ENJOY:)
Bieber
Život je kurva zložitý.
To je jeden z faktov, o ktorom som sa dozvedel za uplynulý rok a pol z mojich skúseností. A ja som ich mal kurva veľa.
Je to už niekoľko dní, odkedy som prežil tú vec s Mandy na Drakeovej party v Toronte. A v krátkosti, stále som bol neskutočne zmätený. Nechápem to, nemôžem prestať myslieť na to, čo sa stalo. Nie je to, že by som sa pred tým s babami nebozkával. V skutočnosti som to s nimi robil vkuse, nech to boli náhodné sexi fanúšičky alebo kočky zo školy. Ale myslím, že skutočnosť, že to bolo s Mandy Nash, ma privádzala do nepríčetnosti. Nenávidím ju a ona nenávidí mňa. To je prostý fakt.
Ona ma pozná celý život, ja len tento rok, čo som sa vrátil do Stratfordu. Ona a jej najlepšia kamarátka vždy ukazovali nevôľu voči mne a mojim priateľom a tak na oplátku sme my robili to isté.
Neviem, prečo som nemohol prestať myslieť na tú noc, ale posledné štyri dni som sa nemohol na nič iné sústrediť. Stále som nevenoval ničomu v štúdiách v Atlante pozornosť. Myslím, že keby to bolo iné dievča, nebol by to problém. Bože. Boli sme na party. Boli sme opití. Bozkávali sme sa. Koniec príbehu.
Ale, bola to Mandy Nash. Nechápte ma zle, je neskutočne sexi. Jej tvár je nádherná, má telo, za ktoré by sa oplatilo vraždiť, len keby nebola taká suka. Mohol by som s ňou aj niečo mať. Ale skutočnosť, že sa nenávidíme, mi to nedovolí.
Bez ohľadu na to, že som bol opitý, páčilo sa mi ako okolo mňa tancovala ako bozkávala.
Spomenul som si, že Kenny za nami asi o dvadsať minút prišiel. Povedal, že musíme ísť do auta, pretože je po polnoci a o jednej som mal byť doma. Teda vlastne pred tým, ako sa vráti moja mama.
Bol som naštvaný. Moja drahá mama trávila čas s tým idiotom Frankom. Nemá tušenie, že je to blbec. Myslí si, aký je to úžasný človek, aj keď ju v skutočnosti len využíva pre peniaze, ktoré zarábam ja.
Správa sa ku mne akoby som bol bezcenný a bezvýznamný kus hovna len keď moja mama nie je nablízku. Je to až smiešne. Len čakám, kedy ju ten idiot omrzí. Nemám rád väčšinu chlapov v jej živote, lebo nie sú dosť dobrí. Každopádne.
Keď prišiel Kenny, vzal som opitú Mandy do auta. Ostatné na čo si spomínam bolo, že som ju dostal do domu a odniesol hore do mojej izby. Obaja sme boli vyčerpaní a ona na tom bola horšie ako ja, tak som ju nechal spať na posteli.
Naozaj neviem, čo sa stalo potom. Pamätám si len na prebudenie s neuveriteľnou opicou a zvuk telefónu. Musím priznať, že som si to bozkávanie s ňou užil.
Vzdychol som si a oprel si hlavu o sklo. Stále som si prehrával tie isté scény, ktoré aj celý týždeň.
„Si v poriadku, JB?" opýtal sa Kenny s obavami.
Zdvihol som hlavu a pozrel sa na neho. Môj manažér, Scooter Braun, sa opieral o sedačku a pozeral rovnako na mňa. „Som v poriadku." Povedal som a ľahostajne pokrčil ramenami.
Seriem na nich. Nebol som v poriadku. Asi sa zbláznim z celej tej veci s Mandy Nash a neviem prečo.
Na prvom mieste určite bolo to, že sa nenávidíme. Nemal som na to myslieť celé štyri dni. Mal som sa sústrediť na kariéru.
Scooter a Kenny si vymenili rýchle pohľady.
„Si si istý?" spýtal sa Scooter.
„Áno. Prečo?"