ceruzku, zohla som sa vzala si papier. Pozrela som sa na Natashu a usmiala sa. Usmiala sa späť.
Pomaly som otvorila papierik a začala čítať slabé písmená, napísané jemnou ceruzkou: Pripravená grcať. Posledný rad, vpravo.
Pokrčila som nosom, prešla som pohľadom cez celú triedu, čo najviac dozadu.
Aubrey Woods, hlavná roztlieskavačka (a najznámejšie dievča na škole), sedela si tam s rifľovej minisukni a obtiahnutom rúžovom tielku. Chichotala sa a ruku mala prehodenú cez plece svojho priateľa.
On jej potajomky prešiel rukou cez pás až nižšie, šepkajúc jej niečo do ucha. Prekrútila som očami pred tým, ako som začala písať odpoveď Natashi: Bože. Stále nemôžem uveriť, že ten arogantný kretén je tu na rok. Čo sa stalo s domácim učením? To decko má na to.
Natasha sa zaškerila, keď dočítala, čo som jej odpísala. Rýchlo odpovedala: Máš pravdu. Pripomeň mi, prečo je tvoj bratranec s ním znova najlepší kamarát?
To bolo niečo, o čom som neustále premýšľala. Prečo Ryan Butler, môj drahý bratranec, si vybral za najlepších kamarátov takých idiotov ako Justina Biebera a Chaza Somersa, bolo pre mňa záhadou. Stretla som Justina párkrát pred tým ako urobil najväčší hudobný prelom v hudobnom biznise Ameriky. Nepoznám ho dobre, nikdy pre mňa nebol špeciálny, aj napriek tomu, kto je dnes. Teraz, keď je slávny, jeho ego je desaťnásobne väčšie a jeho osobnosť je stále horšia a horšia.
Zdá sa, že on a Chaz by mali byť priateľmi. Chaz je, koniec koncov, obrovský hráč. Je nafúkaný a jeho prioritou je spať s toľkými dievčatami, s koľkými to je možné. Justin, podobne, behá okolo akoby bol pánom vesmíru a je posadnutý dievčatami. Možno to bolo to, že je taký obrovský hráč, alebo smiešne veľké ego, ktoré priťahovalo Aubrey Woodsovú k nemu. Ako najpopulárnejšie dievča na škole, Aubrey bola, prinajmenšom, veľmi ješitná a hovorilo sa, že má počet zárezov na svojom stĺpiku neskutočne vysoko. Inými slovami, nielenže je najpopulárnejšie dievča na škole, ale aj školská štetka.
Nebolo žiadnym prekvapením pre nikoho, keď týždeň pred začatím školského roka, Justin Bieber, superstar, ktorý sa vrátil do Stratdorskej strednej školy, aby ukončil dvanásty ročník ako normálny študent, sa takmer okamžite spojil s Aubrey Woodsovou, a čoskoro na to sa stali oficiálne najnovším párom.
Povedzme, že Ryan a Chaz, ako hviezdy hokejového tímu, sú dvaja z najpopulárnejších chalanov na škole. A samozrejme ich najlepší priateľ (a najznámejší tínedžer na svete) Justin sa okamžite pripojil k ich populárnej skupinke, aj keď sa vrátil len pred troma týždňami. Aubrey a jej roztlieskavačske najlepšie kamarátky, ELise Imanová a Christina Palamara, panovali vedľa Ryan, Chaza a Justina ako najpopulárnejšie dievčatá na škole.