Kapitola 23.

240 26 2
                                    

Pohľad Loli...
Ticho sedím na posteli a trpím. Pociťujem taký vnútorný nekľud ktorý mi nedovolí zaspať. Z časti je to aj moja vina. Stále sa nedokážem zmieriť s tým že už nikdy neuvidím svojich blízkych, svoj domov a svojich kamarátov. Každý centimeter môjho tela doslova kričí že by som mala ísť spať no mozog nie ten ma drží pevne pri vedomí. Už len tie nekonečné a nezastaviteľné myšlienkové pochody sú na nevydržanie. Bojím sa že by sa mohla nejakým spôsobom dostať na povrch. Tak len trpím a celé noci sa trasiem. Určite trápim aj ju keďže je súčasťou mojho tela. Ale neozýva sa. Asi čaká na moje rozhodnutie.

Zdvihnem hlavu a pozriem sa do miestnosti. Pane bože. Už len ten pohľad na ponuré prázdne biele steny ma vnútorne ubíja.
Potrebujem sa osprchovať. Je mi tak duševne zle až sa mi chce smiať. A prečo nie. Prečo sa nezasmiať. Veď to je jediné čo mi zostalo. Už ma nebaví plakať a ukazovať tým svoju slabosť. Veď je to predsa komické. Oni sa na mne určite dobre zabávajú.
Tak sa k nim predsa pripojím.

Začnem sa smiať. Zákloním hlavu a neprestáva sa smiať.

Dvere sa rozletia. Ja sa otočím a vo dverách vidím tri gorily a jedného chalana v bielom skafandri. Spokojne sa na nich usmievam. Biely skafander sa ku mne začal približovať.
Postavím sa z postele a idem k nemu. Pozerám mu z tesnej blízkosti do očí.
Zasmejem sa. On si ponechá svoju kamennú tvár.
,,Bojíš sa ma?,,
S úsmevom na tvári sa ho pýtam.
On neodpovedá.
Ako asi vonia jeho krv.
Ó bože tak by som ju chcela vidieť a okúsiť jej pach.
,,Sadni si.,,
Rozkáže mi pevným trochu tlmeným hlasom.
Neuposlúchla som. Namiesto toho som sa nahla bližšie k jeho hlave.
,,Čo máš pod tým skafandrom?,,
Jednou rukou som mu stiahla rúško a jemne som ho pobozkala.
Spoza neho sa vynorili dve gorily. Chytili ma za ruky a pritlačili ma o stenu. Pozrela som na jednu z nich. Zatvárila sa znechutene. Mala vyholenú hlavu a zjazvenú tvár. Ten druhý na ľavej strane bol ako jeho klon. Trhala som sa cerila som na nich zuby no nič nepahalo. Nehodlali ma pustiť.

V podstate sa mi to páčilo. Chlap v skafandri vytiahol injekciu a blížil sa s ňou ku mne. Spolu s nim ku mne pristupovala aj tretia gorila. Chytila ma za hlavu a držala mi ju pri stene.

Chlap v skafandri zdvihol ruku a hrot ihly mi zastrčil do krku.
Zaštípalo to a ja som vykríkla od bolesti.
Pozrel sa mi do očí. Usmiala som sa na neho ,, Mám rada tvrdú predohru. " Vytiahol mi ihlu z krku a gorily ma pustili.

Chlap sa otočil a pobral sa k odchodu.
Chytila som sa za krk a začala som sa znovu smiať.
Na krku som cítila príjemnú bolesť.
,,Ešte si to niekedy zopakujeme fešák.,,
Chlap sa otočil a pozrel na mňa. Ja som na neho žmurkla a poslala mu vzdušnú pusu.
Otočil sa a odišiel.

Pod tou maskou bol celkom sexy. Najviac ma na ňom priťahovala predstava pulzujúcej krvi v jeho tepnách a jeho rozkošné kučeravé vlásky.

Začali sa mi zatvárať oči. Sadla som si na posteľ a pomaly som strácala vedomie. Hlava mi padla na vankúš a zaspala som.

DuchWhere stories live. Discover now