20.Kapitola Confronted

1.2K 70 9
                                    

Chcela som Vám ju dať ešte tent orok,takže nieje opravená:) Prepáčte za všetky chyby,potom to opravím!

Rayn vypadal šokovane,akoby sa práve dostal do najviac nečakanej,ohromujúcej a neuveriteľnej veci vôbec.

A myslím,že svojím spôsobom aj bola.

Len som tam sedela,prilepená k stolu,moje telo stuhnuté a oči doširoka otvorené ako som zízala na dvere.

Justin a ja sme boli prichytení pri čine.

Nebol žiadny spôsob akoby sme o tomto mohli klamať,pretože Rayn prakticky videl ako sme si oblizovali tváre.

Kútikom oka som videla ako Justin strnulo stál:jeho vlasy rozhádzané,úplne prezrádzali,že sme práve robili niečo čo by sme nemali.

A som si istá,že moje vlasy vypadali ešte horšie.

Moja hruď sa ešte stále rýchlo nadvihovala a klesala,mohla som vidieť,že Justin dýchal rovnako.Raynove ústa boli dokorán otvorené v šoku a všetko čo mohol na chvíľu robiť bolo,že tam len stál a preskakoval pohľadom medzi nami dvoma,jasne v rozpakoch čo na to povedať.

"Rayn,"začal Justin náhle,jeho chrapľavý hlas bol ešte chrapľavejší než inokedy.

"Ty vole,nieje to-"

"tak ako to vypadá?"Dokončil zaňho Rayn,jeho hlas znel v prázdnej triede abnormálne hlasno.

"Chceš sa mi snažiť nahovoriť,že som Vás práve nevidel strkať si jazyky do hrdiel?"jeho tvár sa skryvila z mierneho znechutenia,zavrtel hlavou.

Justin na chvíľu zatvoril oči."Nie,ja-"

"Pretože to je presne to čo som videl brácho,"povedal Rayn hlasno.

Nemohla som si pomôcť,ale keď sa otočil a pozrel na mňa,uskočila som,jeho pohľad bol prenikavý a tvrdý.

"Vysvetlí mi niekto z Vás čo do pekla sa tu stalo?A prečo ste vy dvaja tu?Prečo ste práve-"Divoko zavrtel hlavou,v hneve zastonal."Len mi povecte čo je kurva toto!Čo sa deje?"spýtal sa.

Tam bolo extrémne napäté ticho,keď sme tam s Justinom len stáli a zízali naňho,ani jeden z nás nič nepovedal.

Nakoniec,čo sa zdalo ako roky,som videla,kútikom oka,ako si Justin oblizol pery a trošku sa posunul."Uhm..."pozrel mojím smerom,na zlomok sekundy zachytil môj pohľad,predtým ako sa pozrel späť na Rayna a zkonštatoval."Ty,uh...mal by si si sadnúť."

Rayn na nás oboch podozrivo pozrel,na jeho tvári ešte stále vyrytá nedôverčivosť,predtým ako spravil pár krokov do predu a vstúpil do učebne,zavrel za sebou dvere.Bez toho,aby prelomil nás očný kontakt sa pomaly posadil za lavicu.

Ďalší moment ticha,predtým ako Rayn preglgol a povedal."Okay,sedím.Chcete mi povedať čo sa deje?"

Justin sa zhlboka nadýchol predtým ako spravil pár krokov bližšie k Raynovi,usadil sa na jednu z blízkych lavíc,zopäl ruky a dával sa na naňho.Potom sa otočil a pozrel namňa.

Pozerala som naňho a on mierne pokýval hlavou,aby som šla k nim.

Nervózne som zoskočila z lavice na ktorej som bola a spravila som pár krokov vpred,moje telo sa chvelo.Potom som si sadla do jednej lavice vedľa Justinovej,tvárou k Raynovi.Prešla som si cez členky a ruky som si položila do lona,nervózne som sa pozrela na Justina,predtým ako som znova pozrela na Rayna,ktorý vyzeral úplne zmätene.

Justin vydýchol."Takže,um.."odkašlal si."To čo si práve videl...um."vzdychol."Pozri..."prehrabol si vlasy."ukázal medzi nami."My..uh.My tak trochu..."pozeral sa dole na svoje ruky,absolútne nervózny z Rayna,keď nás odhalil."My sa tak trochu...stretávame."povedal pomaly,každá slabika v miestnosti jasne zazvonila,konečne to dokončil.

Dark BlueWhere stories live. Discover now