Végül az esti találkozót Larához beszéltük meg a srácokkal. Nash mindenkit felhívott, és értesített a kis balesetemről. Elizabeth teljesen kiakadt és már ott tartottak, hogy hazaindulnak, de Nash-nek sikerült lebeszélnie Őket róla. Természetesen megígértették velem, hogy folyamatos helyzetjelentést kell magamról – vagyis az állapotomról – adnom. Skylynn-t elvittük Jessica-hoz, és ma ott fog aludni. Most Lara házának nappalijában ülünk, és az esésemen röhögnek.
- És amilyen béna vagy... - próbált röhögés nélkül végigmondani egy mondatot Taylor. – ráestél a kezedre... ami eltört. – nevetett továbbra is.
- Igen, Taylor. – sóhajtottam. – Hatodszor is elmondom, hogy így történt.
- Egyébként mit keresett ott egy tócsa? – értetlenkedett Shawn.
- Kérdezd tőle. – mutattam Cameron-ra.
- Ez egy érdekes és hosszú sztori. – túrt kínjában a hajába. – Szerintem jobb lenne, ha ennénk valamit. Én már nagyon éhes vagyok. – terelte a témát, és már épp felállt a kanapéról, de Lara visszarántotta.
- Maradsz. – mutatott a fiúra. – És mesélsz.
- Csak volt egy kis gondom a zuhanyzóval. – motyogta halkan.
- Miféle gondod? – érdeklődött Lara.
- Hát nem azzal, hogy volt a baj, hogy nem működött. – nevetett fel. – Higgyétek el, működött, nagyon is.
- Tehát elbasztad a lenti zuhanyzót. – értelmezte a hallottakat Nash.
- Mondhatni. – bólintott Cameron.
- És mikor akartál szólni?
- Megoldottam. Jobb, mint újkorában. – vigyorgott.
- Nash. – fordultam a bátyám felé. – Holnap szerintem hívj egy szerelőt.
- Szerintem is az lesz a legjobb. Cameron akármit csinál, akkor is Cameron marad. És ez szerelés terén nem jelent semmi jót. – vallotta be Lara, mire Nash egyetértően bólintott.
- Hé! – kiáltott fel Cameron. – Ez nem volt valami szép.
- Lehet, hogy nem volt az. – paskolta meg a vállát Lara. – De igaz.
Mindenki jót nevetett Cameron-on, majd a fiúk kimentek az udvarra. Mi Larával a konyhában készítettük elő a vacsorát. Mármint Lara csinált mindent, és egyszer kétszer megkért fogjak meg egy tálat, vagy vegyek elő valamit. Kicsit rosszul is éreztem magam emiatt, hiszen ha már ennyi fiú van itt, nem fair vele szemben, hogy mindent egyedül csinál. Természetesen ezt elmondtam neki is, mire csak legyintett egyet. Elmondása szerint már egy ideje „főz" a fiúkra, és ez nem probléma már neki.
Mindent elmesélt a tegnapi randijukról. Nash egy hatalmas tó mellé vitte, ahol a tó közepén volt egy kis stég, és ott ettek. Elmondta, hogy nagyon félt attól, hogy kellemetlenül fogják magukat érezni, de szerencsére kellemesen csalódott. Az este végén Nash megkérdezte, hogy lesz-e a barátnője, mire Lara természetesen igennel felelt. És ezután volt meg az első közös csókjuk. Larán annyira látszik, hogy boldog. Igazán örülök nekik. Ezután az én randim kivesézése következett. Larában száz százalékig megbízom, ezért elmondtam neki, hogy mit is gondolok Jake-ről. Elmeséltem, hogy folyamatosan magáról beszélt, és hogy eddig sosem csinált ilyet. És, hogy rengetegszer jutott Cameron az eszembe, majd telefonhívását is, amin meg sem lepődött.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever With You - Cameron Dallas Fanfiction [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar- Cameron, te részeg vagy. - löktem el magamtól a fiút, aki alig akart elengedni. - Ne hülyéskedj már! - legyintett. - Alig ittam valamit. - Az a valami elég jól hatott. - nevettem el magam kínomban. - Jobb lesz, ha most megyek. - Bella, ne csináld...