Astăzi este sâmbătă. Caliopia se trezește în jurul orei 12:00. Se ridică somnoroasă din pat frecându-și ochii cu ajutorul palmelor și se îndreaptă spre baie unde își face igiena. Se băga în cabina de duș și se cutremură când apa caldă face contact cu pielea sa rece.
Iese din baie și își schimbă pijamalele cu o pereche de pantaloni de trening și un tricou, iar părul îl prinde într-o coadă. Mănâncă repede ceva și ia o sticlă de apă, apoi iese din casa îndreptându-se spre parc pentru a alerga.
Ajunsă în parc, își lasă sticla pe una dintre bănci și începe să alerge. În timp ce alerga, o mulțime de întrebări dau năvală. De ce mi-a luat Eddie apărarea când Adda s-a legat de mine? Cum am ajuns noi prieteni? Se întrebă în gând.
Parcul prin care alerga Caliopia era plin de copiii care se jucau și fugeau râzând, iar afara era cald ca într-o zi de vară. Soarele strălucea pe cerul albastru, iar copacii prindeau viața, semn că primăvara se apropie cu pași repezi.
- Callie! Se auzi o voce atât de familială. Caliopia se întoarce, iar în spatele ei se afla Eddie cu un zâmbet larg pe față arătându-și dantura perfectă.
- Bună Eddie, spune Caliopia zâmbindu-i și îndreptându-se spre el. Eddie se apropie de ea și o strânge în brațe, aceasta rămânând ca o stană de piatră.
O sonerie le strică intimitatea. Caliopia își scoate telefonul și îi apare un zâmbet tâmp pe față când vede că persoana care o deranja, era chiar prietena ei Lissa.
<Convorbire telefonică>
- Bună Callie, unde ești? O întreabă Lissa cu o voce lină.
- Bună, eram în parc, alergam.
- Vrei să mergem deseară la petrecere acasă la Alexia la ora 20:00?
- Sigur, îi răspunde Caliopia entuziasmată. Ne întâlnim la mine peste o oră, ok?
- Bine. Vorbim la tine, pupici. Spune Lissa fericită.
<Convorbire terminată>
- Te las dacă ești ocupată, spune Eddie lăsând capul în pământ.
Când să-i răspundă băiatului ce se afla în fața ei, telefonul sună scurt anunțând că tocmai a primit un mesaj. Era Lissa care o anunță că v-a veni la petrecere cu un băiat și că mai bine se întâlnesc acolo.
- Eddie, ai vrea să vi și tu la petrecere? Îl întreabă Caliopia timidă.
- Mi-ar face plăcere. Vin să te iau la 19:30. Îi confirmă Eddie zâmbindu-i.
Eddie o conduce pe Caliopia acasă vorbind pe drum despre problemele fetei și despre viață lor. Ajunși în fața casei Caliopiei, cei doi se salută și se îmbrățișează. Caliopia intră în casă cu
***
Este ora 18:20, iar Caliopia se agită pentru că nu știe cu ce se v-a îmbracă. Stătea în fața șifonierului și se balansa de pe un picior pe altul.
- Bingo! Strigă ea fericită când găsește ținuta perfectă.
Își scoate o rochiță scurtă de un alb imaculat, cu un umăr dezgolit și la brâu argintiu sclipitor. Se pune pe scaunul din fața mesei pentru machiaje și își dă cu puțin tuș negru, fard negru și un ruj roșu aprins, iar părul îl lasă pe spate întins.
Ceasul bătea spre ora 19:01 și Caliopia era foarte entuziasmată, dar o mica problemă se lovi de micuță. Ce v-a spune Josh când mă v-a vedea cu Eddie? Ce simt pentru Josh și ce simt pentru Eddie? Se întrebă, plimbându-se prin cameră, dar nu avea nici un răspuns.
CITEȘTI
Dragoste şi suferinţă
Teen FictionCaliopia Thomson, o fată de doar 17 ani care are o viaţă plină de suferinţă, dar şi de dragoste. Ea suferă de anevrism şi gândul că poate muri în orice clipă o distruge şi o face să îi fie frică. - Te iubesc, Caliopia! - Nu! Nu spune asta te rog. E...