Capitolul 6

189 19 0
                                    

- Callie! Se auzi o voce cunoscută mie.

Mă uit împrejur și realizez că sunt la liceu, în clasă. Îmi îndrept privirea către ușă și îl observ pe Eddie.

- Bună Eddie, îi spun afișând un zâmbet.

Eddie se apropie cu pași mari spre mine, iar eu doar stăteam lângă banca mea, în picioare. Fără să spună ceva, se apropie de mine până când între noi nu mai există deloc spațiu. Mă prinde de șolduri si ma lipește de el. Îi puteam simți respirația ușor mentolată pe fața mea.

- Ești al naibii de frumoasă, Caliie. Îmi șoptește la ureche.

Nu știam dacă trebuia să răspund sau dacă avea vreun rost să o fac. Își întoarce din nou capul, iar între buzele noastre rămăsese cel puțin un centimetru.

- Te iubesc, Callie! Șoptește din nou zdrobindu-și buzele de ale mele.

- Nu! Spun retrăgându-ma din sărut.

- Ce este, Callie?

- Nu mă poți iubi, eu voi muri! Spun începând să plâng.

Brusc, deschid ochii și observ că totul a fost doar un vis. Respirația îmi este greoaie, iar inima îmi bate foarte tare, dar și transpirația își făce apariția pe fața mea.

Mă ridic din pat și îmi îndrept capul spre ceasul ce arată ora 7:00. Mă îndrept spre baie și îmi fac igiena, apoi îmi iau blugii albaștri, un tricou alb și tenișii mei negri, iar părul îl las desprins, pe spate.

***

Ajunsă în fața liceului, intru și mă îndrept spre clasă. Întru si o zăresc pe Lissa, o salut și mă pun în banca mea. Orele au inceput, iar profesoara de engleză își făcu' apariția.

La jumătatea orei, telefonul meu ce se afla în buzunarul blugilor începu' să bâzâie enervant. Îl scot și un zâmbet tâmp îmi apare pe față când văd că tocmai am primit un mesaj de la Eddie. Îl deschid si încep să citesc.

<Conversație prin mesaje>

"Bună Callie, ce mai faci?"

"Bine, sunt la ora de engleză"

"O, pai atunci.. I miss you, Callie"

"Aww, i miss you too" Îi scriu și zâmbesc.

"Mâine mă externează!"

"Mă bucur pentru tine Eddie"

<Terminare conversație>

Privirea îmi cade pe fața nervoasă a lui Josh. Îmi face semn că vrea să vorbim după ore. Soneria se auzi într-un final și ies din clasă îndreptându-ma spre dulapul meu. Îmi bag cărțile și când mă întorc, dau de un Josh nervos.

- Bună Josh, îl salut zâmbind.

- Dă-mi telefonul tau, spune întinzând mâna.

- Poftim? E al meu!

- Dă-mi telefonul acum! Urlă dând cu pumnul în dulap.

- Am zis că nu! Strig la rândul meu, dar nu-l interesează și îmi smulge telefonul din mână.

Începe să cotrobăie prin el, iar fața îi era din ce în ce mai încruntată. Strânge telefonul puternic în mână și îl trântește pe jos. Mă prinde nervos de mână și mă trage după el afară.

- Josh, mă doare! Strig cu lacrimi în ochii, dar nu îl interesa.

Era atât de supărat și nervos încât nu-și dădea seama că mă rănește. Se oprește dintr-o dată și mă trântește de peretele liceului.

- Ce naiba crezi că faci, Caliopia? Strigă din nou la mine.

- Dar ce am făcut?

- Nu face pe proasta! Ce e între tine și idiotul de Eddie? Mă întreabă strângându-și puternic pumnii.

- Ai grijă cum vorbești de el! Strig la el și îl împing.

Fug către liceul, până ceva mă oprește să fug. Nu puteam face nimic, doar să plâng.

- Lasă-mă, mă doare. Josh mă ținea strâns de păr, iar eu mă zbăteam.

- Las-o! Se auzi vocea iubitei mele prietene.

Se îndreaptă către mine și mă strânge în brațe, ca și cum ar fi ultima dată când o face. Ii putea simți respirația accelerată. Își pune mâna după umărul meu și mă duce către ieșirea din curtea liceului.

- Haide să te duc acasă, îmi spune Lissa calmă.

- Nu! Nu vreau acasă.

- Dar unde? Mă întreabă.

- Vreau să mă duci la Eddie, am nevoie de el. O rog pe prietena mea.

După un oftat lung venind din partea ei, Lissa cheamă un taxi și îl roagă să ne ducă la spitalul unde se află Eddie.

***

- Eddie! Strig când văd că se chinuie să se ridice în picioare.

Mă apropii de el, și îl ajut să se ridice. Încet, încet face câțiva pași mici, iar zâmbetul lui perfect îi apare pe față.

- Îți multumesc. Ce faceți fetelor?

- Suntem bine, spune Lissa sec.

- Lissa, s-a legat cineva de Callie? Întreabă Eddie curios.

- Păi..

- Nu! O întrerup eu. Acum trebuie să plecăm, ne vedem mâine la liceu. Adaug grăbindu-mă să ies din salon.

Mă îndrept spre casă singură, deoarece m-am despărțit de Lissa la spital. Mă aflam pe străzile întunecate ale orașului. Vântul bătea încet anunțând o ploaie, iar singurele surse de lumină este de la felinarele ce licăreau slab.

Îmi place să mă plimb singura prin oraș, chiar dacă niciodată nu este sigur să umblu singură noaptea. Gândul îmi zbura la Josh, cât de urât s-a purtat cu mine și gândul că cei doi se vor întâlni mâine, mă face să îmi fie frică.

Ajunsă în sfârșit acasă, mă îndrept direct în cameră mea. Fac un duș și mă schimb în pijamalele mele pufoase. Mă pun în pat și în scurt timp adorm.

***

- Bună Lissa. Haide să mergem în clasă. Ii spun prietenei mele, iar ea doar dă aprobator din cap.

Intrăm în clasa, mă pun în bancă și încep să butonez telefonul. Fără să vreau, îmi ridic capul din telefon și privirea îmi cade pe băiatul ce stă în ușă privindu-mă zâmbind.

Îmi face semn cu mâna și se îndreaptă încet spre mine. Deja vu. Visase-m ieri seară momentul acesta când Eddie intră în clasă și se îndreaptă către mine mărturisindu-mi că mă iubește.

- Callie.. Șoptește băiatul ce se află acum în fața mea.

Se apropie încet de mine, iar eu mă ridic în picioare. Când ajunge la un metru distanță de mine, bătăile inimii mele se accentuează, iar mâinile îmi tremură.

Un val de emoții mă cuprinde când observ cum un zâmbet strălucitor îi apare pe față.

Dragoste şi suferinţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum