Κεφάλαιο 30

610 51 14
                                    

Ντ.:"Δεν έχεις δικαίωμα να με κρίνεις που πήγα με άλλη. Εγώ σου εξήγησα και σου ζήτησα συγνώμη εσύ όμως δεν ήθελες να είσαι μαζί μου. Ετσι εγώ είμαι ελεύθερος και επειδή είμαι ελεύθερος έχω το δικαίωμα να κάνω ότι θέλω και με οποία θέλω. Δεν ήμαστε μαζί από δική σου επιλογή. Τι νόμιζες ότι θα σε περιμένω μια ζωή ή ότι θα τρέχω από πίσω σου και θα σε παρακαλάω μια ζωή? Όχι. Την αγάπη μου στην έχω δείξει αλλά μάλλον δεν την ήθελες. Τώρα λοιπόν μη ζητάς εξηγήσεις. Λες ότι σε πληγώνω. Σε πληγώνω? Σοβαρά? Εσύ νομίζεις δεν με πληγώνεις? Όταν μου λες ότι δεν θες να είσαι μαζί μου, ότι δεν με εμπιστεύεσαι? Δεν με πληγώνεις? Εσένα αυτή ήταν η αγάπη σου? Αν ήθελες να είσαι μαζί μου και δεν μου έλεγες ότι δεν θέλεις και ότι δεν με εμπιστεύεσαι και άλλες τέτοιες μαλακίες τώρα θα ήμασταν μαζί αγκαλιά στο κρεβάτι μας και τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί αλλά εσύ προτίμησες να γίνουν όλα μπάχαλο. Μην κατηγορείς μόνο εμένα λοιπόν γιατί φταίμε και οι δύο!"
Ν. :"Έχεις δίκιο. Σε όλα έχεις δίκιο αλλά τώρα δεν αλλάζει κάτι. Και όπως εσύ είσαι ελεύθερος και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις έτσι κι εγώ είμαι ελεύθερη και μπορώ να κάνω ότι θέλω και με όποιον θέλω. Και να είσαι σίγουρος πως αυτό θα κάνω. "
Ντ.:"Δεν πρόκειται να σε αφήσω να κάνεις τίποτα! ΔΕΝ ΘΑ ΚΆΝΕΙΣ ΤΊΠΟΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΈΝΑΝ! "
Ν.:"ΘΑ ΚΆΝΩ ΌΤΙ ΘΈΛΩ!" λέω και φεύγω από το δωμάτιο. Πηγαίνω στο δικό μου και προσπαθώ να κοιμηθώ.
Ξύπνησα με πονοκέφαλο σήμερα αλλά ευτυχώς μετά μου πέρασε. Ήρθε από εδώ η Μελίνα και της είπα όλα όσα έγιναν και το βράδυ κανονίσαμε να βγούμε οι δύο μας. Η μέρα πέρασε γρήγορα και έτσι ετοιμάστηκα και βγήκα. Πήγαμε σε ένα μπαρ. Χορεύαμε μέχρι που βλέπω να μπαίνει στο μαγαζί ο Ντάνιελ με τους δύο κολλητούς του. Τώρα θα του δείξω. Θα τον κάνω να νιώσει όπως ένιωσα κι εγώ. Αρχίζω να χορεύω λίγο πιο προκλητικά μέχρι που με πλησιάζει ένας όμορφος άντρας και χορεύουμε μαζί.
Άντρας:"Τι λες κούκλα φεύγουμε? Πάμε κάπου οι δύο μας, ας πούμε σπίτι μου" τον κοιτάω και του γνέφω καταφατικά. Τότε με φιλάει στο στόμα και με τραβάει γρήγορα έξω από το μπαρ. Λίγο πριν μπω στο αυτοκίνητο του βλέπω τον Ντάνιελ να βγαίνει από το μαγαζί και να με φωνάζει. Εγώ τον αγνοώ και λέω στο άντρα να ξεκινήσει γρήγορα. Ο Ντάνιελ τελικά δεν προλαβαίνει να με σταματήσει. Την ώρα που είμαι μέσα στο αμάξι σκέφτομαι πως θα ξεφύγω από όλο αυτό.
Ν. :"Σε παρακαλώ σταμάτα το αυτοκίνητο να κατέβω. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό συγνώμη."
Άντρας:"Έχει να κάνει με τον άντρα που σε φώναζε πριν έτσι? "
Ν. :"Ναι και γενικά είναι περίπλοκο το θέμα αλλά τον αγαπάω και δεν μπορώ να κάνω κάτι με κάποιον άλλο. Το μόνο που θέλω είναι να τον κάνω να πιστεύει ότι πήγα με άλλον και εσύ μου έδωσες την ευκαιρία. Συγνώμη. Ειλικρινά είσαι πολύ ωραίος άντρας και μπορείς να ρίξεις οποία θες απλά εγώ δεν μπορώ γιατί αγαπάω άλλον. Και πάλι χίλια συγνώμη που σε έμπλεξα σε αυτό. "
Άντρας:"Εντάξει δεν πειράζει. Φαίνεται ότι τον αγαπάς. Επίσης είσαι πολύ γλυκιά και καλή είναι τυχερός που σε έχει. Που θες να σε αφήσω? "
Ν.:"Σε ευχαριστώ πολύ. Στο σπίτι μιας φίλης μου που είναι εδώ κοντά." Του είπα που να με αφήσει και έφυγε. Εγώ περπάτησα λίγο και όταν έφτασα εκεί που ήθελα χτύπησα το κουδούνι. Η αλήθεια είναι πως του είπα ψέματα στο που είναι το σπίτι και στο ότι μένει μια φίλη μου , γιατί είναι άγνωστος ούτε που τον ξέρω έτσι του είπα ένα τυχαίο σπίτι που είναι κοντά σε αυτό του ξαδέρφου μου. Ανοίγει την πόρτα ο ξάδερφος μου και με κοιτάει λίγο περίεργα
Τάσος:"Τι έγινε μικρή βραδιάτικα?"
Ν. :"Μπορώ να κοιμηθώ εδώ απόψε? "
Τ. :"Εννοηται μικρή έλα" μπήκα μέσα και του είπα όλα όσα έγιναν. Μετά ξάπλωσα και με πήρε ο ύπνος.

Γειά σας.♥♥ Πώς είστε? Της τα είπε πολύ καλά ο Ντάνιελ στην αρχή. Αλλά είναι γάτα η Ναταλία και θέλει να τον κάνει να πληρώσει. Που θα βγουν όλα αυτά? Καλό βράδυ!♥♥♥♥♥♥

Πόσο δυνατή είναι η αγάπη;Where stories live. Discover now