Arany Kéz

1.6K 95 5
                                    

(Ez a sztory leírva nem nagy durranás, de ha egy átlagos tábori estén uncsiztok, tuti feldobja majd az estéteket!XD)

Élt egyszer Nagyon gazdag házaspár. Gyerekük nem volt a munkájuknak szentelték az életüket.

A férjnek valami bankja a volt a feleség gépekkel dolgozott. Szóval bármiit megengedhettek maguknak.

De egy napon a feleség karját letépte egy munka gép.(azt is leírhtnám, hogy az izmai izületei , csontja a testéből kilógva milyen látványt nyújtottak, de szerintem nem az a jó egy rém storyban...)A férje a baleset után csináltatott neki egy mű kezet , de nem akármilyet! Egy ARANYKEZET!(nehéz volt kitalálni? :P)

Köztük továbbra is dúlt a love, boldogan éltek. A feleség autó balestben nem sokára meghalt.

A temetésén a nővel eltemették egyetlen épen maradt "testrészét" is. Teltek múltaka hónapok az özvegy nem tudta elfogadni az igazságot, depresszióba esett.

Kirúgták az állásáról, koldus vált belőle...Egy idő után mikor már ennie nem volt mit, nem maradt ás választása:

KI ÁSTA A FELESÉGE ARANYKEZÉT!

Vitte haza a kezet abban a gondolatban megnyugodva, hogy a felesége is ezt tette volna.

Természetesen dörgött és villámlott.Felment az egérlyuknak mondható lakásába, bebújt a takaró alá, és magához ölelte a kezet...

RICCS RECCS- halotta. Biztos csak az őszi falevelek zörögnek. Nagyon megijedt de próbált vissza aludni...

NYIKK NYEKK- halott ismét egy furcsa hangot. Csak a kaput nyitogatja a szél. Nyugtatta magát. A gyomra görcsbe rándult.

DIBB DOBB-lépteket hallott gyre közelebb és közelebb. már erre nem tudott mt gondolni. Egy hang szűrődött az ajtaja előtt.

HOL VAN AZ ARANYKEZEM ?!!!!

A férj ismerte ezt aa hangot .

Már ott állt az ágya elött. És vihogva azt mondta

NÁÁLAD VAN AZ ARANYKEZEM!!!!!!!!

Mostantól figyeld a hangokat ha hasonlóan történik veled is. lehet hogy egy az aranykezét keresgélő rothadó hullával van dolgod!!!XD

Rémtörténetek/18+Where stories live. Discover now