14.fejezet

10.3K 542 20
                                    

                  

Igaz, hogy a fiúk azt mondták, hogy iszogatni fognak, de én eddig abban a hitben hittem, hogy csak egy-két pohárkával fognak inni. Hát a konyhában fogadott látvány bebizonyította, hogy nagyot tévedtem. Rengeteg sörös rekesz, különféle piák dögivel és sok-sok chips és egyéb rágcsálnivaló.  A fiúk a poharak pakolgatásával szorgoskodtak, mikor Taylor megpillantott.

-          Sikerült bevásárolni a randira? – kérdezte vigyorogva.

-          Milyen randira? – kérdezte Hayes, aki idő közben hazaért az egyik haverjától.

-          Jake-kel. – magyarázta neki a fiú.

-          Az a Jake? – fordult felém Hayes. – Jake Adams? Jessica bátya?

-          Igen, Ő. – mondtam halkan.

-          Biztos, hogy elmész vele? – kérdezte aggódva.

-          Persze. Miért ne mennék? Igazán kedves fiú.

-          Elég furcsa dolgokat beszélnek róla.

-          Azok csak pletykák Hayes. – mosolyogtam rá. – És amúgy is csak egy vacsoráról beszélünk, nem hiszem, hogy bármi rosszat tudna ott velem csinálni.

-          Azért vigyázz majd, oké?

-          Oké. – olyan aranyos, hogy aggódik értem. Gyorsan magamhoz rántottam, majd megöleltem. Nem sokkal később elhúzódtam tőle, és összekócoltam a haját. Tudom, hogy erre „allergiás".

-          Bella! – sipítozott és besietett a fölszinti fürdőbe, hogy megigazítsa a frizuráját.

Elnevettem magam, majd elindultam az emeletre. Megrezzent a telefonom a táskámban. Nash írt üzenetet, hogy fél óra múlva végeznek a fogorvosnál. Lepakoltam a szobámba a vásárolt holmikat, majd visszamentem a fiúkhoz. Gondoltam, hogy segítek egy kicsit nekik az előkészületekben. Természetesen nagyon örültek nekem.

Miután sikerült mindent megcsinálnunk, már Nash és Skylynn is visszaértek. A kislány fülig érő mosollyal mesélt a fogorvosnál töltött idejéről. Minden nagyon tetszett neki, csak a szuri volt kellemetlen. Skylynn-on látszott, hogy egyre fáradtabb, ezért beleültettem az ölembe. Nem zavartatta magát, folytatta tovább a beszámolóját. Viszont egyszer csak egyre halkabban kezdett el beszélni, majd éreztem, hogy elengedi magát, és végül elaludt a kezemben. Felálltam vele a kanapéról, azzal a szándékkal, hogy felviszem a szobájába, de ahhoz képest, amilyen pici Skylynn, annál nagyobb a súlya. Visszahuppantam a kanapéra, majd párszor még megpróbálkoztam ezzel, kevés sikerrel.

-          Olyan béna vagy. – nevetett rajtam Cameron. – Segítek! – mondta és mellém lépett. Az egyik kezét Skylynn hátához, a másikat a térdhajlatához tette, majd egy egyszerű mozdulattal kikapta a kezemből.

-          Köszönöm. – mosolyogtam rá, mire bólintott, és elindult fel a lépcsőn. – Cameron! – szóltam utána, mire megfordult és kérdőn nézett rám. – Az én szobámba vidd, kérlek.

-          Oké. – ennyit mondott, majd folytatta az útját az emelet felé.

Elindultam én is a szobám felé. Amikor beléptem Cameron épp Skylynn fejére nyomott egy puszit. Annyira aranyos! Ezután óvatosan ráhúzta a takarót, és megsimogatta az arcát. Mosolyogva figyeltem Cameron-t, aki hirtelen megfordult. Ahogy meglátta a mosolygós arcomat, Ő is vigyorogni kezdett. Elindult felém, - és mivel az ajtóban álltam -  gondoltam kiakar menni, ezért arrébb léptem. Kuncogni kezdett, majd hirtelen mellettem, pontosabban előttem termett. Lehajtottam a fejemet, nem mertem ránézni.  Lassan felemelte az egyik kezét, és megérintette az arcomat. Az érintése hatására jól eső borzongás futott végig az egész testemen. Felemeltem a fejemet és egyenesen gyönyörű barna szemeibe néztem. Eszembe jutottak a reggel történtek, és nem értettem, hogy mi történik köztünk. Olyan érzéseket vált ki belőlem, amiket idáig még nem éreztem. Egyre közelebb hajolt az arcomhoz, és majdnem hagytam, hogy megtörténjem az, amit reggel nem sikerült befejeznünk. Viszont az a majdnem igenis ott van. Mielőtt megcsókolhatott volna jöttem rá arra, hogy én holnap egy másik fiúval megyek vacsorázni. Ha most Cameron-nal csókolóznék, holnap pedig Jake-kel lennék, az nem lenne fair senkivel szemben. Nagy nehezen sikerült észhez térítenem magam, és egyik kezemet Cameron mellkasára helyezetem, majd egy kicsit eltoltam magamtól.

Forever With You - Cameron Dallas Fanfiction [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang