"İLK ÖPÜCÜK"

2.4K 74 12
                                    

ARKADASLAR BU BOLUME OZEL BIR BASLIK YAPTIM. BELKI SONRAKI BOLUMLERDEDE BOYLE BOLUM BASLIKLARI GELEBILIR. BOLUMU OKUMADAN ONCE BOLUM BASLIGI ILE ILGILI YORUMLARINIZI HIKAYENIN BU BOLMUNDE NE OLABILIR BOLUM YORUMUNA YAZMANIZI RICA EDERIM...

Multi medyada Ebru var!

Medyadaki kızın gerçek hayattaki ismi;

Emily rudd

○●○●○●○●○●

Bölüm şarkısı;

Sıla - Kafa

○●○●○●○●○●

Burak,ben,Ebru,Rüzgar merdivenlerden Burak'ın gösterdiği çatı katına çıktık. Merdivenler bittiğinde koridorda sadece iki oda vardı. Burak "evett..." deyip elini pantalonun cebine koyduğunda biz ona bakıyorduk. "şimdi şu tam karşıdaki oda bizim,sizin ise koridorun köşesindeki oda" dediğinde ben "tamam o zaman Ebru gel eşyalarımızı koyalım" deyip arkamı dönüp gideceğim zaman Burak kolumu tuttu. Ona döndüğümde "yalnız biz derken sen ve Ebru değildiniz..." ee kimdi o zaman? "ee kim o zaman?" diye sorduğumda Rüzgar elini alnına götürüp başı aşağıda güldü. Burak "ben ve Ebru, sen ve Rüzgar!" dediğinde şok olmuştum. Hemen "olmaz!" diye bir tek ben itiraz ettiğimde "farkındaysan sadece iki oda var ve Burak'la Rüzgar'ın aynı odada kalacağını mı zannediyordun?" dedi Ebru. Aslında doğru söylüyordu. 'neyse' deyip kaderime küsecektim. "peki. Şu kenardaki oda mıydı" dedim işaret parmağımla orayı işaret ederek. Burak kafasını salladığında oraya doğru ilerledim. Tabi Rüzgar'da arkamdan geldi. Odaya girdiğimizde sadece bir yatak ve birde boy aynası olduğunu gördüm. Bu kadarıda olmazdı ama! Bir odaa sadece bir tane yatak mı olurdu! Arkamda olan Burak'a döndüm ve "burada sadece bir yatak var" dedim "ee yapacak bir şey yok. Ben bunları alırken acaba Toprak diye bir kızla tanışır mıyım diye düşünmedim!" dedi kinayeli bir sesle. "off tamam!" deyip içeriye yatağın üstüne çantamı koydum. Burak kapıyı kapatıp gittiğinde Rüzgar benim yanıma gelip karşımda durdu. Bana sanki bir şey diyecekmiş gibi duruyordu. "Sen yerde bense yatakta yatıyorum " dediğimde "nedenmiş o ? Sen yerde yat ben yatakta yatayım" dedi. Sonra devam edip "aslında güzel bir fikrim var!" Dediğinde bir umut aradım. "İkimiz aynı yatakta yatabiliriz! Sonuçta daha önce yatmışlığımız var!" Dedi beni utandırarak. Aslında doğru söylüyordu daha önce birlikte yatmıştık. Ama ne bileyim bir tuhaf oluyordum.

"Olur,tamam" dedim çünkü Rüzgar yerde yatmaz yatağa yatar beni yerde yatırırdı bu! Ben ondan beklerdim. Yatağın üstünde yattığımda oda yanıma yattı. İkimizde kafalarımızı birbirimizi görecek şekilde döndürdüğümüzde bir tuhaf hissettim. Böyle sanki biz şeymişiz gibi... işte şey!

O bana bakıyor ben ona bakıyordum. En sonunda yataktan kalkıp çantamı yere koydum, aynısını Rüzgar'da yaptı. Ve tekrar yatağa yattığımda Rüzgar'da yattı. O solda ben sağda yatıyordum. Sol omzumun üstünde yatıp ona baktım. Bir süre sonra o da sağ omzunun üstüne dönerek birbirimize baktık. Bakışları çok güzeldi. "iyi geceler bakıcım" dedim gülümseyerek. "iyi geceler küçük hırsız" dediğinde yanaklarım kızardı. O 'küçük hırsız' kelimesi bana herşeyi hatırlatıyordu.

Ona bakarken uyuyamıyordum. Ve onunda bana bakması hoşuma gidiyordu. "Niye öyle baktın çok mu güzelim?" Diye sorduğumda ben gülümsüyordum. "Evet...yani şey...biraz" dediğinde oda gülümsedi. Onun karşısında olmayı geçtim, biz zaten bugün geç kalktığımız için uykum gelmiyordu. Gözlerim ardına kadar açıktı.

"Hiç uyuyasım yok" dedim Rüzgar gözlerime bakarken. "Senin?" Diye sorduğumda kafasını iki yana salladı. "Bir şeyler yapmaya gidelim mi?" Dediğimde "ne gibi mesela? Şuan ormanlık bir alanın içinde nereye gidebiliriz ki?" Dediğinde birkaç sesler geldi. "Şşş!" Diye işaret parmağımı onun yüzüne yaklaştırdığımda bana baktı. "Bir sesler duydum. Bak sende duyacaksın sessiz ol!" Dedim ve ikimizde sesi dinledik. Ses yakınlardan geliyordu. " aynen zaten bende öyleydim önceden. Yani seninle tanışmadan önce! Ben sana bir şey söylemek istiyorum Burak..." bu ses Ebru'nundu! Onlar uyumamış mıydı? Hadi bizim uyumamız gayet normaldi ama onlar...? "Bu Ebru'nun sesi" dedim Rüzgar'a fısıldayarak. "...Burak ben seni seviyorum!... Yani senden hoşlanıyorum! Ohh söyledim işte!" Dediğinde ben şok geçirdim. Ne Ebru Burak'ı mı seviyordu. Ah be kızım! Çok yanlış kişiyi bulmuşsun aşık olmak için!

PSİKOPAT BAKICIM #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin