Kapımın tıklatılmasıyla gözlerimi istemsizce açtım. Uykuda haram!
Uykulu sesimle "Gir." dedim. Ardından yatakta oturur pozisyona geldim.
İçeri giren annemdi. Elinde beyaz bir gelinlikle yanıma geldi. "Bu akşama hazır olman lazım." dediğinde duvardaki saate baktım. Saat dörde kadar uyumuşum!
"Ben hazırlanırım. Sen çık." deyip gelinliği elinden aldım. Güzel bir gelinlikti. Neden olsa büyük bir ağa ile evleniyordum. (!)
Annem odadan çıktığında lavobaya girdim. Bir duş almam lazımdı. Üstümdekilerden kurtulup kendimi suyun altına attım.
Saçlarımı iyice ıslatıp naneli şampuanı saçlarıma yedirdim. Baya bir köpürttükten sonra yıkadım. Naneli duş jelini vücuduma iyice sürdükten sonra duştan çıktım.
Beyaz bornozumu giyip aynanın önüne geçtim. Dişlerimi hızlıca fırçaladıktan sonra saçlarımı kuruttum.
Banyodan çıktıktan sonra hemen iç çamaşırlarımı giyip gelinliği üstüme geçirdim. Çok ağırdı. Ama çokta güzeldi.
Kapım çalınınca "Gir." dedim. Gelen kuofördü. Aynamın karşısına oturup konuştum. "Sade bir makyaj ve güzel bir topuz."
Kuoför başını salladı ve işine koyuldu. O saçımı yaparken içeriye iki kişi daha girdi. Birisi makyajımı yapmaya diğeri ise manikür yapmaya koyuldu. Cidden bir kişi yeterdi.
Yaklaşık bir saat sonra işim bitti. Yerimden kalkıp boy aynamdan kendime baktım. Cidden çok güzel görünüyordum. Tam bir gelin gibi.
Odadan çıktığımda konağın büyük camından dışarıya baktım. Çok fazla kalabalıktı.
Merdivenlerin başında Emre Ağa'yı görünce duraksadım. Siyah damatlığın içinde bana bakıyordu.
Gözlerimi yere dikip yanına ilerledim. Koluma girince kendimi çekmek istedim ama çekmedim.
Merdivenlerden inerken bir elimle gelinliğime takılmamaya çalışıyordum.
Konaktan çıkınca herkesin gözü bize döndü. Gözlerim Esin'i bulunca hafifçe gülümsedim. Bana kırık bir şekilde baktı. Oda çok etkilenmişti bu olanlardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE -Küçük Hanımağa-
Teen FictionBir insanın hayatını söndürmek aslında çok kolaydır. Acı çekmesini sağlamak, üzmek kolaydır. Bütün hayatı sönen bir kız. Bütün mutluluklarını okyanusun derinliklerinde kayıp eden. Töreye kurban giden bir kız. Ya mutlulukları için o okyanusun içinde...