Ležím na zemi v nejakom starom vlhkom sklade s ihlou zapichnutov v ruke. Celé telo mám pokryté modrinami. Od bolesti sa nedokážem postaviť. A teraz tesne pred smrťou vám poviem ako to vlastne bolo. Mala by som vám to ale vysvetliť všetko pekne od začiatku.
Volám sa Lola. Mám 19 rokov a skončila som strednú odbornú školu v Bratislave. S mamou a otcom sme bývali vo veľkom rodinnom dome. Moji rodičia boli veľmi vážený právnici ktorý na mňa nikdy nemali čas. Ako dieťa som bola vychovávaná opatrovateľkami. Matku s otcom som výdala len ráno keď ma zobúdzali a večer keď ma ukladali do postele.
Keď som bola staršia vysrali sa na mňa úplne. Pretože boli neustále v práci. Povedali mi že už som dosť veľká na to aby som sa o seba dokázala postarať sama.
Keďže som bola voľná a nikto ma nekontroloval začala som sa vláčiť s partiou ľudí, ktorý boli samozvanou elitou. Boli tam ľudia vo vekovom rozpätí od 12-20 rokov. V tejto partií som sa naučila piť, fajčiť a raz alebo dva krát som vyskúšala marihuanu. Do partie som sa pridala keď som mala 12. Dostala som sa tam cez moju kamarátku, ktorá ma zoznámila najskôr s pár babami z tej skupiny ktoré boli na mňa hrozne milé a tak som si povedala, že sú tam možno všetci taký milí. Nakoniec som sa do toho dostala tak že som každý piatok chodila do barov sa s nimi ,,zabávať". Vtedy sa mi to zdalo super. Našla som si tam priateľa plno kamarátov mala som veľa kontaktov, vtedy som mala už 15 rokov a vlastný občiansky. Cítila som sa tak úžasne a nepremožiteľne.
Dalo by sa povedať že to bolo najkrajšie a najlepšie obdobie mojho zasrane krátkeho života no možno by to tak nebolo keby som vedela čo ma čaká a neminie. Môj priateľ sa volal Patrik. Bol to vysoký chalan s hnedými vlasmi a očami. Zoznámili sme sa na jednej párty u kamarátky. Prišiel za mnou a spýtal sa ma ako sa volám. Celý večer sme sa spolu rozprávali a popíjali sme. Keď sme boli už úplne rozbitý opierali sme sa o kuchynskú linku a on sa ma zrazu spýtal či som panna. Zasmiala som sa a povedala som že hej. Potom ma chytil za ruku a odviedol ma do kamarátkynej spálne. Keďže som mala otupené zmysly nebránila som sa a spolupracovala som. Zavrel za sebou dvere a začal ma bozkávať.
Hodil ma na posteľ zodvihol mi ruky nad hlavu a tam mi ich silno držal aby som sa nemohla brániť. Vzhľadom k tomu, že to malo byť moje poprvé na to išiel dosť prudko a hlavne násilne. Prestávalo sa mi to páčiť tak som sa začala trochu vspierať. Bola som totálne ožratá takže som v tom dlho nezotrvala a znovu som sa mu poddala.
Počula som už iba ako mi hovorí, že sa mi pokúsi neublíži. Ešte pár veľmi silných a tuhých dotykov za boky, zadok, vnútornú časť stehien a prsia obzvlášť aj napriek otupenosti z alkoholu som cítila veľmi bolestivé stískanie a ťahanie bradaviek. Odvtedy si nepamätám už absolutne nič.
YOU ARE READING
Duch
HorrorOna: Ozajstné utrpenie nie je známe. Myslela som si to kým som sa nedostala k nemu. Vždy som o tom tak nejako rozmýšľala. Aké by to bolo byť unesená možno znásilnená, dobitá a tak. Potom som to zistila. Tanec s diablom si vyberie svoju daň. On: Utrp...