19.kapitola A Changing of the Tides

1.2K 62 8
                                    

"Wow,"Rachel Litzy,Natashina staršia sestra,komentovala v úžase s vytreštenými očami a ústami dokorán."Vyzeráš-"

"Tak sexy!"Natasha za ňu hlasno dokončila ,na tvári sa jej zjavil obrovský úsmev.Naustále skákala hore a dole,jej dlhé blonďavé kučery tancovali vo vzduchu."Vážne,Mandy!Ó môj bože!"

Začervenala som sa a pozrela sa na svoje nechty na rukách,nesmelo som ich skúmala,červená sa mi plazila po lícach."Ďakujem."povedala som ticho.

"Všetci chlapci budú dnes pozerať len na teba.Neklamem,"Rachel poznamenala,jej žiarivé modré oči sa zaligotali.

S vrelým úsmevom si zastrčila čokoládovo-hnedé vlasy za ucho,"Ty to isté,sis."poznamenala,ukazujúc na Natashu.

Rozžiarila sa."Vďaka."povedala.

Natasha a ja sme boli v jej dome,aby sme sa mohli prichystať na ples,ktorý bol dnes.Dať si make-up,spraviť každá vlasy tej druhej a obliecť sa.Rachel bola na víkend doma z internátu,takže sa pohybovala stále okolo,chcela vidieť ako vypadáme ,predtým ako odídeme.

Odkedy sme s Tashou boli najlepšie kamarátky,prakticky celý náš život,poznala som Rachel s ktorou som si tiež bola celkom blízka.

"Vážne,Mands,tvoj frajer?Greg?Nebude schopný zložiť z teba ruky."Rachel povedala.

Usmiala som sa."Oh geeez,"povedala som zmätena,akože som prevrátila očami.

"Asi má pravdu."Natasha s úžasom súhlasila.

Len som pokrútila hlavou.Potom moje oči precestovali Natashu a usmiala som sa."You look pretty smoking yourself,Nat."zkonštatovala som.(pozn.ja vážne neviem ako toto preložiť..je to proste nejaká fráza hovorová a jeto kompliment..)

"Díky,"povedala.Zamilovane pozrela na svoje šaty,uhladila si ich.Boli to priliehavé,bez ramienok béžové šaty do polovice stehien.

Yep.

Ak by som bola chlap,brala by som ju.

"Kedy má prísť Greg?"spýtala sa zvedavo a skontrolovala si čas na mobile.

"6:30?"povedala a pozrela na hodiny na stene,aby som vedela koľko je.

6:27-každú minútu by tu mal byť

Vedomo,som zablúdila k Tashinmu kozmetickému zrkadlu,zastrčila som si vlasy za ucho a pozerala som na seba.

Moje šaty,ako Natashine boli asi do polky stehien a bez ramienok.Boli svetlo ružové,ako cukrová vata a materiál bol vzdušný a ľahký.

Usmiala som sa na seba do zrkadla a prezerala si vlasy.S pomocou Rachel som ich vyžehlila a spevnila.(aj keď boli prirodeźene rovné,teraz to bolo dokonalé).Vo svetle žiarili,elegantne mi spadali cez ramená a pristávali iba pár centimetrov pred výstrihom.Vypadali viac gaštanovo ako inokedy a cítila som ako sa mäkko ťahali po mojej koži.Zvnútra som si zahryzla do líca,cítiac vzláštnu emóciu.Proti svojej vôli som sa usmiala.

Cítila som sa krásna.

Niečo na mojom oblečení a vlasoch či make-upe ma donútilo myslieť si,že dokážem všetko na svete.

Otočila som sa späť ,tvárou Natashi a Rachel,ktoré boli uprostred svojho malého dialógu.Otvorila som ústa,aby som prehovorila,len aby som bola prerušená hlasným zvončekom.

Natashine oči okamžite pozreli na stranu do mojich.

"Greg."zacvrlikala.

Ponáhľala sa z miestnosti,Rachel hneď za ňou a spolu šli ku schodom dolu.

Dark BlueWhere stories live. Discover now