19.Changing of the Tides. part2

1.2K 70 15
                                    

Mandy Nash

Úprimne som sa cítila šťastná.

Bola som s Gregom a Natashou,tancovali sme na "Blow" od Keshy,nikoho nás nič netrápilo.

Chceli sme sa proste zabávať.

Keď sme prišli,okamžite som očami putovala po okolí miestnosti,niekoho som hľadala.Našla som ho takmer okamžite,obklopeného všetkými svojími priateľmi a svojou šľapkovskou frajerkou,ktorá-ako obvykle,vyzerala ako štetka no,ako vždy,aj pekne.

Nedávalo to žiadny zmysel.

Vedela som,že bola o dosť krajšia ako ja,bola som dosť sklamaná,keď som ju videla visieť na Justinovi,ktorý,samozrejme vyzeral vážne sexy.

Mal na sebe bielu košeľu a khaki nohavice,jeho vlasy vyzerali ešte lepšie ako inokedy,hodené cez stranu na čele.Usmieval sa,predvádzajúc rad žiarivo bielych zubov a vyzeral naozaj šťastne.

Čo bolo atraktívne pre kohokoľvek.

Ale zvnútra ma to trochu bolelo,pretože si pravdepodobne užíval úžastnú zábavu s Aubrey.

Po chvíli som naňho prestala zízať a sústredila sa na svojich dvoch priateľov a počas niekoľkých munúť som úplne zabudla na skupinku v rohu.

Všetko na čom záležalo bola moja BFF a môj frajer a akú veľkú zábavu dnes večer budeme mať.

"Its time to lose you mind,

And let crazy out,

(This place about tuh)

Tonight,we re taking friend,cause,

We dont mess around,"

spievala som s Natashou z plných pľúc,usmievali sme sa.

Zrazu som však bola prerušená,keď ma niekto šťuchol do ramena.

Otočila som sa,len aby som videla Rayna a jeho frajerku-Beccu.Obaja žiarili.

"Hey guyz!"zakričala som,obidvoch som objala.

"Hey!"

"Mandy,vypadáš absolútne nádherne!"povedala Becca v úžase.

Vrelo som sa usmiala."Aww,ďakujem Becca!Ty tiež!"odpovedala som.

"Dík,"

"Yeah,you look smokin,cuz,"povedal Rayn a pobozkal ma na líce."super sexy."

Zasmiala som sa."Thanks,Ry.Ty tiež."

Usmial sa.

"Becca poznáš Natashu a Grega,však?"spýtala som sa a spýtavo som zvráštila obočie,ukazujúc na svojich dvoch priateľov,ktorí stáli za nami.

Becca prikývla."Yeah,minulý týždeň sme sa stretli."Vrelo sa usmiala na Grega a Natashu,podala im ruky.

Nemohla som si pomôcť,ale všimla som si ako Gregovi stvrdla sánka a zlostne pozeral na Rayna.(ktorý mal ruku oko mňa).

Okamžite som sa cítila naštvaná.

Čo do pekla?!

Rayn bol môj bratranec.

Prečo by bol Greg naštvaný keď ma chytí za pás a pobozká na líce?

Nič to neznamenalo,bolo to len priateľské boy-cousin-on-girl-causin GESTO.

Dobrý bože.

Chystala som sa niečo povedať,ked som počula ako si niekto odkašľal a z druhej strany ma objal okolo ramien.

Dark BlueWhere stories live. Discover now