- Te rog, opreste-te. Nu suport sa te vad plangand. Spuse Liam inocent, mangaindu-ma grijuliu pe spate.
- Nu pot sa ma opresc..doare prea tare.. spun asezandu-mi mai bine capul pe picioarele sale.
- Inteleg, dar totul o sa fie bine. Acum, spune-mi te rog mai detaliat ce s-a intamplat...
- Mai detaliat? Vrei sa stii cum Brandon se saruta cu aia? Mai detaliat? Pai, vrei sa mai stii si ca il iubeam ca o proasta in timp ce el era cu mai multe fete in acelasi timp... mai vrei ceva sa iti zic? Spun ridicandu-ma, fiind langa el.
- Ti-am zis ca nu imi place Brandon, asta. Va primi el o lectie de la mine! Spuse ridicand tonul, ridicandu-se de pe canapea, mergand hotarat spre usa de la intrare.
- Nu, Liam, te rog. LIAM! Urlu, dar prea tarziu, usa deja trantindu-se in urma lui.
[ Dupa 1 an ]
Buna, numele meu este Laura, am 19 ani, si locuiesc in Londra cu fratele meu, Liam. Noi ne avem doar unul pe altul de cand parintii nostri au murit acum 1 an. Visul lui Liam a fost sa devina celebru datorita talentului sau muzical. Intr-o zi, i-am facut o surpriza. L-am inscris la X-factor. A fost foarte bucuros ca i s-a dat o sansa fiind acceptat sa treaca in etapa urmatoare. Acum, face parte din trupa One Direction. Este foarte fericit, si ma bucur foarte mult pentru el. Desi, el este foarte apropiat de colegii sai de trupa, eu nu i-am cunoscut niciodata. Dar asta se va schimba azi. Chiar acum imi fac bagajele. Voi petrece o saptamana impreuna cu trupa One Direction, si fratele meu. Si bineinteles, Danielle, iubita lui cu care ma inteleg foarte bine.
- Laura!!!! Se aude de jos vocea fratelui meu.
- Imediat, Liam! Dupa ce am terminat de inchis si ultimul geamantan, l-am tarat dupa mine pana in capatul holului. Cand trebuia sa cobor treptele, am hotarat ca e timpul ca bagajul meu sa se de-a pe '' topogan'' adica, treptele.
- Laura, de cate ori ti-am spus sa nu mai faci asta?! Zise Liam autoritar.
- Scuze, Liam. Doar ca e prea greu pentru mine. Liam incepuse sa rada din cauza fetei mele de catelus. Am vazut-o pe Danielle intrand in casa. Ca de fiecare data, am sarit pe ea sa o imbratisez si sa o pup.
- Danielle, sa stii ca Liam ma cearta. zic eu pe un ton copilaresc.
- Of, Liam, ti-am zis ca sa nu o mai certi pe Laura. Zise imbratisandu-ma. Liam a facut fata mea de catelus, si bineinteles ca Danielle s-a dus si la sarutat in semn ca '' l-a iertat '' Tusesc intentionat, dar nimic. Inca o data. Nimic!
- Sunteti foarte draguti porumbeilor, dar stiti, suntem asteptati. Uau! Incep sa seman cu Liam. Doar el se roaga de mine sa ma grabesc tot timpul!
- Bine, bine, ai dreptate. Liam a asezat cu grija bagajele in portbagaj, apoi s-a urcat la volan, cu destinatia casei ''One Direction'' asa cum o numeste Liam. In scurt timp, ajunsesem in fata unei case....STAI! Ce zic aici?! E o vila uriasa!!!! Am intrat direct in vila, fara sa imi mai car bagajul. Liam ar trebui. El e barbat! Cand am intrat, era un deranj total. Canapeaua era invers, si multe alte lucruri imprastiate peste tot. Am putut observa un tip blond ce il certa pe altul cret -ce imi parea cam cuniscut- ca i-a mancat ultima felie de pizza, un tip normal, cred, care statea cu telefonul in mana, si unul care era in fata oglinzii. Prima impresie nu le-a iesit prea bine. Cand Liam a intrat in casa....
CITEȘTI
Liam's Sister // Volumul I ✔
FanfictionLaura Avril Payne Lavigne este sora lui Liam Payne. Nevazandu-si fratele de mult timp, decide sa se mute in aceeasi casa cu el si colegii sai de trupa. Totul se complica atunci cand locuieste sub acelasi acoperis cu persoana pe care o uraste cel mai...