Rémusz Bácsi Meséi (Ez k*rva vicces xD)

1.1K 53 10
                                    

Kedves gyerekek ma elmesélek egy mesét én magamról de csak akkór ha nem ijedtek meg.Egyszeraz utcán mentem hazafelé. És találkoztam egy ******tottnagy f*szfejűemberrel. Ez a f*szfejű ember olyan ******tott rémisztő vólt hogyazonnyomban hozzávágtam a gechisbuktámat. Szegénynek leesett a f*szfejeés végigplocsogott a körúton. Az esti lámpák fényében annyit láttamhogy jön a fhaszfejű embernek a barája és megeszi a gechisbuktámat.ettől olyan mérges lettem mint egy balf*sz temetői kísértet akielvesztette a k*rvanagy kaszabolóját. És ebben a pillanatban a fejtelenfhaszfejü ember megfogott egy villanypóznát és azza el kezdettkergetni.Egészen hazájig futottam, gyorsan bepötyöktem a kapukódotbeugrottam a lakásom ablakán és minden sz*rt bezártam és bebúlytam avécébe. Egyszer csak valami bugyogást hallok. Odanézek a hang forrásafelé és megláttam a vécémanót előmászni a wc csészéból. Rövid csenevészlábairól csöpögött a sz*r. Kirohantam az előszobába. Ott meg márjavában verte a f*szát a vécétőrpe vasgereblyével. Akkó a kanapé körűlkerestem menedéket, de elémált a spermabárány. Fenyegetőenmegsuhogtatta éjfekete f*szát. Én réműlten hátrabukfenceztem és beestema ruhásszekrénybe. És megláttam a ruháközt a levágott f*szfejű embertés fejbevágott a retkes f*szával. Én kipenderűltem a ruhásszekrényből,és körűlvett a négy szőrnyeteg. A vécémanó bugyoktatta a nyálaspofáját, a spermabárány megfésűlte a f*szőrét, a vécétőrpe továbra isverte a f*szát és közben gonosz fekete szemeit felém villogtatta, alevágott f*szfejű ember pedig írdatlanagyot hányt a padló közepére amiráadásúl véres is vólt. Na itt a vége fuss el véle meny a fenébe. Jóéccakát gyerekek.

Rémtörténetek/18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora