9.fejezet

11.2K 550 25
                                    




Reggel a saját szobámban ébredtem. Először meglepődtem, majd rájöttem, hogy valószínűleg Cameron cipelt fel ide. Nagy nehezen kikeltem az ágyból és besétáltam a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam, és megmostam a fogamat. Ma úgy terveztem, hogy elmegyek egy kicsit sétálni a városba. Nem akarok egész nap itthon ülni. Felvettem egy farmer sortot, hozzá pedig egy Brit zászló mintás haspólót. A hajamat kiengedve hagytam, végül a tegnapihoz hasonló szolid sminknél maradtam. Belebújtam a piros Convers cipőmbe, felkaptam a táskámat, ami az asztalomon volt. Pedig úgy emlékeztem, hogy ezt is lent hagytam. Ezek szerint Cameron felhozta nekem. Milyen kedves.

Kisétáltam a szobámból és a lépcső felé vettem az irányt. Elindultam lefelé, de megtorpantam. Veszekedést hallottam a nappaliból. Kicsit lejjebb mentem, hogy jobban halljam miről is beszélnek.

-          Cameron, erre az egy dologra kértelek meg. – kiabált Nash. – Most nézd meg! Tele van veletek a média.

-          Nash. Tudom, hogy elbasztam! – kelt ki magából Cam is. – De hányszor mondjam még el, hogy csak elvittem ebédelni. A szüleiről beszéltünk és ez a téma ezt Őt rosszul érintette. Szomorú lett, és nem tudtam mit csináljak. – halkult el a végére.

-          Értem én Cameron. – Nash is egyre nyugodtabb lett. – De ebből az egészből Bella jött ki rosszul. Ha elolvassa, hogy mit írnak róla ki fog akadni.

-          Sajnálom. – mondta Cam.

Ennyire rossz lenne a helyzet? Én miket írhatnak rólam? Visszamentem a szobámba, és leültem az ágyamra. Elővettem a telefonomat és felmentem az egyik közösségi oldalra. Azt hittem Nash csak viccel azzal, hogy minden velünk van tele, de nem. Rengeteg kép volt fent rólunk. Megnyitottam az egyik újság oldalát és elolvastam a rólunk irt cikket.

„A tegnapi nap folyamán Cameron Dallast (19) lencsevégre kapták, amint egy számunkra eddig ismeretlen lánnyal kézen fogva hagyta a BJ's Restaurant & Brewhouse éttermet. A pár nem töltött fél óránál több időt a helyen, viszonylag gyorsan távoztak. Az étterem egy dolgozója, aki kiszolgálta a fiatalokat, érdekes információkat osztott meg velünk. "Cameron és a lány kézenfogva beszélgettek, és látszott rajtuk, hogy bensőséges viszonyt ápolnak." Eddigi értesüléseink szerint a titokzatos lány Nash Grier (16) fogadott húga, akit Elizabeth Floyd (45) és férje, John Floyd (46) nemrégiben adoptált. A lány nevéről még nem informálódtunk. Kíváncsian várjuk Ashley Scott (19) lépését e hirek hallatán. Hiszen köztudott, hogy Cameron és Ashley 1 éve egy párt alkotnak. Az biztos, hogy a Grier lány nem lesz a rajongók kedvence." – írta az oldal.

Jézusom! Mi az, hogy „látszott rajtuk, hogy bensőséges viszonyt ápolnak"? Az a szemét kis pincérnő teljesen félreinformálta a újságot. Olvasgattam még, és teljesen lesokkolt azok, amiket az egyes rajongók üzentek nekem. Rengeteg utálatos üzenetet írtak különféle oldalakra. Például, hogy „Hülye kis ribanc! Mit képzel magáról? Nem tud magának olyan pasit találni, aki még nem foglalt?" vagy, „Minek él az ilyen? Én csak szegény Ahsley-t sajnálom az egészben.". Soha senki nem mondott, vagy írt még nekem ilyeneket. Már egy ideje olvasgattam a szebbnél szebb üzeneteket, és egyre rosszabb kedvem lett. Annyira fájtak, amiket írtak rólam, hogy már nem bírtam visszatartani a könnyeimet. Az egyik oldalon észrevettem, hogy rájöttek a nevemre. Éljen! Akkor törölhetem ki magam az összes közösségi oldalról, mivel már most elkezdtek üzenetekkel bombázni.

Tovább olvastam az üzeneteket, viszont ekkor valaki kopogott az ajtómon.

-          Gyere! – mondtam az illetőnek szipogva.

Forever With You - Cameron Dallas Fanfiction [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang