8.fejezet

12.3K 569 36
                                    

                  

Reggel már nem keltem olyan korán, mint tegnap korán. Elég hosszú és eseménydús napra sikeredett a tegnapi. Gyorsan letusoltam, majd felvettem egy itthoni rövidnadrágot egy passzos pólóval. Nem szeretek nagyon kiöltözni, főleg nem akkor, amikor itthon vagyok. Mivel előző nap ilyenkor a család többi tagja már fent volt, gondoltam, hogy lemegyek a konyhába, mert nem szeretnék egyedül a szobámban ülni. Kikeltem az ágyból, majd óvatosan kinyitottam a szobaajtót, úgy, hogy véletlenül se keltsek fel senkit sem. Lassan lesétáltam a lépcsőn, és egyenesen a konyhába mentem, ahol Cameron éppen kávét főzött, félmeztelenül. Próbáltam nem rá nézni, mivel elég zavarban voltam.

-          Jó reggelt! – köszöntem neki, majd leültem az egyik bárszékre.

-          Neked is! – köszönt Ő is. – Kérsz egy kávét?

-          Igen, köszönöm. – mondtam. – Amúgy a többiek merre vannak?

-          Elizabeth és John kora reggel elmentek dolgozni. Nash és Skylynn még alszanak. – magyarázta, majd letette elém a kávémat.

-          Köszönöm.

-          Nincs mit. – mondta, majd leült a mellettem lévő székre. – Egyébként ma csak ketten leszünk itthon.

-          Igen? – kérdeztem meglepetten.

-          Igen. – bólintott. – Nash ma Larával találkozik, Skylynn-t pedig el kell vinni az egyik csoporttársához, ott fog aludni.

-          És ki fogja elvinni a barátjához? –kérdeztem, majd beleittam a kávémba.

-          Én. – mondta és Ő is beleivott a kávéjába. – De persze jöhetsz velünk, ha gondolod.

-          Persze. – néztem rá mosolyogva. – Mikorra kell vinnünk?

-          Tíz órára kell ott lennünk. – gyorsan megnézte a fali órán az időt. – Úgyhogy van még kettő óránk.

-          Oké. – gyorsan lehúztam a maradék kávémat. – Akkor én most megyek és felveszek valami normális göncöt. – magamra néztem és elnevettem magam. - Utána pedig felébresztem Skylynn-t.

-          Rendben. – vigyorgott rám.

Gyorsan felszaladtam a lépcsőn, majd be a szobámba. A szekrényből kikaptam egy bordó combközépig érő szoknyát, majd egy fekete fehér csíkos pólót.  Levettem a ruhákat, amik eddig rajtam voltak, majd belebújtam a szoknyába, felvettem a pólót, amit végül beletűrtem a szoknyába. A fürdőben elkészítettem a frizurámat, ami egy laza konty lett. Az arcomra vittem fel egy kis alapozót és végül és kis szempillaspirálozás után már kész is voltam. Még volt egy óránk az indulásig, úgyhogy átsiettem Skylynn szobájába, hogy felébresszem a kis álomszuszékot. A kislány természetesen még mindig édesen szunyókált, amikor a szobába értem. Odasétáltam az ágyához, majd leültem a szélére Skylynn mellé. Megsimogattam az arcát, és egy puszit nyomtam rá.

-          Ébresztő Királylány. – mondtam nevetve, mire Skylynn felnyögött.

-          Még aludni akaroook. – húzta el az o hangot.

-          Hát jó felőlem aludhatsz még. – felálltam az ágyról, majd az ajtó felé kezdtem el sétálni. – Akkor azt hiszem jobb lesz ha felhívom a csoporttársad anyukáját, hogy nem tudsz ma átmenni hozzájuk. Biztosan megértik majd, hogy nagyon fáradt voltál.  –erre azonnal kipattant az ágyból, és ijedten nézett rám. – Csak vicceltem Szívem.

Forever With You - Cameron Dallas Fanfiction [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora