Egy 18 éves lány lakott a nagymamájával egy öreg kertes házban.Este volt a lány elment bulizni a barátaival.De a nagyanyja azt mondta neki: - Ne menny el gyermekem.Látomásom van! azt gondolta a lány: Istenem már megint ezek a kibaszott látomások.A nagymama megint megszólalt: Ne menny el itthonról.Szörnyű dolog fog veled történni.Mondta a lány halkan: Menny már magaddal!. Erre az öreg nő megint megszólal : jól van menny.De ha látsz egy hatalmas fehér kutyát piros szemekkel az út szélén, akkor siess haza.Jajj hadjál már!-mondta a lány és ment bulizni.Egyszer csak meglátott egy hatalmas fehér kutyát piros szemekkel az út szélén.A lány nagyon megijedt, és azt mondta a barátainak.: Szerintem mennyünk haza és nézzünk egy filmet.Ne mennyünk bulizni.Azt mondták a barátai: Istenem hallgatsz arra a vén trottyra? Dehogy megyünk . Menny haza egyedül.Így is lett. A lány haza ment.Bement a házba , halkan hogy a nagyanyját fel ne keltse.! De tévedett a nagyanyja nem is aludt, hanem ott állt az ajtója előtt, de ezt a lány nem látta.A nagymama sírt.Reggel odament a lány ágyához, és felébresztette.Azt mondta neki:: Gyermekem a barátaidat , tegnap este brutálisan meggyilkolták, majd a vízbe dobták.Délután nézték a híradót, hát mi volt benne? !:: Egy fiatal csapatot az éj közepette egy körözött gyilkos brutálisan meggyilkolta , majd mindet a vízbe dobta.A rendőrség ma talált rájuk!!