Kapitola 26.

199 24 0
                                    

Chalan sa vystrel chytil za hlavu a zavrel oči.

,,Narodil si sa 31.12.1995. Máš 26 rokov.
Tvoja matka zomrela keď si mal 7 a otec o tri roky na to nechali ti však ako pamiatku na nich kopec prachov a otec pár hnusných spomienok ako si ťa pravidelne mýlil s tvojou mamou a obťažoval ťa samozrejme keď bol ožratý. Malý úbohý Danielko dostával pekne zabrať od ocinka. Odtiaľ by mohly pochádzať tvoje nepatrné sklony k homosexualite. Veľmi dobre viem o tých myšlienkach a otázkach v tvojej hlave. Ou a mohol by si si dať vyčistiť tie ženské šaty čo máš schované moment kdeže to... Ooo už viem vo ventilácii v tvojej izbe aké klišé. " Začal sa škodoradostne smiať. Díval sa mi priamo do očí. Ten chalan si za pár sekúnd spravil z môjho mozgu obyčajnú archívnu zásuvku z ktorej si ťahal kartičky so všetkými informáciám o mne. Ale toto prehnal to by stačilo.

,, Stačilo hovoríš nie, nie, nie Dani, tak ťa volala maminka je to tak, to ešte nestačí je predsa slušnosť nechať gentlemana dohovoriť. Nie sme zvieratá.
Odvtedy si žil v detskom domove. Tvoj otec bol teda zrejme alkoholik. Máš sestru Lesiu ktorú si videl naposledy keď si mal 11. Niečo tam ešte vidím. Ale nie zlý Daniel zlý, zlý, zlý chlapec. Lesi tvoja vlastná sestra bola práve tvjou prvou obeťou. Práve na nej si si začal pestovať a živiť svoje psychopatické sklony. Povedz cítil si sa dobre keď si jej pľuľ do ksichtu, zvezoval ju, opchytkával a bil? Už ako dieťa si bol narušený ale pravda bolo niekde potrebné vyventilovať to čo tebe robil ocinko. Do 18 si žil v domove a keď si odišiel dostal si prístup k financiám tvojich nebohých rodičov a začal si s budovaním tejto dieri.,,

Chalan sa na chvíľu odmlčal a pozrel na mňa ľútostivím pohľadom.

,,Mal si vskutku tragický život. Hodný napísania poriadnej drámy bo dokonca by si z toho mohol mať aj nejaký celovečerák. Takže už mi veríš?,,

Chalan sa provokatívne usmial a prišiel k nám bližšie.

,,Prečo si myslíš že by som ťa nedokázal zmanipulovať?,,

Díval sa mi do očí.
Nechápal som o čom hovorí.

,,Nič také som si nemyslel.,,

,,Nehovorím s tebou ale s ním.,,

Otočil sa na Patrika a s vystrčeným ukazovákom sa blížil k nemu. Pohyboval sa tackavím groteskným spôsobom takmer ako bábka. Patrik sa na mňa vydesene pozrel a ustupoval dozadu.
Keď už Patrika zahnal až na úplný kraj miestnosti. Chalanova tvár zmenila výraz na veľmi mierumilovný.

,,Veď sa ma neboj.,,

Podal mu ruku na uzmierenie. Patrik trochu bojazlivo prijal jeho ponuku na mier. Všetko som to sledoval z úzadia s jemným úškrnom na tvári no zároveň s veľkým hnevom.

Chalan ho chytil za ruku a pritiahol si ho trochu bližšie. Chytil ho jemne okolo krku a kráčal s ním naspäť smerom ku mne. Zrazu zastal. Prudko s Patrikom trhol a on spadol na zem. Plazil sa od neho preč ale chalan ho doháňal. Došiel až úplne k nemu nohu mu položil na brucho a Patrik zastal.
Chalan sa usmieval od ucha k uchu.

,,Ako raz povedal jeden slávny umelec Sometimes to stay alive you got to kill your mind. Uvidíme či to funguje.,,

Chalan zvážnel. Zaťal zuby a zadíval sa mu do očí.
Patrikovi zmizol z tváre ten jeho vydesený výraz a zmenil sa na úplne nepríčetný. Chalan od neho odstúpil no nespúšťal z neho oči. Patrik sa postavil a zúrivo kráčal smerom ku mne. Prestávalo sa mi to páčiť.
Predo mnou zastal. Chvíľu len tak stál no potom sa so mnou začal zúrivo biť.
Schytal som pár úderov do brucha a tváre. Samozrejme som mu ich všetky opätoval. No on ani nestratil rovnováhu a to som teda nešetril silami. Ako keby ani necítil bolesť.

Podarilo sa mi zvaliť ho na zem. Tam som si na neho sadol a podržal som mu ruky nad hlavou.
Paťo sebou zúrivo šklbal na všetky strany. Mal som problém ho udržať.
Zaziapal som po Teodorovi.

,,Zastav to!,,

,,Ako si želáš.,,

Teodor odvrátil zrak od Patrika, niečo si zašomral, on sa prestal metať a ja som sa postavil. Paťo zostal ležať na zemi. Tváril sa ako keby mu niekto vygumoval mozog. Vôbec nevedel čo sa s ním stalo.
Teodor k nemu prišiel kľakol si a zasmial sa na ňom.

,,Chrobáčik neboj sa už si v poriadku trošku sa ti zatočila hlavička tak už mi veríš?,,

DuchWhere stories live. Discover now