6.kapitola New Proposals and Un(promising Weekend Plans

1.4K 54 6
                                    

Takže, čo sa deje?" spýtala som sa a položila si macchiato na stôl medzi mňa a Grega. Pozerala som sa na neho zvedavo. Bolo niečo po siedmej a sedeli sme spolu v Starbuckse presne tak, ako sme sa pred tým dohodli.

Greg sa napil zo svojej kávy, pohodlne sa usadil a usmial sa. „Len som chcel s tebou hovoriť."

„O?"

„Bavila si sa so mnou v sobotu? Pri jazere?"

Zastavila som sa na chvíľu, cítila som úsmev na svojej tvári. „Áno, bavila." Povedala som pomaly.

„Uvažovala si o to?" spýtal sa.

„Čo tým myslíš?" spýtala som sa namiesto odpovede.

Pokrčil ramenami. „Uvažovala si o tom, či by z toho nemohlo byť niečo iné, ako kamarátstvo?"

„Čo iné máš na mysli?"

Greg sa na chvíľu odmlčal  a usmial na mňa. „Ja neviem, rande?"

Zdvihla som obočie, ľahko zaskočená. „No, ja si nie som istá. Ty si na tým uvažoval?"

Greg chvíľu premýšľal. „Myslím, že by to mohlo byť rande."

Bola som šokovaná. Ale tak dobre šokovaná.

„Len ak by si to tiež chcela." Dodal rýchlo.

Pokrútila som hlavou. „Nie, nie, nie, určite to chcem aj ja. Len som nechcela niečo povedať, aby to neznelo zle alebo aby to nebolo naopak, ako by si to chcel ty..." bola som rozpačitá.

Greg ma prerušil. „Mandy!" keď som prestala rozprávať, uvidela som vtipný záblesk v jeho očiach. „Chápem, čo si myslela." Zasmial sa.

Začala som sa červenať. „Takže..." pozrela som sa na neho hanblivo.

„No, my obaja vieme, že to bolo viac ako rande, než len priateľské stretnutie. Ja neviem ako ty, ale myslím si, že by som s tebou chcel mať niečo viac."

Cítila som, ako mi krútilo od vzrušenia žalúdkom. Naraz som mala chuť vykríknuť ó môj bože. Naozaj hlasno a neprístojne. Ale našťastie som to neurobila. „Myslím, že to znie dobre."

„Otázkou je, ako chceš, aby to bolo oficiálne?" pozrela som sa na neho a on pochopil, že neviem o čom je reč. „Chceš ísť so mnou von ako na radne alebo ako moja priateľka?"

Naširoko som sa usmiala. „Čo sa ma to pýtaš?"

„Chcela by si ísť so mnou von? ako moja priateľka?"

Chcelo sa mi cikať. Nie doslova. Obrazne. Myslím to vážne, bola som neskutočne vzrušená. Snažila som sa udržať si pokojnú tvár. „Hmmm...Znie to ako sľubná a lákavá ponuka, ale nie som si istá, či to schváli môj priateľ."

Vystrašene sa na mňa pozrel. „Myslel som, že nemáš priateľa."

„Ty nevieš, že chodím s Chaceom Crawfordom? Vieš, z Gossip Girl?" Greg sa na mňa neveriacky pozeral. Začala som sa smiať a aj on sa uvoľnil. „Robím si srandu."

„Páni, to je od teba naozaj pekné, Mandy." Zamrmlal sarkasticky.

Nahla som sa zasmiala sa. „Prepáč?"

Len sa na mňa usmial. „Takže..."

„Takže..."

„Čo na to hovoríš?" spýtal sa Greg.

„Aha." Povedala som a cítila sa neskutočne hlúpo. „No, áno. Hovorím áno."

Jeho tvár sa roztiahla do širokého úsmevu. „Naozaj?"

Dark BlueWhere stories live. Discover now