Kapitola 21.Out of the place

1.1K 69 5
                                    

Zhlboka som sa nadýchla,predtým ako som pomaly vydýchla,bezútešne som hľadela na hnedé dvere telocvične.

Po tom ako som tam chvíľu stála,spravila som krok dopredu a otvorila dvere,prechádzala som sa po telocvični,kde zbor hral S&M od Rihanny.

Na moment som tam v rozpakoch stála,rozhliadala som sa po nejakých mojich kamarátoch alebo aspoň ľudoch ktorých relatívne poznám.

Zazrela som len Beccu,ktorá tancovala s Chazom a Liah,sotva som spravila dva kroky ich smerom,keď  sa niekto za mňou dotkol môjho ramena..

"Tu si!"prišiel Natashin hlas."Hľadala som ťa všade!"

Otočila som sa k nej,pootvorila som pery."Oh,hey!"povedala som,usmievala som sa.

"Hey,"odpovedala späť."Yeah,keď začala tá pomalá pesnička šla som tancovať s inými ľuďmi a keď som sa vrátila,ty a Greg ste boli preč,"

"Oh,"poznamenala som,nervózne som sa zachichotala."Yeah,musela som ísť na toaletu,"začala som sa vyhovárať a potom som si zastrčila prameň vlasov za ucho."Neviem kam šiel Greg aj keď...!"rozhliadla som sa.

Otočila som sa späť k nej,len aby som videla ako na mňa pozerá s prekríženými rukami,evidentne sa uškŕňala.

"Čo?"spýtala som sa.

"Nice sex hair,"okomentovala,potlačila odfrknutie.

Stuhla som,zízala som na ňu."Čo?"povedala som moje ruky vyleteli na moju hlavu.Rýchlo som si prstami začala prečesávať vlasy,v rozpakoch som sa snažila,aby vyzerali dokonalo.

"Yeah..."odmlčala sa,teraz na mňa pobavene hľadela.

"Myslíš to vážne?Už to vypadá v pohode?"spýtala som sa s obavami.

Natasha natiahla ruku a prešla po vrchole mojich vlasov."Tak,"poznamenala,odtiahla sa."Teraz to vypadá fajn,"

"Ďakujem,"povedala som.

Prikývla.

Nastala pauza,počas ktorej sa Natasha lstvo,široko usmiala."Takže si šla na toalety,huh?"povedala,uškŕňajúc.

Chvíľu som zmätene na ňu pozerala.

Zrazu vypadala podráždene."Robili ste to s Gregom?...či také niečo?"(make out-.-)

Erm...eww...z časti máš pravdu...

"Nie,"povedala som rýchlo,zakrútila som hlavou."Vážne som išla na toaletu,moje vlasy sa proste nejaako rozhádzali,"

Pomaly prikývla,mlčky uznavajúc svoju verziu.

Mohla by som povedať,že mi vážne neverila.

Len som to ignorovala,rýchlo som sa otočila a znovu sa začala rozhliadať."Kam by Greg šiel?"premýšľala som nahlas."Ples čoskoro končí.."

Natasha pokrčila ramenami."Nemám poňatia,ak mám byť úprimná,"

Vzdychla som,plecia mi klesli.

Natiahla som krk doprava,stojác na špičkách,cez hordy teneegerov,keď ma zrazu prekvapili dvaja ľudia z ľava.

Obrátila som sa k nováčikom a videla,že to boli Rayn a Becca.

Nervózne som sa na Rayna usmiala.

Jasné už dokončil,čokoľvek to bolo, v A/V miestnosti,čo znamenalo,že Justin bol tiež niekde v telocvični...

"Hey,"

"Hey!"odpovedala Becca mäkko,usmievajúc sa na mňa.

"Whats up?"

Dark BlueWhere stories live. Discover now