Hej, zlato." Usmial sa Greg a vošiel do môjho domu.
Nervózne som sa na neho usmiala. „Ahoj." Sklonil sa a silno ma pobozkal na pery. Odtiahla som sa a on sa na mňa usmieval. Zavrela som dvere a otočila sa naspäť k nemu. „Um..Natasha je už tu, v obývačke. Čakáme len na Justina."
Prekrútil očami. „Samozrejme."
Zasmiala sa som sa a ukázala na obývačku. „Poďme za Tashou."
„Dobre."
Nasledoval ma z haly do miestnosti, kde Natasha ležala na pohovke. Usmiala sa, keď sme vošli. „Hej!" prehodila sa blonďavé kučery cez plece.
„Ahoj, Natasha. Si pripravená?" usmial sa Greg.
„Musíme počkať na Justina." Povedala som.
„Môžeme začať bez neho." Mávla rukou Natasha. „Aj tam nám veľa nepomôže."
Mala pravdu. „To je pravda." Vzdychla som si a posadila sa na jedno z kresiel. „Ale je to môj parter. Radšej by som na neho počkala. Vy môžete začať, ale bude to len horšie. Budem mu musieť všetko opakovať."
Greg sa tváril nahnevane. Pozrela som sa na neho. Pokrčil plecami. „Ten chlapec je blbec. Budeš mu to musieť v kuse opakovať, aby to pochopil. Čakáme len na neho."
Natasha sa zasmiala.
Nemohla som si pomôcť, ale pocítila som malý záchvev zlosti. Nepáčilo sa mi ako sa správali. Dobre, možno som bola pokrytec, lebo pred pár týždňami som bola rovnaká. Ale ja som sa zmenila. Vedela som, že nie je idiot. jeho kamaráti áno, ale on nie. Keď chcel, bol naozaj inteligentný. Neukazoval tú svoju stránku len tak hocikomu.
Stále som nemohla pochopiť to s tou modrinou a jeho matkou. Justin bol v podstate zneužitý. Nič som s tým nemohla robiť. Justin to mame povedal a ona ho nepočúvala. Je tomu ťažké uveriť, aby matka tak zanedbávala svojho syna. Bieber je divný chalan. Musím ale priznať, že vidieť ho s monoklom a jediná vedieť, čo sa stalo, je mierne desivé. Priala som si niečo urobiť. Bola by som nerada, keby mu Frank znovu niečo urobil. Prečo sa sakra tak o Justina bojím?
Áno riešim s ním niečo tajné, ale láska? Nie. Je to len zábava.
Naozaj si neviem predstaviť, že by som len tak šla za Pattie. „Ahoj Pattie, viem, že ma príliš nepoznáš, ale riešim niečo tajne s tvojím synom a musím povedať, že je psycho. Minulý týždeň ho tvoj priateľ udrel do tváre a preto mal monokel. Justin sa ti to snažil vysvetliť, ale ty si ho nepočúvala a neverila. Mohla by si Franka nakopať? Vďaka."
Ach, to by bolo skvelé.
Pozrela som sa na Grega a Natashu, ktorí skúmali poznámky. Greg bol nervózny.
„Kde sakra je?"
„Ja neviem." Pokrčila som plecami. Ako som mala vedieť, kde Justin bol?
„Napíš mu nech si pohne."
„Keď sem príde, tak tu bude. nevadí, ak príde o pár minút neskôr."
„Napíš mu!"
„Nie!"
„Fajn, urobím to ja!" bez môjho dovolenia si vzal môj mobil zo stola.
Škaredo som sa na neho pozrela. Bolo mi jedno, či uvidí môj mobil, pretože v ňom nič nebolo, ale bolo to od neho hrubé. podráždene som si sadla do kresla. Zapol mobil, odomkol ho a odfrkol. Pozrela som na neho a zdvihla obočie. Natasha sa mu naklonila cez plece.