Silverstone
Szombaton reggel azzal a kellemetlen ténnyel indult, hogy Lewis nem volt mellettem. Utálok így ébredni. Viszont az, amikor reggel a gyönyörű szemeivel találhatom szembe magam mindenért kárpótol. Amíg Lewisra vártam, letusoltam, megmostam a hajam, felöltöztem (Harvardos pulcsi, farmer sort, fehér sportcipő, bomber dzseki) és végül az ajtóban toporogva aggódtam azon, hogy vajon történt-e vele valami. Esküszöm, néha átmegyek aggodalmaskodó anyukába, amivel biztosan kinyírom az idegeit. Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, amikor az ajtó kinyílt, és egy hatalmas csokor vörös rózsa, egy Starbucksos kávé és egy Lewis jött be rajta.
- Jó reggelt! – köszöntött kisfiúsan mosolyogva.
- Neked is, Rómeó – válaszoltam, majd a szó lehető legszorosabb értelmében a nyakába ugrottam, de szerencsémre elég gyorsak voltak a reflexei és elkapott.
- Boldog két hónapos hónapfordulót. Igazából a plafonról akartam lelógatni szíveket, amiken cuki dolgok vannak, de sehol sem találtam papírt, szóval azt most nélkülöznöd kell – magyarázta, majd hosszú idő után visszarakott a földre. – Szóval hoztam virágot. Remélem, hogy nem túl tipikus a vörös rózsa, mert nem találtam normális sárga tulipánt, és akkor... - beszélt tovább, de egy kis csókocskával elhallgattattam. – Túl sokat beszélek?
- Kicsit – válaszoltam mosolyogva, majd váza-keresési akcióra indultam. Szegények végül egy vizes üvegben végezték. De a pályára vezető úton vettünk vázát a Walmartban, szóval az akció sikeres volt. A Mercedes garázsába érkezve köszöntem mindenkinek, aki Lewis oldalán volt, mert akkor sem mennék át a hernyó oldalára, ha az ördög kergetne. Komolyan. Tényleg ennyire utálom.A harmadik edzés után egy kicsit mászkáltam, így találkoztam Danivel és Sebivel is, akiket természetesen megölelgettem.
- Lewis végül talált virágot? – kérdezte Sebastian.
- Te meg mégis honnan tudsz mindenről?
- Reggel engem hívogatott, hogy mi a kedvenced. Látod azokat a nagy, fekete karikákat a szemem alatt? Azokat Lewisnak köszönhetem – mesélte. Persze, elképzeltem, ahogy reggel hatkor Sebi elküldi Lewist melegebb éghajlatra, majd közli, hogy ötlete sincs és neki ehhez még túl reggel van. Kicsit túlságosan is elmerültem a nevetésben és a fantáziálásban, ugyanis szó szerint összefutottam Marcus Ericsonnal. Igazság szerint kettőnk közül csak ő futott, de ő gyorsan, így én szépen hátraestem, mire ő olyan „Rómeó és Júlia" stílusban elkapott, majd egy gyors mozdulattal visszasegített az eredeti testhelyzetembe.
- Helló – köszöntem neki, arcomon a világ legkínosabb mosolyával.
- Szia. Jennifer, ugye?
- Igen – válaszoltam. – De hívhatsz Rozinak.
- Szerintem maradok a Jeninél. – mondta. – És egyébként bocsi, kicsit elbambultam. Ritkán lát az ember olyan szép lányt, mint te.
- Öhm, hát, izé köszi? Mennem kell, tudod, ott áll a barátom, Lewis. Majd még valamikor biztos látjuk egymást – mondtam enyhén kitágult szemekkel, erősen megnyomva a „barátom, Lewis" részt.
- Baj van? – kérdezte Lew, mikor még mindig pislogás nélkül odasétáltam hozzá.
- Kicsit sokkos állapotban vagyok, de el fog múlni. Csak próbáld tudatosítani Marcusban, hogy én nem vagyok szabad – kértem, mire felvont szemöldökkel bólintott.
- Most már én is erősen sokkos állapotban vagyok – mondta, majd összekulcsolta az ujjainkat és a motor home felé vezetett, ahol megebédeltünk. Aztán jött az időmérő. Az utolsó harmadában embertelen módon izgultam. De - és igen, ez egy hatalmas „de" – Lewisé lett az első rajtkocka. Persze Ő ennek még a szokásosnál is jobban örült, elvégre ez mégis csak a hazai futama, ami szörnyen sokat jelent neki. Este a szobában bontottunk is pezsgőt, de a legutóbbi... akciónkból tanulva mindketten csak egy-egy pohárral fogyasztottunk.
- Mit mondott neked Marcus? – kérdezte Lewis, mikor már mindketten az ágyban voltunk.
- Valami olyat, hogy milyen ritkán lát ilyen szép lányt, mint én.
- Megverhetem?
- Jesszus, Lewis. Nem lesz semmi gáz, mert én csakis és kizárólag téged szeretlek – mondtam, majd szorosan hozzábújtam.Másnap reggel elég későn keltem, de legalább nem egyedül. Lew már unott fejjel nyomkodta a telefonját, miközben lágyan simogatta az arcom.
- Jó reggelt – mondtam, majd egy jóleső ásítást hallattam.
- Neked is, Szépim.
Lassacskán mindketten elkezdtünk készülődni. Éppen tanácstalanul matattam a bőröndömben, azon gondolkodva, hogy mégis mit vegyek fel, amikor Lewis hátulról átölelt.
- Nincs kedved felvenni egy ruhát?
- Nagyon szeretnéd? – kérdeztem, kissé szenvedő arccal.
- Igen. Mondjuk ebben meseszép lennél – mondta, miközben egy púder színű, vállnélküli, combközép alá érő ruhát emelt ki a rengeteg cucc közül.
- Ha nem szeretnélek ennyire, most esélyes, hogy ezzel a ruhával fojtanálak meg – válaszoltam, majd egy keserédes mosollyal az arcomon elővettem egy magas sarkút, egy fehér virágkoszorút és egy nyakláncot, majd ezeket gyorsan magamra kaptam.
- Fázni fogsz – jelentette ki Lewis, majd a bőrdzsekijét a vállamra terítette. Küldtem felé egy hálás pillantást, majd megfogtam a kezét és elindultam az étkező felé. Egy óriási adag kávéval, rengeteg cukorral és három nutella&go-val felfegyverkezve csatlakoztam Danielhez és Sebihez, akik már a reggelijük vége felé voltak.
- Rozi, meg tudnád mondani, hogy miért lettem megkérdezve, hogy Marcusszal jársz-e? – vont kérdőre Sebi.
- Ezt meg miért tőled kérdezik? – válaszolt kérdésre kérdéssel Lewis.
- Lewis, ugye nem vertél meg senkit? – jött Daniel is.
- Nyugi van. Senki nem verekedett, a sajtósoknak túl élénk a fantáziája, Sebi pedig elég barátságos ahhoz, hogy mindent tőle kérdezzenek meg. Bumm – válaszoltam minden kérdésre, mire tökéletes összhangban bólintottak. Pasik... olyan, mintha anyával és két klónjával lennék.Miután mindenkivel tudattam, hogy konkrétan semmi sem változott az én kicsi, és unalmas életemben, elindultunk volna a pályára. Csak ekkor Lew kitalálta, hogy miért is ne menjünk motorral.
- Azért, mert mondjuk szoknyában vagyok, és még életemben nem motoroztam, és ha leesnék, észre se vennéd! – emlékeztettem Őt, hisztérikus arckifejezéssel, és hangyányit kidülledő szemekkel.
- Csak bízz bennem, ülj oldalasan és semmi baj sem lesz. Vigyázok rád – mondta, majd nyomott a homlokomra egy puszit és felült a motorjára. Szem forgatva tettem fel azt a sisakot, amit előzőleg a kezembe nyomott, majd ültem fel oldalasan mögé.
- Szerencséd, hogy amikor kicsi voltam, lovagoltam – pampogtam, majd szorosan átöleltem a derekát. Elindultunk, én pedig egyre jobban kezdtem félni. Persze Lewis nevetgélve vezetett, de Ő hozzá van szokva, hogy háromszáz kilométeres sebességgel száguldozik jobbra balra, míg én maximum százhatvannal süvítek az autópályán. Amint Lewis megállt a pálya parkolójában, én hangsebességnél gyorsabban ugrottam le a motorról.
- Nem tetszett? – kérdezte mosolyogva.
- De, nagyon élveztem képzeletben már a kaszás elől futni – vágtam rá.
- Na, gyere ide, te kis nyuszi – mondta, majd közel húzott magához és megpuszilt.
- Nem is vagyok nyuszi – ellenkeztem.A futamot persze Lewis nyerte. Lehet, hogy ezen egy kicsit segített a biztonsági autós rajt, de a pont az pont, márpedig Őt csak egy egység választja el a hernyótól.
All the love, Ch
DU LIEST GERADE
When the curtain falls ↠L. Hamilton↞ /befejezett/
FanfictionTéged akarlak, mindenstől. Örökre. Te és én, minden nap. Ez lenne a tökéletes élet. ღLewis Hamilton fanficionღ folytatása: Reason To Stay