→Μεριά Ντάνιελ←
Ξυπνάω και νοιώθω ένα βάρος στο στήθος μου , η Ναταλία. Είναι πολύ γλυκιά σαν μωρό κοιμάται πάνω μου. Εδώ θέλω να μείνει για πάντα. Μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα της χτυπημένη εχτές και αυτά που μου είπε. Θα τον σκοτώσω τον μαλακά που τόλμησε να την ακουμπήσει! Αναδύεται στην αγκαλιά μου και την βλέπω να ανοίγει τα ματάκια της. Μου χαμογελάει.
Ν.:"Καλημέρα"
Ντ.:"Καλημέρα." λέω και την φιλάω απαλά στο στόμα.
Ν.:"Είσαι ώρα ξύπνιος"
Ντ.:"Όχι πολύ. Πως είσαι? "
Ν. :"Καλά"
Ντ.:"Το χέρι σου?"
Ν. :"Πονάει ακόμα αλλά θα μου περάσει"
Ντ.:"Εντάξει. Πάνε να φας πρωινό. Εγώ έχω μια δουλειά και μετά θα περάσουμε την μέρα μαζί. Καλά μωρό μου? "
Ν. :"Εντάξει. Που θα πας?"
Ντ. :"Έχω μία δουλειά μην σε απασχολούν αυτά εσένα κάνε αυτό που σου είπα. "
Ν. :"Καλά αλλά να προσέχεις"
Ντ.:"Μην ανησυχείς. Όταν τελειώσεις με το πρωινό τα πράγματα σου θα έχουν μεταφερθεί εδώ. "
Ν. :"Γιατί? Δεν υπάρχει λόγος"
Ντ.:"Θα γίνει αυτό που είπα Ναταλία τέλος"
Ν. :"Όχι. "
Ντ. :"Γιατί αντιδράς έτσι τώρα? "
Ν. :"Θα καταλάβουν όλοι ότι είμαστε μαζί"
Ντ.:"Εντάξει ας το καταλάβουν. Κρυφό θα το κρατήσουμε? "
Ν. :"Όχι απλά δεν θέλω γιατί θα λένε ότι είμαι μαζί σου για τα λεφτά"
Ντ. :"Και είσαι μαζί μου για τα λεφτά? "
Ν. :"Τι? Είσαι τρελός όχι βέβαια να τα βράσω τα λεφτά σου και τελείως φτωχός να ήσουνα εγώ πάλι θα σε ήθελα"
Ντ.:"Ωραία τότε μη σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι σημασία έχει τι είναι αλήθεια το θέμα έληξε το περισσότερο σε 2 ώρες τα πράγματα σου θα έχουν μεταφερθεί στο δωμάτιό μου . Σε 3 ώρες να είσαι έτοιμη θα γυρίσω και θα βγούμε εντάξει? "
Ν.:"Καλά Γειά" την φιλάω και φεύγω. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και καλώ τον αριθμό που θέλω.
Κρίστιαν:" Έλα τι έγινε? "
Ντ.:"Έλα πάρε και τον άλλον και ελάτε στο γνωστό μέρος "
Το κλείνω και σε λίγα λεπτά φτάνω στο μέρος που θέλω. Βγαίνω και πήγαινε μέσα στο μαγαζί.
Υπάλληλος:"Καλησπέρα τι θα θέλατε? "
Ντ.:"Ψάχνω τον Γιώργο Ιωάννου" λέω κοφτά και αυστηρά.
Υπ. :"Μάλιστα εκεί είναι" μου δείχνει προς το μέρος του. Πηγαίνω εκεί και τον σκουντάω στην πλάτη. Γυρνάει
Ντ.:"Γειά σου Γιώργο"
Γ. :"Γειά μεγάλε γνωριζόμαστε? "
Ντ.:"Όχι άλλα θα γνωριστούμε" τον πιάνω από τον γιακά και τον σέρνω έξω από το μαγαζί ενώ μου λέει να τον αφήσω.
Ντ.:"Σκάσε" λέω και του δίνω μία μπουνιά και πέφτει κάτω. Τον σηκώνω και τον βάζω στο αμάξι.
Γ. :"Τι θες μαλακά σε ξέρω και από χτες ηλίθιε"
Ντ.:"Σκάσε γιατί επιβαρύνεις την θέση σου που είναι ήδη χάλια"
Φτάνω στο γνωστό μέρος και βλέπω τα παιδιά ήδη εκεί. Τον βγάζω από το αμάξι και τον πετάω κάτω αλλά σηκώνεται.
Ντ.:"Αυτός Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΌΛΜΗΣΕ ΝΑ ΑΓΓΊΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ ΤΌΛΜΗΣΕ ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΆΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΠΟΛΎ ΑΚΡΙΒΆ ΑΥΤΌ!"
ΝΤ.:"ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ! " του ορμάω και αρχίζω να τον χτυπάω ασταμάτητα στην αρχή μου έριξε μερικές αλλά μετά μόνο έτρωγε. Μετά από ώρα ενώ τον χτυπάω λέω
Ντ.:"Σε αρέσει να χτυπάς γυναίκες ΕΕΕ??"
ΝΤ.:"Τώρα που τις τρως μαλακά σε αρέσει? "
Ντ. :"ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΆΣΕΙΣ ΞΑΝΆ ΤΗΝ ΝΑΤΑΛΊΑ ΣΤΑ 100 ΜΈΤΡΑ Ή ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΈΣΤΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΞΑΝΆ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΜΕ ΤΑ ΊΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ???"
Δεν τον αφήνω να απαντήσει και συνεχίζω να τον χτυπάω στο τέλος λιποθυμάει. Οι φίλοι μου με τραβάνε από πάνω του.
Κρ. :"Φτάνει τώρα ΤΈΛΟΣ τον τιμώρησες τώρα ηρέμησε." Ηρεμώ κάπως.
Αντριάν:"Πρέπει να τον πάμε στο νοσοκομείο"
Τον βάζουμε στο αμάξι αναίσθητο και πάμε στο νοσοκομείο.
Νοσοκόμα:"Τι έπαθε ?"
Ντ.:"Τον χτύπησαν μάλλον εμείς τον βρήκαμε και τον φέραμε"
Ν.:"θα τον αναλάβουμε εμείς εσείς περιμένετε εδω" μετά από μισή ώρα ξυπνάει και μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιο τον πλησιάζει ο Κρίστιαν
Κρ.:"Πήγαν να σε ληστέψουν αντιστάθηκες και σε χτύπησαν μέχρι να λιποθυμήσεις δυστυχώς δεν είδες τα πρόσωπα τους. Κατάλαβες τι έγινε και τι θα πεις? Γιατί αν κάνεις καμιά μαλακία δεν θα σε βρουν ζωντανό. Συνεννοηθήκαμε νομίζω ε? " αυτός κουνάει καταφατικά το κεφάλι. Λέει αυτά που του είπε ο Κρίστιαν στους αστυνομικούς και μετά εμείς φεύγουμε.
Κρ.:"Να μας γνωρίσεις την Ναταλία κάποια μέρα"
Αντ. :"Ναι να δούμε αυτή που σου έκλεψε την καρδιά φίλε"
Ντ.:"Χαχα ναι θα την γνωρίσετε αλλά άλλη μέρα τα λέμε μάγκες"
Πηγαίνω σπίτι και επιτέλους θα περάσω την υπόλοιπη μέρα με την Ναταλία ΜΟΥ.Γειά σας! Τι κάνετε? Τον κανόνισε τον Γιώργο ο Ντάνιελ♥ Αχ πόσο το χάρηκα δεν φαντάζεστε. Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι σας και γράψτε μου στα σχόλια την γνώμη σας♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Πόσο δυνατή είναι η αγάπη;
FanfictionΝαταλία , ευγενική , καλόκαρδη, γλυκιά, ανέμελη, ατίθαση, ανεξάρτητη, σπούδασε για να γίνει νταντά αλλά δουλεύει σε μία καφετέρια προσωρινά μέχρι να βρει δουλειά ως νταντά. Ντάνιελ, απόμακρος, ψυχρός, μυστήριος, αυταρχικός, καταβάθος κρύβει μια μεγ...