Ez a történet 50% hogy megtörtént. Információim hiányosak. Egy lányról szól, aki nagyon szomorú volt, mivel meghalt egy hozzátartozója. Hétvégén egész nap sírt. De nem csak pityergett, bőgött. Egyik este ezt írta a barátnőjének:
– Szia bocsi hogy 8-kor irok de fura dolog történt át kell jönnöd! MOST!!!– Ok anyumék nincsenek itthon megyek sietek!A barátnője nagyon paranoiás volt, félt egyedül este menni, nehogy valaki megtámadja. Vitt egy kis noteszt, hogy tőmondatokban leírja az eseményeket, ha valami rosszul sülne el, a rendőrök megtalálják, vagy tudják mi történt. Ezt a naplóban található szöveg:8:11 " A barátnőm írt, hogy menjek át. Félek, hogy valami baj van! 🙁8:20 " Itt vagyok, bekopogtam, várok..."8:31 " Már 10 perce várok és semmi! Az ajtó zárva már próbáltam.Csengetek.Úgy néz ki hogy nem hall8:33 " Körülnéztem, van egy nyitott ablak, bemegyek.8:55 " Mindent átnéztem, senki sehol. Megyek a padlásra! "9:03 " FELMENTEM A PADLÁSRA AZ ANETT OTT VOLT LILA FEJE ÉS KEZE VOLT FURÁN MOSOLYGOTT ELFUTOTTAM!!!! ITT VAGYOK AZ ÁGY ALATT!!!! JÖN!!!!!!!!!!! VISZ-Ennyi volt a noteszben. Másnap egy telefon hívás jött a 911-es számra, hogy egy halott lány van az ág mellett és eltűnt az ő lányuk. A rendőrök képein brutálisan meggyilkolt lány található. Megfojtották, aztán úgy szétcincálták, hogy a bordák közül kiszedték az izmokat. Látszódtak a belsőszervei. A füzetet is megtalálták, véres volt a sarka. A következő üres oldalon vérrel írt felirat látszódott:<br><br>MOST!!!