Ott alvás....

1.1K 56 1
                                    

Stella és Flórián együtt jártak.Egyszer Flórián szólt Stellának és még 2 haverjának James-nek és David-nek hogy aludjanak ott.Stellának nem tetszett az,hogy 3 fiú lesz és csak ő lesz egyedül lány ezért megeggyeztek , hogy meg hívhatja még 2 barátnőjét Jennifert és Vickyt.Felelsz merszesztek.Flórián kezte és azt mondta ,hogy Jennifer csókolja meg Davidet de Jennifer nem ment ebbe bele.Ezért Jennifernek ki kellet mennie az udvarra 20 percig miközbe a többiek bent játszottak tovább.Stella következett azt mondta ,hogy Flórián csókolja meg Jamest.Ebbe eggyiköjük sem ment bele ezért mind a kettő fiúnak fel kellet menniük a padlásra 10 percig.Stella Vicky és David maradtak.Most Vicky jött azt mondta ,hogy David menjen ki az udvarra megkeresni Jennifert mert 20 percmúlva nem jött vissza.Stella mondta hogy Vicky menjen le a pincébe.Stella fel ment a padlásra meg keresni a két fiút.David ki ért az udvarra és Jennifernek le volt vágva a feje.David meg ilyedt hátra lépett és valakinek neki ment. Egy öreg úr volt meg kérdezte tőle hogy : -Hát te mit keresel idekint ilyen későn? -Ömmm.Jennifert jöttem megkeresni! -Ohh.Értem.

Az öreg úr előkapott egy láncfűrészt és ketté vágta Davidet!!! Stella amikor a padlásra fel ért James fel volt akasztva.Flórián pedig darabokban volt. Stella összeomlott sírt és meg látta maga elött azt az öreg urat.Síkított egyett és le rohant a pincébe Vickyhez!!Vicky baltával a fejében feküdt a földön. Stella megfordult és egy kés kötött ki a szivében!! A szellemük még mindig ott kísért....

Rémtörténetek/18+Onde histórias criam vida. Descubra agora