Freddy Krueger hosszú évek óta borzolja az idegeket és tartja rettegésben a környéket. Számtalan fiatalt üldözött már a halálba, s úgy tűnik, semmi sem állíthatja meg, semmi sem pusztíthatja el. A környéken mindössze egyetlen tinédzser maradt életben, aki hamarosan rájön, hogyan pusztíthatná el végérvényesen
rülFreddy Krueger újra lecsap. Elsőként Alice barátját öli meg, majd hamarosan elintéz mindenkit, aki a lány környezetébe kerül. Alice egyetlen lehetséges szövetségese Amanda Krueger, Freddy régóta halott mamája. Krueger mama előélete zaklatott, hiszen azután adott életet szörnyszülött fiának, hogy őrültek házába zárták. Amanda lelke csapdába esett, de ha Alice-nek sikerül megszabadítania, a mama megfékezheti vérszomjas fiacskáját, Freddyt... t gyilkost
A fiatalKristen rettegve számol be gyanújáról, biztos benne, hogy FreddyKrueger viszatért. Minden éjszaka rémálmok gyötrik, s egyre gyakrabbanfordul elő, hogy beleálmodja barátait is, akik ezáltal maguk isbelekerülnek a vérfagyasztó álomba. Mindezek ellenére mégsem veszikkomolyan, s amikor a lány meghal, barátjának húga, Alice lép a helyébe,aki hamarosan rájön, hogyan számolhat le Freddyvel.
A harmadik részben hét tinédzser küzd Freddy ellen a zárt osztályon, rémálmok közepette. Freddy ˝játszik˝ velük, hiszen minden áldozat erősebbé teszi őt. A túlélők felveszik a harcot álmaik megrontója ellen: a mágia erejét vizsgálva kiderül, hogy Freddy átkát csak testének újratemetésével törhetik meg. Amikor minden jóra fordulna, Freddy múltjából újabb meglepetés bukkan elő, ami után senki nem érezheti magát biztonságban még a valóságban sem.
Öt éve már, hogy Nancy Thompsont rémálmok gyötörték az Elm utcában. A házba új lakók költöznek: a Walsh család, apa, anya, Nancy és a 17 éves Jesse. Jessét a beköltözés pillanatától kezdve rémálmok gyötrik, de a szülei nem aggódnak, azt hiszik, hogy csak a beilleszkedés nehézségei viselik meg a fiút. Jesse azonban már tudja, hogy a házban valamilyen titokzatos, ördögi erô mûködik, mert aggasztó jeleket tapasztal. Az év leghűvösebb estéjén például nagy a forróság, a háztartási berendezések pedig teljesen önálló életet élnek. Jesse új barátnőjéhez, Lisához fordul, és lassan összeáll a kép az épület lidérces múltjáról és Freddy Kruegerről, akit már évekkel korábban meggyilkoltak. Hiába tudják azonban, hogy Freddy már nem él, a férfi egyre gyakrabban jelenik meg Jesse álmában, sőt a fiú úgy érzi, hogy Freddy sötét, titokzatos, gyilkos énje egyre inkább elhatalmasodik benne. Amikor aztán kiderül, hogy Jesse egyik tanárát meggyilkolták, a fiú azonnal magát érzi felelősnek, azt hiszi, hogy a szörnyűséget ő követte el. Hogy elkerülje a további bonyodalmakat, minden kapcsolatot megszakít szeretteivel, a szüleivel és Lisával, kizárólag az egyik barátjában bízik meg, akit arra kér, hogy virrasszon vele. Az éjszaka során Jessén eluralkodik a gonosz, a benne lakozó Freddy kitör és végez a baráttal. Jesse most már teljesen Freddy hatalmába kerül, és a gyilkos őrjöngésnek szinte lehetetlen az útját állni. Ám a fiúnak segít Lisa, aki minden erejét összeszedve legyőzi a gonosz erőket.