5.kapitola Utterly Bewildered

1.5K 59 1
                                    

Zdvihla som ruku a váhavo som zaklopala na dvere Justinového domu. Naozaj som tu nechcela byť. Viac než obvykle. Nevidela so Justina alebo Chaza od vtedy, ako sme s Gregom od nich ušli pred dvoma dňami. Bol pondelok popoludní a mne sa darilo vyhýbať sa im. Až do teraz. Dohodli sme sa, že sa stretneme v jeho dome, tak som tu. Radšej by som bola niekde inde.

Po niekoľkých okamihoch čakania, som nedostala žiadnu odpoveď. Zdvihla som ruku a znova podráždene zaklopala. Napriek tomu, nikto neotváral.

Znova som zdvihla ruku a chystala sa zaklopať, keď sa konečne otvorili dvere. Stál v nich dokonale nahnevaný Justin. „Bože, si hrozne netrpezlivá." Zavrčal na mňa. Sledoval ma a zapol si posledné tri gombíky na košeli. Nemohla som si pomôcť, nadvihla som obočie. Čo sa to deje? V tom si prečesal rukou vlasy. Mal ich rozhádzané, ako po sexe. To mohlo znamenať, len jedno...

„V rovnaký čas zajtra?" štetkovsky vyzerajúca blondínka prišla k Jjustinovi a dotkla sa jeho ramena. Mala zvodný úsmev a bola oblečená vo veľmi krátkej sukni a tesnom tielku.

Justin sa na ňu pozrel. „Prepáč, miláčik, zajtra nemôžem Vďaka, že si dnes prišla. Bavil som sa."

Trucovito na neho pozrela pred tým, než prikývla. Pozrela sa na mňa a zamračila sa. Určite si myslela, že som na rade. Ha. Jedine.

Zamávala na Justina a vykročila dole po chodníku. Justin a ja sme sa za ňou chvíľu pozerali. Otočila som sa na neho a zamračila.

„Čo?" zasyčal po dlhej chvíli.

„Čím to je, že pred každým stretnutím, tu máš inú štetku?"

Uškrnul sa na mňa. „Prečo? Žiarliš?"

„Radšej by som si rozmlátila ksicht." Len sa zasmial. „Stále nechápem, ako to, že to Aubrey nevadí. Musela by byť idiot, keby o tom nevedela."

Pokrčil plecami. „Ona určite robí to isté."

„Nechápem vás dvoch."

„Prečo, pretože náš vzťah nie je klišé? Nie je to trápna stredoškolská rozprávka? Ak si si nevšimla Woods je sexi. A samozrejme aj ja. Tu nejde o normálny vzťah."

„Prečo?" spýtala som sa.

„Myslím si, že nie som povinný, ti to vravieť.."

„Poďme robiť na projekte." Zamrmlala som a prešla do domu.

Pozeral na mňa s pobavením. Zavrel dvere a išiel za mnou hore do izby. Sadla som si na zem, oprela sa chrbtom o stenu a začala sa hrabať v batohu. Justin sa posadil vedľa mňa a hodil vlasmi.

„Keď už hovoríme o vzťahoch a všetkých tých blbostiach, čo je medzi tebou a tým novým?"

Cítila som, ako mi klesol žalúdok. Ach áno. Ideme na to. „Kto?" predstierala som zmätok.

„Ten chalan zo soboty. Craig, či ako sa volá."

„Greg." Opravila som ho rýchlo. Uvedomila som si, čo som práve povedala. Úžasne. Jednoducho úžasné.

Justin sa len uškrnul. „Hej. On." Pozerala som na neho, podráždene pokrútila hlavou a pozrela na veci v rukách. „Takže..."

„Takže čo?" odsekla som.

„Čo je medzi tebou a tým Loserom?"

„On nie je loser."

„Dobre."

„Ty si taký somár." Povedala som a pozrela na neho.

„A ty si mi neodpovedala na otázku."

Dark BlueWhere stories live. Discover now