Κεφάλαιο 31

602 45 9
                                    

→Μεριά Ντάνιελ←
Ξημέρωσε και δεν έχει γυρίσει ακόμα. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ. Γαμώτο έφυγε με αυτόν τον μαλάκα. Δεν το πιστεύω και εκτός από αυτό κοιμήθηκε μαζί του. Έμεινε και το βράδυ εκεί. Θα τρελαθώ. Πότε θα έρθει? Καλά δεν θα έρθει? Θα έρθει κάποια στιγμή δεν μπορεί το στο καλό εκεί θα κάτσει για πάντα? Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα επιστρέψει τότε θα γίνει ΧΑΜΌΣ! Πάνω στην ώρα ακούω κλειδιά στην πόρτα.
→Μεριά Ναταλίας←
Είμαι ώρα έξω από το σπίτι και προετοιμάζομαι για τον χαμό που θα ξεσπάσει όταν μπω μέσα στο σπίτι. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και τελικά μπαίνω. Βλέπω τον Ντάνιελ ο οποίος μόλις με βλέπει με πλησιάζει επιθετικά.
Ντ. :"Που ήσουν? "
Ν. :"Όπου θέλω."
Ντ. :"Σου έκανα μια ερώτηση και θέλω συγκεκριμένη απάντηση ΤΏΡΑ! Που ήσουν? " συγκεκριμένη απάντηση ε? Τώρα θα σου δείξω εγώ.
Ν. :"Ήμουν στο φεγγάρι" λέω τελείως φυσιολογικά.
Ντ. :"Δεν θα το ξαναπώ. ΠΟΥ ΉΣΟΥΝ? "
Ν. :"ΣΤΟ ΦΕΓΓΆΡΙ" του λέω κι εγώ φωνάζοντας. Θα σε τρελάνω. Τον βλέπω ότι έχει νευριάσει πάρα πολύ αλλά σκοπεύω να το φτάσω στα άκρα. Θα του δώσω τις συγκεκριμένες απαντήσεις όπως λέει αλλά θα είναι ξεκάθαρο ότι είναι ψέμα.
Ντ.:"ΓΑΜΏΤΟ! Τόσο πολύ σου άρεσε που το παρομοιάζεις με το φεγγάρι? "
Ν. :"Δεν παρομοιάζω τίποτα απλά απαντάω στις ερωτήσεις σου" του λέω εντελώς ήρεμα αν και ξέρω ότι σε λίγο θα ξεσπάσει καταιγίδα.
Ντ.:"Με ποιόν ήσουν? Με αυτόν τον ηλίθιο που σε είδα να φεύγεις? "
Ν. :"Ήμουν με τον Μπομπ Σφουγγαράκι." του λέω και τον βλέπω έτοιμο να εκραγεί.
Ντ. :"Μην παίζεις μαζί μου. Δεν σου έχουν μάθει να μην παίζεις με την φωτιά γιατί θα καείς? " και ήρθε η ώρα τέρμα τα αστεία.
Ν. :"Εγώ παίζω μαζί σου? Λοιπόν άκουσέ με καλά όπως δεν έχω εγώ κανένα δικαίωμα σε εσένα έτσι δεν έχεις και εσύ σε εμένα. Είμαι ελεύθερη και μπορώ να κάνω ότι θέλω και με όποιον θέλω και μάλιστα χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανέναν! Όπως έκανες κι εσύ άλλωστε. Και που σου απάντησα πολύ είναι. Αυτό που έκανες λέγεται ανάκριση και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το κάνεις γιατί δεν έχουμε τίποτα μεταξύ μας. "
Ντ.:"Καταρχήν εγώ κι εσύ δεν είμαστε το ίδιο! Κ..." τον διακόπτω
Ν. :"Μπα? Τι μου λες ρε παιδί μου εσύ δηλαδή θα πηγαίνεις με την μία και με την άλλη κι εγώ θα τρέχω από πίσω σου μια ζωή? Δεν στα είπαν καλά. "
Ντ.:"ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΚΌΠΤΕΙΣ! Εσύ το επέλεξες να χωρίσουμε όχι εγώ. Αλλά το παραδέχομαι έκανα λάθος και με αυτήν πήγα μόνο και μόνο για να σε κάνω να ζηλέψεις και από αντίδραση επειδή δεν ήθελες να είμαστε μαζί και το μετάνιωσα πολύ. Για να ξέρεις ήμουν έτοιμος να την διώξω όταν εμφανίστηκες εσύ και έτσι χωρίς να το σκεφτώ πολύ έκανα αυτό που μου ήρθε εκείνη την στιγμή χωρίς να έχω καθαρό μυαλό και χωρίς να σκεφτώ τις συνέπειες. Το έχω μετανιώσει πολύ. Συγνώμη μωρό μου συγχώρα με και είμαι διατεθειμένος να κάνω κι εγώ το ίδιο για να είμαστε ξανά μαζί. Αν φυσικά το έχεις μετανιώσει κι εσύ. "
δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου με την τελευταία του ανακοίνωση ότι είναι διατεθειμένος να με συγχωρέσει που πήγα με άλλον γιατί αυτός αυτό νομίζει. Είμαι έτοιμη να του πω την αλήθεια. Από την μία έτσι είναι σαν να παίρνω το αίμα μου πίσω όταν το νομίζει αυτό αλλά από την άλλη νιώθω άσχημα που του είπα ψέματα. Δεν πρέπει να λυγίζω τώρα θα του πω την αλήθεια αλλά πρώτα θα τον βασανίσω λίγο ακόμα.
Ν. :" Ντάνιελ λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σε συγχωρήσω. " λέω και σκύβω το κεφάλι.
Ντ.:"Πολύ καλά. Από εδώ και πέρα δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις από αυτό το σπίτι χωρίς να μου πεις που θα είσαι και με ποιους και αν δεν στο επιτρέψω. Επίσης έξω από το σπίτι θα συνοδεύεσαι από κάποιον δικό μου πάντα που θα μου δίνει αναφορά για το τι κάνεις. Και δεν με ενδιαφέρει για το αν έχω το δικαίωμα ή όχι. Έτσι κι αλλιώς είτε το έχω είτε όχι θα γίνει αυτό που έχω αποφασίσει. " μου είπε και έφυγε. Όντως πολύ σύντομα κατάλαβα ότι τα εννοούσε όλα όσα είπε. Το κατάλαβα όταν μια μέρα πήγα να φύγω χωρίς να του πω τίποτα και δεν με άφησαν οι φυλακές που έχει στην είσοδο να βγω γιατί δεν τους έχει ενημερώσει ο κύριος ότι πρόκειται να βγω. Έτσι πήρα απόφαση ότι θα πρέπει να τον ενημερώνω. Πολύ σύντομα όμως κατάλαβα επίσης ότι θα πρέπει να παίρνω και την άδεια του. Αυτό το κατάλαβα όταν πήγα και του είπα ότι θα βγω με την Μελίνα σε ένα μπαρ το βράδυ και μου ανακοίνωσε απλά ότι δεν θα βγω και φυσικά δεν μπόρεσα να βγω γιατί δεν με άφηναν οι άλλοι έξω να φύγω. Είμαι κλεισμένη στο σπίτι εδώ και 8 μέρες και δεν έχω βγει καθόλου εκτός από τον κήπο του σπιτιού. Δεν αντέχω άλλο. Πάω κάτω στο γραφείο του Ντάνιελ. Σήμερα θα βγω ο κόσμος να χαλάσει. Έστω μια βόλτα με την μικρή. Χτυπάω την πόρτα και όταν ακούω το περάστε μπαίνω μέσα.
Ν.:" Θέλω να βγω έξω. Να πάω μια βόλτα με την μικρή. Δεν αντέχω άλλο κλεισμένη εδώ μέσα τόσες μέρες."
Ντ. :"Καλά να βγείτε αλλά θα έρθει μαζί και ένας σωματοφύλακας. Μόνες σας δεν σας αφήνω. "
Ν.:"Πφφ καλά. " τουλάχιστον θα βγω λίγο έξω. Ετοιμάζομαι και ετοιμάζω την μικρή. Όταν είμαστε έτοιμες να φύγουμε έρχεται ένας άνδρας που λέει ότι αυτός θα έρθει μαζί μας ως σωματοφύλακας. Φεύγουμε όλοι μαζί και πάμε σε ένα πάρκο δεν έχει πολύ κόσμο και μετά από λίγη ώρα έχουν φύγει και είμαστε μόνο εμείς οι τρεις. Τότε λέω στην μικρή να πάμε σπίτι γιατί άρχισε να βραδιάζει. Ετοιμαζόμαστε να φύγουμε όταν εμφανίζονται ξαφνικά δύο άντρες ψηλοί και πολύ γυμνασμένοι. . Πλησιάζουν επιθετικά και οι δύο πρώτα τον σωματοφύλακα ο οποίος προσπαθεί να αμυνθεί αλλά είναι δύο οι άλλοι και δεν τα καταφέρνει. Εγώ παίρνω την μικρή αγκαλιά γιατί δεν μπορεί να τρέξει είναι μικρή ακόμα και αρχίζω να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ όμως με την μικρή αγκαλιά μου είναι δύσκολο. Ακούω κάποιον να φωνάζει από πόνο και πρέπει να είναι ο σωματοφύλακας αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για να τον βοηθήσω. Πρέπει να πάω σπίτι έτσι θα το πω στο Ντάνιελ και αυτός ξέρει τι να κάνει. Νιώθω κάποιον να με ακολουθεί. Κρατάω την μικρή ακόμα πιο γερά πάνω μου και προσπαθώ να τρέξω πιο γρήγορα. Ξαφνικά με αρπάζει και προσπαθώ να ξεφύγω. Φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ βοήθεια. Εκεί που προσπαθώ να ξεφύγω νιώθω έναν οξύ πόνο στο κεφάλι μου. Μετά όλα μαύρα.

Γειά σας! Τι κάνετε? Πήγε να λυγίσει η Ναταλία και να του πει την αλήθεια αλλά τελικά δεν το είπε. Στο τέλος τους επιτέθηκαν και τελικά δεν κατάφερε να ξεφύγει αυτή και η μικρή. Τι θα γίνει? Ποιος θέλει το κακό τους? Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι σας και γράψτε μου στα σχόλια την γνώμη σας. Καλό απόγευμα♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Πόσο δυνατή είναι η αγάπη;Where stories live. Discover now