3.kapitola Sparks

1.6K 55 2
                                    

„Čo to robíš?" usmiala som sa, keď som vošla do kuchyne. Hodila som batoh na zem a hromadu kníh na pult. Pozrela som sa na Ryan, ktorý držal dvere chladničky.

Pokrčil ramenami. „Hľadám jedlo."

„Nemyslím si, že tam nájdeš niečo dobré." Povedala som a pokrčila skepticky nosom.

Sledovala som ako Ryan strčil ruku do chladničky a vytiahol Red Bull a nádobu so zemiakovou kašou. „Jo, je tam." Povedal s úsmevom. Zavrel dvere a pokračoval. Otvoril skrinku pri chladničke. Chvíľu sa v nej prehraboval, schmatol vrecko s lupienkami. „Vždy nájdeš niečo, čo ti bude chutiť." Zasmiala som sa.

 Aj kvôli opačne všeobecnej viere u nás v škole, že ja a Ryan sme úplne odlišný, boli sme si veľmi blízky.  Ako svojho bratranca som ho poznala už od narodenie a prakticky sme spolu vyrastali. Občas sme v škole spolu hovorili, ale mali sme spolu len dve hodiny, takže som ho často nevídala. Vzhľadom na to, väčšina ľudí nemala potuchy, že sme kamaráti. Všetci si mysleli, že sme ten typ rodiny, ktorý sa navzájom ignoruje. Ale opak bol pravdou.

Trávila som veľa času u neho doma a on u mňa. Mohli sme k sebe chodiť bez zaklopania, o to sa naše rodiny nestarali , asi preto, že sme príbuzní. Aj keď som nenávidela jeho kamarátov, jemu moji nevadili. Často chodil so mnou a Natashou von. Náš vzťah, ako naozaj dobrých kamarátov, bol pravdepodobne jeden z mojich najlepšie strážených tajomstiev.

Nie že by som sa to snažila udržať v tajnosti, len naša škola o tom proste nevedela. Jeho priatelia by sa ho pravdepodobne snažili presvedčiť, aby s nami prestal byť, keby zistili, ako máme k sebe blízko.

Ryan priniesol lupienky, kašu a Red Bull k pultu. Otvoril plechovku a potom lupienky. Nakoniec si pohľadal lyžicu. Ponoril ju do kaše, nabral si lupienky a zjedol to. S nechuťou som sa na neho pozerala.

„To je hnus." Poznamenala som.

Pozrel na mňa a drzo sa usmial. „Ty si hnus."

Prekrútila som očami. „Ha ha, veľmi vtipné. Mal by si byť dospelý, Ryan." Zasmial sa. „Máte Reymera na lit?" spýtala som sa zvedavo.

Pokrútil hlavou. „Mám Meersa."

Zamračila som sa. Zasmial sa a strčil si niekoľko lupienkov do úst. „Prečo?" spýtal sa s plnými ústami.

„Po prvé, toto už nikdy nerob." Ukázala som na jeho ústa. Začal nahlas žuvať. „Fuj! Ryan!" zakričala som a buchla ho do pleca.

Začal sa škeriť. „Drž hubu, to nie je sranda." Povedala som.

Milovala som svojho bratranca na smrť, ale ako mohol byť niekedy tak šialene nezrelý a hrubý? Typický dospievajúci chalan.

„Po druhé," povedala som nahlas, „len som premýšľala, prečo nám dal taký obrovský projekt, je to na hovno. A chcela som vedieť, či ste to museli robiť tiež."

„Ten projekt o veľkom diele a jeho vplyvu na kanadskú, americkú a medzinárodnú kultúru a ešte tie blbosti k tomu?" prikývla som. „Počul som o tom. To naserie. Robíš s Justinom, že?"

Prekrútila som očami. „Nanešťastie."

„Hej, JB je v pohode. Je to môj najlepší kamarát."

„Je to tiež najväčší idiot na svete." Pokrčil ramenami a napil sa. „Ako vieš, že je môj partner?"

Znova pokrčil ramenami. „Povedal mi to."

„Som si istá, že sa ti na mňa sťažoval."

„Presne tak."

„Úžasné. Za chvíľu by mal prísť. budeme robiť na projekte."

Dark BlueWhere stories live. Discover now