Kapitola 50.

76 9 9
                                    

Pohľad Loly...

Nikdy som viac neprosila boha o slzy ako teraz. No on moje prosby nevyslyšal. Zrejme sa na mňa  už tiež nemohol ani pozrieť. Ostatne ako všetci. 

Patrik mi ležal pri nohách a plakal. Bolo cítiť že ten smútok vychádza z jeho najhlbšieho vnútra pretože sa mi zdalo že pri každom jeho vzlyku sa zem zatriasla. Je mi ho strašne ľúto. Nič z tohto nieje jeho vina. Keby som ho neprosila o to pojebané sérum mohla som to ešte stále byť ja. Viac menej. Ale teraz? Čo je zo mňa? Keď sa na seba pozriem je mi zle. Toto už definitíve nie som ja. 

To čo je v tom zrkadle je len lacná, zlomená napodobenina mňa. 

Nič z toho ma až tak nemrzí ako to že som tým neublížila len sebe. Ale aj  Patrikovi. Chcel mi len pomôcť a nakoniec sa svojou dobrotou rozbil na milióny drobných kúskov. Ktoré už nikdy nikto nedá dokopy. Moje srdce sa trhá každou jeho slzou spadnutou na zem. Nesmiem ho nechať takto trpieť. Môj vzhľad mi môže byť ukradnutý. Aj tak už budem dokonca života hniť v tomto pekle. 

Sklonila som sa k nemu a jemne ho začala hladiť po vlasoch. Zdvihol hlavu. Na tvári mal výraz čistého zúfalstva. 

,,Ččššššššt nechaj to tak nemôžeš za to.,,    

Pokrútil hlavou ale nedokázal nič povedať. 

,,Prosím neplač. Trhá mi to srdce. Za nič z toho čo sa tu stalo ty nemôžeš.,,

Tvár mu skamenela. Postavil sa.

,,Keby som Danielovi nepomohol vybudovať toto strašné miesto nemusela si tu skončiť rovnako ako stovky iný ľudí ktorých som mu pomohol predať a teraz už sú zrejme mŕtvy. Pochop to. Krv všetkých tých ľudí je na mojich a Danielovych rukách. Bojím sa aby tam nebola onedlho aj tvoja.,,

Dívala som sa na neho ako stojí predo mnou. Mal síce v istom ohľade pravdu ale nemohla som to pripustiť. Určite nie teraz.

,,Tak už niečo povedz! Prosím!,,  zakričal na mňa až mnou trhlo.

Nič som nepovedala len som prišla k nemu a objala ho. 

,,Ak niečo také budeš hovoriť tak sa to stane. Ale ak to nevyslovíš a zabojuješ môžme byť slobodný.,,  zašepkala som. 

,,Nemôžme sa sprisahať proti Danielovy. Nemáme ani najmenšiu šancu prežiť.,,

Trochu som sa odtiahla.

,,Máme. Ale musíme sa spojiť všetci.,,

,,Jeho ľudí nikdy nepresvedčíme. Dáva im také prachy že aj keby im niekto odsekol gule tak by sa narovnaly a vrátili sa k svojej práci.,,

,,Stačí keď povieš tomu čo vyrába sérum aby ho začal vyrábať viac že to má ako rozkaz od Daniela a potom by sme si mohli vybudovať vlastnú armádu.,,

,,Lola takto to nepôjde.,,

,,Ale áno.,,

,,Nie proste to by si všimol. Ja sa s ním porozprávam a dostanem nás odtiaľto. Spravím všetko aby si prežila.,,


Katka

Musela som napísať jednu časť ešte dnes. Potrebovala som sa odreagovať. Sry že je kratšia a aj menej kvalitná. Berte to tak že je to len niečo ako môj posledný výkrik do tmy a nebuďte veľmi kritický prosím. Ak sú tam chyby tak ma ospravedlňte som až príliš vytrasená na to aby som to nejako veľmi kontrolovala.

Stay Alive|-/

DuchWhere stories live. Discover now