Κεφάλαιο 26

566 45 3
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου. Νοιώθω ένα χέρι στην μέση μου. Γυρνάω και βλέπω τον Ντάνιελ. Τι όμορφος που είναι! Μα τι στο καλό λέω? Τι κάνω στο κρεβάτι του ? Βλέπω αν φοράω ρούχα και ευτυχώς φοράω. Σκέφτομαι λίγο τι έγινε χθες και θυμήθηκα ότι ήρθα στο δωμάτιό του και με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω. Μετά τον ένιωσα μέσα στον ύπνο μου να με αγκαλιάζει αλλά δεν μπορούσα να φύγω τον είχα ανάγκη και τώρα τον έχω αλλά δεν πρέπει να ξεχνάω όλα αυτά που έγιναν και τα ψέμματα που μου είπε. Σιγά σιγά προσπαθώ να βγω από την αγκαλιά του και να σηκωθώ. Ενώ έχω σχεδόν βγει ξαφνικά με τραβάει απότομα ξανά στην αγκαλιά του.
Ντ. :"Που πας?" λέει ενώ έχει ακόμα κλειστά τα μάτια του.
Ν. :"Άσε με. Θέλω να σηκωθώ. "
Ντ. :"Αγάπη μου κάτσε λίγο ακόμα. "
Ν. :"Όχι Ντάνιελ ΆΣΕ ΜΕ! Και από που κι ως που αγάπη σου ?" με κοιτάει
Ντ.:"Πρέπει να μιλήσουμε"
Ν. :"Ναι πρέπει. Τώρα άσε με! "
Ντ.:"Όχι! "
Ν. :"Ντάνιελ α..." δεν με αφήνει να τελειώσω αυτό που λέω και με φιλάει. Στην αρχή προσπαθώ να τον διώξω αλλά τελικά ανταποκρίνομαι και τον φιλάω και εγώ. Έρχεται από πάνω μου ενώ συνεχίζει να με φιλάει.
Ντ.:" Μου έλειψες πολύ! Σε θέλω Ναταλία"
Ν.:" Κι εμένα μου έλειψες πολύ Ντάνιελ αλλά ..."
Ντ.:"Δεν έχει αλλά μωρό μου " μου λέει και με φιλάει ξανά. Εγώ αφήνομαι στα χέρια του. Μου βγάζει την μπλούζα και το παντελόνι. Με κοιτάει, με φιλάει στο λαιμό και κατεβαίνει προς τα κάτω μου βγάζει το σουτιέν και έπειτα το σλιπάκι μου. Βγάζει και αυτός το δικό του. Με κάνει δικιά του ξανά μετά από τόσο καιρό. Τελειώνω και τον νιώθω να τελειώνει και αυτός μέσα μου. Πέφτει δίπλα μου και με αγκαλιάζει. Δεν έπρεπε να τελειώσει μέσα μου. Ελπίζω να μην γίνει τίποτα με μία φορά. Γενικά δεν έπρεπε να γίνει αυτό μεταξύ μας!
Ν. :" Δεν έπρεπε να γίνει αυτό! "
Ντ.:"Τι λες?"
Ν. :"Αυτό που σου λέω δεν έπρεπε να γίνει αυτό! " σηκώνομαι απότομα ,παίρνω τα ρούχα μου και φεύγω γρήγορα. Μπαίνω στο δωμάτιό μου και κλειδώνω ευτυχώς δεν με είδε κανείς. Αν και είχα καλυφθεί με τα ρούχα μου και πάλι είμαι γυμνή τέλος πάντων. Πηγαίνω στο μπάνιο που είναι στο δωμάτιό μου και κάνω ένα μπάνιο. Βγαίνω ντύνομαι και πάω στο δωμάτιο της μικρής γιατί δεν την είδα χθες. Όταν με βλέπει έρχεται τρέχοντας και με αγκαλιάζει. Παίζουμε αρκετή ώρα και μετά αποφασίζω να πάω κάτω στο γραφείο του Ντάνιελ για να μιλήσουμε. Χτυπάω την πόρτα και όταν λέει περάστε μπαίνω μέσα. Με κοιτάει.
Ν. :"Ήρθα για να μιλήσουμε. "
Ντ.:"Ναι λοιπόν κάτσε κάτω. Θα με ακούσεις και δεν θα με διακόψεις! ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ? " κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.
Ντ.:"Ωραία. "

Γειά σας!♥ Τι κάνετε? Δεν τα βρήκαν παρόλο που έγιναν όλα αυτά. Να δούμε θα είναι και πάλι μαζί ή όχι? Στο επόμενο η Ναταλία θα μάθει την αλήθεια από τον Ντάνιελ! Το ξέρω ότι σας είπα ότι σε αυτό το κεφάλαιο θα μάθει την αλήθεια αλλά τελικά μου βγήκε λίγο διαφορετικό από ότι περίμενα και άλλαξα κάποια πράγματα!♥♥ Θύμωσε λίγο ο Ντάνιελ στο τέλος και με το δίκιο του αλλά εντάξει και η Ναταλία τι να κάνει. Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι σας και γράψτε μου την γνώμη σας στα σχόλια. Καληνύχτα♥♥♥♥♥♥♥♥

Πόσο δυνατή είναι η αγάπη;Onde histórias criam vida. Descubra agora