8.kapitola The Joys of a Hangover

1.4K 66 5
                                    

V hlave mi hučalo. Doslova. Cítila som sa, akoby mi mal vybuchnúť mozog. Naposledy som sa s takou bolesťou hlavy zobudila, no, vlastne asi nikdy.  Bolo to strašne zlé. Vzdychla som si od bolesti, pomaly otvorila oči a niekoľkokrát nažmurkala. Nadýchla som sa vône', ktorá sa šírila z vankúša. Nemohla som si spomenúť odkiaľ tú vôňu poznám.

Pozrela som sa pred seba a pozerala na modrú stenu. Odrazu som sa prudko posadila. V hlave mi to hučalo ešte viac. Toto nebola moja izba.

To znamená, že toto nebola moja posteľ. Pozrela som sa dole na vankúš. Moje srdce začalo hystericky búchať do hrudníka. Niekoľkokrát som sa zhlboka nadýchla a snažila som sa ignorovať to, že mi išla buchnúť lebka.

Kde som sakra bola a ako som sa sakra dostala sem?

Moje oči pritiahol pohyb v rohu miestnosti. Justin ležal na bruchu uprostred speli prikrývok na podlahe a spal. Mal na sebe tmavú mikinu a hlavu mal na pol pod vankúšom. Jeho pery boli jemne pootvorené a rovnomerne dýchal. Vyzeral pokojne.

Lepšie som si sadla a zmätene sa rozhliadla. Srdce mi splašene bilo. Pozrela som sa po miestnosti a bola som ohromená, že mi nakoniec došlo, kde som.

To bola Justinova izba. Čo znamenalo, že... Bola som v Justinovej posteli.

Do prdele. Nie nie nie nie nie nie nie nie nie. To sa určite nedeje.

Odokryla som sa. Bola som oblečená presne v tom, čo som mala pred tým večer. Okamžite som sa uvoľnila. Nič som s ním nerobila, ak som bola oblečená a on spal celú noc na podlahe. Ale napriek tomu... Ako som sakra skončila v jeho posteli? Čo sa stalo minulú noc?

Všetko, čo som si pamätala bolo, že Justin ma nejako presvedčil, aby som si šla na nejakú party v Toronte, len aby som nemusela robiť osnovu sama, aj tak sme ju nespravili. Radi by sme to dokončili v aute, ale to sa nedalo.

Matne som si na neho spomenula, keď sa objímal s celebritami a ako sme skončili pri bare. Potom ma prinútil začať piť. Ale čo bolo potom som si nepamätala. Myslím, že Bieber a ja sme skončili  na tanečnom parkete, čo znamenalo, že sme spolu tancovali.

Teraz, keď som o tom premýšľala, náš tanec bol neslušnejší, akoby sa patrilo, keďže sa nenávidíme. Bože. Ja som sa o neho obtierala. Obtierala som sa o kráľa idiotov. Paráda.

Ako sa to do pekla mohlo stať? Museli sme byť naozaj opití, pretože neexistuje žiadne normálne vysvetlenie. Obtierala by som sa o hocikoho, len nie Biebera. Keď sa tak rozpamätávam, spomenula som si, že som strašne chcela Biebera pobozkať. Fuj.

Zavrela som na okamih pevne oči a priala som si spomenúť na to, čo sa dialo po tom ako sme spolu tancovali. Zrazu som prudko otvorila oči a cítila som ako mi klesol žalúdok. Stuhla som v absolútnom šoku. My sme sa bozkávali. Pobozkala som Justina Biebera. Ach môj bože, ach môj bože, ach môj bože. Ja som sa s ním bozkávala. Zalapala som po dychu a hystericky a pozrela na zem, kde ležal.

Pritisla som si ruku na ústa. Cítila som zmes znechutenia, ľútosti a nedôvery. Nemohla som uveriť, že sme sa naozaj bozkávali. No, myslím, že by som to mala v prvom rade zhodiť na alkohol.

Zrazu mi zazvonil mobil. Divoko som sa pozrela na okraj postele, ale nebol tam. Začala som ho hľadať. Ležal na zemi. Rýchlo som ho vzala a pozrela sa na 15 správ a 7 zmeškaných hovorov. Štyri zmeškané hovory od Grega, jeden od Natashi a dva od mami. Rýchlo som otvorila správy. Posledná bola od Grega a znela naozaj hystericky.

Od: Greg

Mandy, naozaj potrebujem, aby si mi zavolala naspäť. Mali sme sa stretnúť a od 22:00 o tebe nič neviem.

Dark BlueWhere stories live. Discover now