17.kapitola Distractions

1.3K 69 4
                                    

Zhboka som sa nadýchla,zúfalo sa snažiac nájsť najlepšiu možnú cestu odpovedať mu"Uh..."nervózne som sa zachichotala"Co tým myslíš?Ako vieš,že tu boli?"rozpačito som si poškriabala krk.

"Ako viem ,že tam boli?"zopakoval,jeho hlas bol spýtavý a chladný.

Prikývla som,cítiac ako mi vyschlo v hrdle"Yeah."odpovedala som.

"Niekto koho Natasha nazýva tvoja sestranica pridala na Facebook fotku Vás troch,"odpovedal Greg horko.

Stuhla som,cítila ako mi poklesol žalúdok.

ČO?

To bolo,keď ma zrazu udrel záblesk spomienky a spomenula som si ako nás Penny fotila jej novým foťákom..a mňa-ohdoriti-sediac na gauči s Bieberom a Somersom ,obaja ruky neprístojne obtočené okolo mňa.

Zhlboka som sa nadýchla,nechala to víjsť von s chvejúcou sa vlnou nervozity.

"Oh,"odpovedala som ,môj hlas sa lámal.

Stretla som sa s hlasným tichom na druhom konci.

Povzdychla som si,"Pozri,"povedala som rezignujúco"Nie je to tak ako to vypadá."

"Oh vážne?Pretože by som rád počul tvoje vysvetlenie,"Greg horko vypľul."Zreteľne si mne a Natashi povedala,že nemôžeme ísť na Raynovu párty,pretože je to len "pre rodinu".Ale aj tak...Bieber a Somers-nekonečný kreténi ktorý žiadnym spôsobom nesúvia s tebou alebo Raynom -môžu?Je to proste hovadina!"

Na moment som zavrela oči,predtým ako som ich otvorila som videla Justina ako sa hryzie do pery a samoľúbo sa na mňa úškrňa v divnej spokojnej grimase.

"Ani som nevedela ,že prídu!"povedala som pravdivo."Úprimne.Greg,nevedela som to.Proste sa tam ukázali!Vlastne,som si istá ,že Rayn ich pozval.Nemala som o tom potuchy,nebolo nič čo by som mohla spraviť!Prišli pol hodinu po mne."

Na chvíľu som prestala,počúvala som slabé praskajúce ticho na druhom konci.

"A,"pokračovala som."Myslím...Chaz a Rayn sú aj tak prakticky Raynova rodina.Niesom prekvapená ,že boli pozvaní a ty si nebol.Bola to len rodinná udalosť ,ale obaja z nich ich poznajú a sú bližší s mojou širšou rodinou ako ty ,takže je úplne jedno,že prišli."pokrčila som ramenami.

"Ale Natasha je tiež,"zdôraznil

"No...trochu,"povedala som váhavo."Ale vy nepoznáte moju rodinu,Greg.Rozprávame sa so všetkými mojimi tetami a bratrancami a tak.Tasha je moja kamarátka,nie Raynova.Iste,pozná ho vážne dobre a všetko,ale...jej najlepšia kamoška som ja.Justin a Chaz sú Raynovi najlepší kamoši,nie moji.Vzhľadom na to,že toto bola party pre Rayna,má to zmysel."

Chvíľa Gregovho ticha na druhej strane bola dlhá a pomalá,ale skoro  som mohla cítiť to napätie medzi nami.

"Ja len proste nemôžem pochopiť.."Greg konečne začal tichým hlasom""...prečo bola tá fotka odfotená.Prečo boli jeden aj druhý zavesení tak okolo teba ?A od kedy ich nechávaš to robiť?Myslel som ,že ich neznášaš a ak sa nemýlim,oni teba tiež!"

Moje oči okamžite preblesli na Justinovu tvár.

Áno..obaja ma neznášajú...

Alebo nie.

Môj pohľad znova spadol na podlahu Justinovho auta ako Greg pokračoval so svojím nahnevaným kázaním.

"A prečo ich odrazu voláš krstnými menami?dožadoval sa,"Toto nedáva zmysel,Mandy!Tí dvaja kreténi neznášajú aj tvoje vnútornosti a ty si mi po celú dobu hovorila to isté..ale ideš na nejakú rodinnú party na ktorej sa obaja ukážu a zrazu sa rozhodneš napchať sa na gauč spolu s nimi a odfotiť tú prekliatu fotku!"

Dark BlueWhere stories live. Discover now