„Dobre, kamoš." Prižmúril oči.
„Musíme sa porozprávať."
„Tak do toho brácho." Prekrížil som si ruky a pobavene zdvihol obočie.
Jeho výraz sa zmenil na najväčšiu zlosť. „Pozri sa." Začal. „Môžeš si myslieť, že si nejaký slávny spevák, že všetky baby za tebou slintajú. Môžeš si myslieť, že pre to, že zarábaš v tejto rodine, môžeš ovládať svoju matku a vravieť jej s kým sa smie a nesmie stretávať." Cítil som šialené nutkanie vybuchnúť smiechom. „Viem, aký si typ." Ukázal na mňa prstom. „Si otravný a arogantný debil, ktorý si myslí, že môže získať všetky baby a chľast.
„Myslí?" povedal som ironicky. „Ja viem, že môžem mať všetky baby a chľast."
Frak skrútil pery. Naklonil sa ku mne a nahnevane prižmúril oči. „Ona vie, čo robíš vo voľnom čase, Bieber. Tvoja matka. Ona vidí, rovnako ako ja, že si sa zmenil na nejakého šibnutého sukničkára, ktorý si myslí, že je na koni a že mu dal sám Boh právo sa takto správať."
Drsne som sa zasmial. „Hej. Šibnutý. Tak sa ti to určite páči, nie?" Hrozivo zdvihol obočie. „Možno si myslíš, že ma máš pekne tam, kde chceš, ale ja presne viem, kto si. Vidím skrz teba."
Prižmúril oči o čosi viac. „Je to tak?"
Prikývol som. „Takže si prišiel na to, čo robím s tými dievčatami, čo za mnou chodia každý deň. Samozrejme vie, že o tom moja mama vie. A rovnako som si vedomí toho, že vie, čo robím a kam chodím cez víkendy, keď nepracujem. Ale ja viem, o čo ide tebe." Podráždene na mňa pozeral. „Nie si nič, len mužská verzia zlatokopky. Si využívateľ, Frank. Viem, čo chceš a nie je to srdce mojej mami."
Pobavene pokrútil hlavou. „Tie dnešné deti. Myslíte si o sebe sakramentsky veľa. Myslíte si, že všetko viete. A ty si myslíš, že všetci ostatní sú v pohode, len ty nie."
„Hej, dobre. Viem, že mám pravdu."
„Ach, áno?" Frank sa postavil a naklonil nado mňa.
Strčil som do neho. „Choď odo mňa preč."
Vrhol na mňa znechutený pohľad. „Si nula, Bieber tvoja sláva už nebude dlho trvať."
„Tak prečo sa obťažuješ tu byť?" otvoril ústa, ale ja som ho prerušil. „Oh, počkať, počkať, počkať. Aha. Hej, ja presne viem, čo tu ešte robíš. Budeš sa držať mojej mami tak dlho, pokým nebudeš mať toľko peňazí, koľko budeš chcieť. Keď sa ti bude zdať, že to ide dolu kopcom, tak sa nás zbavíš."
„To nebude pre teba nový zážitok, že? Pripomeň mi, kde je tvoj otec?"
„On sa ma nezbavil!" povedal som nahnevane, postavil sa oproti Frankovi. „Je stále v mojom živote!"
Zasmial sa. „hej, dobre, rovnako ako všetci muži v živote tvojej mami. Aj on ju opustil. Prečo asi Bieber? Huh?" mračil som sa na neho. „Je to preto, lebo si k ničomu. Si tak arogantný a tak bolestne provokatívny. Nikto sa o tebe nezaujíma. Nikto sa o tebe nestará. Dokonca ani tvoja vlastná matka. Neustále sa sťažuje na to, ako si myslíš, že si sám Boh." Stále som sa na neho pozeral a zatínal päste. Zasmial sa. „Tvoja vlastná matka ťa nemôže vystáť. Jediný dôvod, prečo s tebou tie baby spia je, že si slávny a máš peknú posteľ. Tvoj otec ťa opustil, pretože to s tebou nezvládal. Všetci muži od Pattie odchádzajú kvôli tebe. Nikto sa o teba nezaujíma."
„Vypadni." Povedal so nahlas a nahnevane som ukázal na dvere.
Frank sa zasmial a pristúpil ku mne bližšie. „Ja a tvoja matka spolu chodíme, Bieber, či sa ti to páči alebo nie. A nemôžeš s tým kurva nič urobiť." Natiahol sa a prešiel mi dlaňou po ramene.