5 történet

1K 33 0
                                    

Sokan emlékszünk azokra a történetekre, amiket a tábortűz felett meséltek nekünk, majd remegve bújtunk a takaró alá. Most hoztunk pár rémesen félelmetes sztorit, amelyek az interneten keringenek!

5. Az Angyal Szobor

Ez a történet egy párról szól, akik úgy döntöttek hogy elmennek éjszaka egy hotelbe, és megünneplik a házassági évfordulójukat. Hívtak a gyerekeikhez egy bébiszittert, aki úgy ért oda a családhoz, hogy a gyerekek már aludtak. A bébiszitter ezért unalmában Tévézni kezdett a szülők hálószobájában, ugyanis csak ott volt tv készülék. Az apa hazatelefonált, hogy minden rendben van e, de a bébiszitter hangján érezte hogy valami nem stimmel. A bébiszitter mondta az apának, hogy a gyerekekkel minden rendben, viszont eléggé feszélyezve érzi magát a hálószobában lévő angyal szobortól.

A férfi kissé csodálkozott, és habozott. Nem értette a helyzetet, ezután utasította a fiatal lányt, hogy azonnal hagyja el a házat a gyerekekkel, mert náluk nincs semmiféle angyal szobor a hálószobában. Amikor a rendőrség megérkezett, a bébiszittert, és a gyerekeket holtan találták a saját vérükben fekve. A szobrot nem találták.

4. A Grifter

A Grifter egy szörnyű városi legenda, amely először 2009-ben jelent meg az interneten. Arról szól, hogy van egy videoklip összeállítás, amelyet ha valaki megnéz, akkor utána sokkot kap, és esélyesen nem is tér magához sosem. A videóban haldokló kisgyerekekről mutatnak jeleneteket, akik gyötrelmesen sikoltoznak, miközben megpróbálják belőlük kiűzni az ördögöt (különböző tradicionális keresztény kínzások által).

Bár történtek hasonló dolgok a történelem során, a Gifter sztorija csak egy kitalált történet szerencsére – amit elismert az a személy is, aki útjára engedte ezt a legendát. A megrázó jeleneteket egy Cseh filmből vágta ki (Little Otik – Ottóka), és bár azóta nagyon sokan tudják hogy csak átverésről van szó, mégis akadnak olyanok akik igaz történetként mesélik tovább egy tábortűz ropogása mellett.

3. SCP Alapítvány

A Secure, Contain, and Protect Foundation, más-néven SCP alapítvány egy kitalált szervezet. A történet először 2007-ben bukkant fel, amely azt állította hogy a szervezet sötét labor kísérleteket végez emberi holtesteken, illetve siralomházban fogvatartott bűnözőkön. Az SCP alapítványban számos orvos, kutató, és ügynök dolgozik, akiknek a célja az, hogy katalogizálják, és megértsék hogy néhány ember miért születik abnormálisan, azaz rendellenesen – olykor különleges képességek birtokában.

Az alapítvány törekvéseinek fő célja, hogy katonai célokra tudják felhasználni eme különleges képességeket. Az SCP – 173-as elnevezésű lény volt az első kísérlet eredménye, ami leginkább egy szoborra hasonlított, rövid kezekkel, és véresnek tűnő arccal. Egy kísérlet során rögzítették, mikor ez a lény bár nem tud mozogni, ha valakivel szemkontaktusban marad, és valaki ezután elfordítja a fejét, tehát megszakad a szemkontaktus, akkor a lény képes kitörni a nyakát.

Egy másik lény, a leghíresebb az SCP -682 névre hallgat, és állítólag elpusztíthatatlan hüllőszerű lény.

. Jeff, a Gyilkos!

Jeff egy 10 éves kisfiú volt, aki szüleivel, és testvérével új otthonba költöztek. Nem sokra rá, meghívást kapott az egyik új osztálytársától egy születésnapi partyra, amire úgy döntött, hogy magával viszi a kishúgát is, Kimet is. Mikor Jeff, és testvére a buszt várta, három szintén tizenéves srác kötözködni kezdett velük, és végül megtámadták őket. Jeff azonban sikeresen kivédte a támadást, ugyanis volt nála egy kis bicska. Az egyik támadónak eltört a csuklója, a másik kettő a késtől szerzett sebesüléseket.

Miután ez a megpróbáltatás megtörtént, Jeff ráeszmélt, hogy jó érzéssel töltötte el mikor másoknak okozott fájdalmat. Úgy érezte, hogy ez a sötét erő mindig benne lakozott, de eddig sosem merte szabadjára engedni. Ezután az iskolában folyamatosan zűrökbe, verekedésekbe keveredett a társaival.

Egyik éjszaka az édesanyja különös zajokra ébredt, amely a fürdőszobából hallatszott. Jeff felvágta a saját száját, hogy úgy látszon mintha folyamatosan mosolyogna, illetve levágta a szemhéjait is, mert úgy gondolta így jobban fog látni. Mikor az anyja látta, hogy a fia megőrült, az alvó férjéhez akart rohanni, azonban az elvágta a lábán az Achilles-inakat. Miután a nő elesett, a fiú többször hátba szúrta, és ezután az apjához sietett. A férfi éppen kiakart kelni az ágyból, mikor Jeff elvágta a torkát. Az utolsó mondat amit hallott, ez volt: "Anya folyton hazudott rólam..."

Miután végzett édesapjával, a húga szobájába ment, aki arra ébredt hogy testvére véres ujját tette a szájára, és csak ennyit mondott neki: "Shhhhh, aludj csak!". Jeffet soha többet nem látták a környéken, azonban a legenda úgy tartja, hogy még mindig besurran éjjel a házakba, és újabb áldozatokat szed.

1. Az Elveszettek

1970-ben történt, hogy egy kislányt brutálisan meggyilkoltak egy társas ház pincéjében. Akkoriban ez eléggé nagy visszhangot kapott a sajtóban, sokakat foglalkoztatott az ügy. A történetről egy amatőr videós stáb próbált dokumentum filmet készíteni, mindenféle szellemlátó, para-kutató segítségével. Miután lementek a pincébe forgatni, különös dolgok történtek. Kivágódtak az ajtók, rejtélyes suttogásokat hallottak. Gyakran hallották, ahogy egy suttogó hang marasztalni próbálja őket lenn a pincében. Ezekről a jelenségekről számos hiteles felvételt sikerült rögzíteniük, amelyek még mostanság is elbizonytalanítják a kétkedőket. A társasház lakói ezért ha tehetik, elkerülik a pince területét. A filmes stábot is figyelmeztették, hogy veszélyes dologra készülnek.

A történet szerint, a kislány szelleme nem egyedüli kísértet lenn a pincében, hanem folyton egy gonosz erő elöl bujkál. A legenda úgy tartja, hogy ez a gonosz erő vette rá a kislány gyilkosát is a kegyetlen tettre, mely szerint késztetést érzett arra, hogy végezzen a lánnyal. A társasház lakó először nem akarták elhinni, hogy mi történt lenn a pincében, ugyanis a férfit mindenki jó szándékú rendes embernek ismerte.

A filmes stábnak nem sikerült leforgatnia az anyagot, ugyanis közülük ketten rejtélyes módon eltűntek lenn a pincében, soha többé nem kerültek elő. A társasház lakói úgy vélik, hogy a kislánynak volt szüksége rájuk, hogy vigyázzanak rá a "gonosz erővel" szemben. Erről a történetről hamarosan egy filmet is láthatunk lost Ones – elveszettek címen.

Rémtörténetek/18+Onde histórias criam vida. Descubra agora