Anna

830 40 2
                                    




Volt egyszer egy kislány akit Annának hívtak, volt három "barátnője"  Timi, Lilla és Fanni akik elég lázadók, züllöttek voltak, sok  bolondságot csináltak, a kislány hitt a mikulásban, és hangosan  megemlítette előttük hogy a télapó bizony létezik és karácsonykor  ellátogat hozzá, emiatt a társai kinevették és megszégyenítették. Este a  lány gondolta, hogy ír egy levelet a télapónak, amiben elmeséli neki a  bánatát, elmesélte, hogy mit csináltak vele. Megírta, hogy ő hisz benne  és semmi sem rendítheti meg a hitét még a három rosszindulatú lány se,  leírta neki a saját házszámát, hogy a télapó tudja hova rakja az  ajándékot. Anna nagyon jószívű kislány volt, ezért megírta, hogy Timi,  Lilla és Fanni is kapjon valamit,  hogy végre elhiggyék neki az igazat,  az ő házszámukat is leírta.
Másnap megérkezett a válasz a levelére, egy szép díszes borítékban, a  levél vérvörös tintával volt írva: "Ajándékod nem marad el, ha hiszel"-  Santa Claus.
Anna nagyon megörült ennek és alig várta, hogy elérkezzen karácsony  napja. Nem kellett sokat várnia. Karácsony estéjén korán lefeküdt, hogy  mihamarabb ajándékban bőséges reggelre ébredjen, reggelig sem kellet  várnia pontban hajnali 1-kor zajra és léptekre lett figyelmes, gyorsan  leszaladt a lépcsőn. Sötét volt a lámpát nem akarta felkapcsolni, a  karácsonyfa nem volt kivilágítva és félhomályban állt.
Alatta 3 nagyméretű ajándékcsomag helyezkedett el. Felemelte az 1.  ajándékot, amin volt egy kicsi cédula, piros tintával, szépen formált  betűkkel a "Fanni" név állt rajta. A többit is megnézte, azokra a másik  két lány neve volt írva. Gondolta, hogy a télapó eltévsztette a  házszámot, és hogy az ő ajándéka is máshova került, de furdalta a  kíváncsiság nem bírta ki, hogy ne nézzen bele. Lassan leemelte a fedelét  és döbbenten látta , hogy a doboz teljesen üres, a másik kettőben sem  volt semmi. Mind három alján egy újabb cédula volt, a "Nézz körül"  felirattal. Felnézett a karácsonyfára és sokkot kapott, a három lány  bele volt feltekerve szépen elrendezve és 3 pár szemgolyó volt a  gallyakra akasztva, a csillag helyett egy szív volt felszúrva a  csillagdísz helyett. A kislány rögtön elájult, de egy hang  megszólította: "Boldog karácsonyt picim, ugye megmondtam?"
Másnap Anna szülei döbbenten látták, hogy a pici lányuk sokkosan  fekszik a földön és egy szót sem szól, a karácsonyfa is eltűnt a helyén  csak vérfoltok maradtak, amire nem találtak magyarázatot. Faggatták a  kislányt, de az csak nézett maga elé és nyöszörgött, nem tudtak mit  kezdeni vele már több napja nem szólalt meg.Elvitték pszichológushoz, de  ő se tudta kifaggatni, csak motyogott valamit érthetetlenül. Súlyos  lelki betegséggel szállították intézetbe, 2 évet töltött el ott, de ez  idő alatt nem szólalt meg csak gubbasztott az ágyán. 12. életévének első  éjszakáján öngyilkosságot követett minden előjel nélkül. Reggel  döbbenten látták, hogy holtan fekszik az ágyon és véres minden.
A falon egy felirat volt látható, amit a saját vérével mázolt fel:
"HIGGY BENNE!" .....

Rémtörténetek/18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora