7.kapitola When In Doubt,Lie

1.5K 49 3
                                    

Takže dnes večer nemôžeme ísť von?" spýtal sa Greg z druhého konca telefónu. Jeho hlas znel sklamane.

„Nie, musím pracovať na Reymerovom projekte." Odpovedala som ľútostivým a ospravedlňujúcim sa tónom. „Za jedinú noc musíme dokončiť osnovnou."

Greg máličko zastenal. „To je na hovno."

„Ja viem." Povedala som. „Ty a Natasha ste už začali robiť na osnove?" presunula som si mobil k druhému uchu.

„Nie," povedal Greg. „Ešte sme ani nezačali." Zasmial sa. „Myslím, že začneme niekedy budúci týždeň."

Na chvíľku bolo ticho.

„Prečo je dnes jediná noc, kedy to máte dokončiť?" spýtal sa Greg. „Je sobota večer!"

Nechala som, nech podráždene vzdychnem. „No chlapec idiot sa chystá zajtra odísť z mesta a bude preč až do štvrtka, takže toto je naozaj jediná noc, ktorú máme."

„Oh...Hej, to je nepríjemné."

„Hej. Ale pozor, bola som s tebou minulý večer na hokejovom zápase."

„A večer pred tým." Pridal sa Greg.

„A večer pred tým." Povedala som.

„A večer pred tým."

„A večer pred tým!" zvolala som so smiechom.

Zasmial sa znova. Bola to pravda. Minulú noc sme spolu išli na Ryanov hokejový zápas a každý iný večer tento týždeň som bola s Gregom. Nonstop sme sa niekde potĺkali, chodili sme do Starbucksu, do parku, do kina, kdekoľvek. Bolo to, akoby sme stále mali rande. Uprostred toho všetkého sme sa aj lepšie spoznali. Stalo sa to rýchlo, ale nevadilo mi to. Náš vzťah bol stabilný a ja som bola šťastná.

„Takže sme sa tento týždeň videli veľakrát." Povedal Greg na záver.

„Mhm. Jedna noc nás nezabije a máme ešte aj zajtrajšok." Usmiala som sa.

„To je pravda. Takže, dnes budeš sama s Bieberom?" spýtal sa.

Zamračila som sa. „Zabi ma. Povedal  mi, že keď neprídem presne o siedmej, odíde na nejakú party a že si mám robiť osnovu sama. Chcem povedať, veríš tomu? Kto si myslí, že je?"

„Justin Bieber," zasmial sa. „To si myslí, že je a bohužiaľ pre nás, on to je. Vzhľadom k tomu, že je slávny, rastie mu aj ego."

„Ja viem."

„Nerád to hovorím, ale...populárna skupinka na Stratfordskej strednej je nafúkanejšia a povrchnejšia ako tá v škole vo Vancouveri."

„Naozaj?" spýtala som sa konverzačným tónom.

„Jo. Myslím, že Ryan je v pohode, ale naozaj ho nepoznám."

„Len on jediný."

„No..áno. chcem povedať, ešte som sa nebavil s Justinom a Chazom, ale obaja sú asi somári, keď sme ich videli pri tom jazere. Sú to idioti."

„To sú. Obaja sú namyslení blbci."

„A potom to dievča Aubrey? Tá chodí s Justinom? Ona je ako najväčšia štetka akú som kedy stretol. A tesne za ňou sú jej klony Elise a Christina."

„Presne tak." Súhlasila som a prekrútila očami. „Ľudia z mojej školy sú divní. Úprimne povedané, ani jedného z nich nemôžem vystáť."

„Môžem povedať, že som rád, že nie si súčasťou tej skupinky."

„Ver mi, ja tiež. Natasha je šťastná, ona ich nenávidí ešte viac ako ja." Zasmiala som sa.

Dark BlueWhere stories live. Discover now