10.fejezet

10.3K 535 4
                                    

                 

Lara szinte beráncigált a nappaliba. Nem értettem, hogy miért lett ilyen ideges.

-          Bella... - kezdte, miközben leültünk a kanapéra. – Tudom, hogy most nem érted, hogy miért rángattalak el Ashley-től, de hidd el jó okom volt rá.

-          Lara, hidd el, megtudom magamat védeni. – mosolyogtam rá.

-          A felől semmi kétségem, de te még nem ismered Őt. - sütötte le a szemét.

-          Történt valami köztetek? – érdeklődtem.

-          Az unokabátyámmal járt.

-          Oh. – lepődtem meg. - Mostanában?

-          1 éve szakítottak.

-          De hisz...

-          Igen. – bólintott. – Cameron miatt hagyta el Adam-et, az unokabátyámat.

-          Úristen! Ez durva. – nem tudtam, hogy mit is mondhatnék neki. – És Cameron belement ebbe a 'szeretősdibe'?

-          Nem tudott Adam-ről. Ashley mindkét fiút átverte. Ezért is mondom, hogy vigyázz vele. – emelte rám a tekintetét. – A pénze és a hírneve miatt van Cam-mel.

-          És ez neki nem tűnik fel? – utaltam Cameronra.

-          Mint látod. – nevetett erőltetetten. – Ashley látja, hogy alakul valami közted és Cameron között. Mindent megfog tenni annak az érdekében, hogy semmilyen kapcsolat ne legyek köztetek.

-          Mi az, hogy alakul valami köztünk? – kérdeztem meglepetten. – Ne viccelj már Lara.

-          Ugyan már. A vak is látja, hogy hogyan nézel rá. – vigyorgott.

-          Lara, én... - próbáltam volna kimagyarázni magamat, de félbeszakított.

-          Nekem nem kell magyarázkodnod. Tudom milyen az ilyen.

-          Nash? – kérdeztem, mire bólintott. – Szerintem beszélnetek kéne egymással erről.

-          Az kéne még. – vágta rá hirtelen. - Nem akarom tönkretenni a barátságunkat. Nash híres, bármelyik lányt megkaphatja. Miért kellenék neki pont én?

-          Talán azért, mert szeret? – mosolyogtam rá, mire elpirult. – Nézd, tudom, hogy csak néhány napja ismerjük egymást. De higgy nekem Lara, és beszélj vele. – biztattam a lányt.

-          Köszönöm. – mondta, majd megölelt. Ekkor valaki megköszörülte a torkát mellettünk. Elengedtem Larát, majd kérdőn néztem Ashley-re.

-          Jaj, úgy sajnálom, hogy megzavartam ezt a meghitt pillanatot. – kezdte a hülyeségét Ashley.

-          Ne játszd itt magad Ashley. Inkább nyögd már ki, hogy mit akarsz. – mondta neki unottan Lara.

-          Larácska ne legyél már ilyen. –csitította a barátnőmet, majd rám nézett. – Veled meg beszédem van.

-          Mondjad. – szóltam oda flegmán. Sosem szoktam ilyen lenni, de ez a lány kihozza belőlem a legrosszabbat.

-          Ne játszd itt nekem az ártatlant. – csattant fel. – Nehogy azt hidd, hogy nem vettem észre, hogy miként érzel Cameron iránt. – egyre közelebb lépett hozzám, míg nem egy lépés maradt a köztünk lévő távolság. – De én előre figyelmeztetlek drága Bellácska. Jó messzire kerüld el a pasimat. –fenyegetett meg.

Forever With You - Cameron Dallas Fanfiction [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora