Kapitola 59.

52 6 2
                                    

Pohľad Daniela...

Cítim že môj nový anjelik Katarína bude výnimočný. Má v očiach niečo strašne zlé a zároveň niečo čím ma hreje pri srdci zakaždým keď sa na ňu pozriem. Tá bude moja. 

,,Páči sa ti tá striekačka?,,

Znovu mi odpovedala tým hlasom pre ktorý by som bol ochotný zabíjať.

,,Je fascinujúca.,,

,,Môžeš si ju nechať.,, 

Spokojne sa usmiala a venovala mi jeden veľmi dlhý pohľad. 

,,Počkaj chvíľku tu. Donesiem ti striekačku aj s jej plnohodnotným obsahom.,,

Otočil som sa a rýchlo som bežal za Leom.



Otvoril som dvere na laborke ale Leo nikde.

,,Kde je Leo?,,

,,Musel isť ošetriť väzňa.,,

,,Dobre dajte mi niekto rýchlo sérum.,,

Niekto sa rozbehol dozadu do chladiaceho boxu a ochotne mi ho doniesol. Neviem kto to bol nevidel som mu do tváre. Schmatol som ho a bežal som naspäť za ňou. Totálne zatienila moju myseľ. Jediné na čo momentálne dokážem myslieť je ona a jediná moja túžba je splniť každú tú jej.  Cítim že ona dokáže zmeniť celý môj svet. Ktorý doteraz stál za hovno.


Otvoril som dvere do jej cely. Ležala na zemi a hrala sa s tou striekačkou. 

,,Pozri čo pre teba mám anjelik.,,

Posadila sa a ja som si k nej kľakol. Vlasy jej padali do tváre. Bože vyzerala tak sexy.  Ukázal som jej plnú striekačku. Doslova jej zažiarili oči. Vyhrnula si rukáv a pohľadom ma prosila aby som jej už konečne prepichol kožu ostrým koncom striekačky a vypustil do jej žíl tekutinu ktorá je pre ňu neznáma a tajomná. 

,,Si nervózna?,,

,,Ako pred prvým sexom.,,

Schuti som sa zasmial. 

,,Vtipná a krásna. Zabijácke kombo.,,

Odstránil som zo striekačky kryt ktorý bol na ihle a zadíval som sa jej do očí. 

,,Si pripravená? Sérum má na každého iný účinok záleží od toho ktorú tvoju vlastnosť alebo poruchu posilní. Takže?,,

Pevne a presvedčivo mi odvetila.

,,Som.,,

Chytil som ju za predlaktie a jemne som jej potrel žilu. S ihlou som sa priblížil ku modrému výstupku na jej koži. Zatlačil som a ihlou som prepichol jemnú a tenkú pokožku. Pootvorila ústa a zhlboka sa nadýchla. Zavrela oči, zaklonila hlavu. Jediné čo bolo v tú chvíľu v miestnosti počuť bolo jej o závod bijúce  srdce a spomaľujúcisa dych. Vybral som ihlu a pomaly som ju púšťal za ruku. So stále zavretými očami si ľahla. 


Díval som sa na ňu ale s každou prichádzajúcou sekundou som vedel že to už dlhšie nevydržím. Som slabý všetka moja sila a vôľa sa zo mňa vytratili keď som ju prvý krát zbadal. Čo bolo asi pol hodinu dozadu. Sám sebe neverím že som to dokázal za tak strašne krátku chvíľu. Dokázal som sa znovu zamilovať čistou a nefalšovanou láskou. Dokázal som niečo v čo som sám prestal veriť už dávno. 

Z pokľaku som sa dal na štyri a nahol som sa nad ňu. Otvorila oči a povedala. 

,,Ak si ma nevezmeš ty tak prepadnem do rúk Satanových. Môj život už nemá zmysel tak ťa prosím aby si ho prevzal do svojich rúk ty.,,



Pohľad Patrika...

Prebral som sa vo svojej izbe. Strašne ma bolela hlava, bilo mi srdce a vôbec som si necítil končatiny. Čo to kurva toho Dana napadlo. Kurva, kurva, kurva. Je mi strašne zle. Celé telo ma bolí ako keby som mal horúčku. Začalo ma napínať. Po štyroch som sa doplazil na hajzel a zgrcal som sa. Vytiahol som sa za umývadlo do stoja a zapol svetlo. Do matky, piči, kurvy božej. To čo som vygrcal práve. Boha som vypil čiernu farbu alebo... nie to nemohol spraviť. Ne.. ne..ne...

On mi vpichol do krku sérum. Ja som v riti. Bude zo mňa jeden z jeho väzňou. Zatočila sa mi hlava. Pozrel som sa do zrkadla a mal som pocit akože vidím dvojmo. Zase som sa zachytil umývadla. Díval som sa do odtoku ktorý sa mi stále viac a viac rozostroval. Zrýchlene  dýcham, znovu ma napne. Našťastie som sa otočil smerom k hajzlu a zase som sa zgrcal.

Kľakol som si na kolená hlavu som si položil na ruky ktoré mi viseli do hajzla. Mám pocit že zomieram. To je taký neskutočný kokot ten Dano. Najebem mu keď toto moje utrpenie skončí 

Zdvihol som hlavu a konečne sa mi podarilo zaostriť na predmety na poličkách. Zadíval som sa na jeden krém. Zase sa mi začal zlievať pohľad takže moje potešenie netrvalo dlho. Snažím sa zaostriť ale nejde mi to. Odvrátil som pohľad od poličiek. Zrazu som počul niečo jemne zabuchotať. Pozrel som sa naspäť a veci na poličke poskakovali ako keby som do nej jebol. Jediná chyba bola že som bol od nej tak cca 2 metre a nedočiahol som na ňu. Pretrel som si oči a keď som ich otvoril prestalo to zrak sa mi zaostril a ja som sa začal rozhliadať  po miestnosti. Na krajoch sa mi začalo niečo mihotať. Rozšírilo sa mi to nakoniec na také... ako by som to len opísal boli to niečo ako tunely.  Okraje som mal rozostrené videl som len veľmi málo. Potom ma z ničoho nič vyplo.  



Katka

Strašne moooooc ďakujem za nový cover úžasnej a strašne zlatej osôbke McForst. Táto kapitola je len pre teba.



DuchWhere stories live. Discover now